Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me oltiin miehen kanssa kuvattavana, miljöössä, kirsikkapuiden katveessa. Aina ennen oon räpsinyt itse masukuvia jossain vessassa peilin kautta, nyt halusin ikuistaa raskauden. Tosi kauniita kuvia saatiin . En kanssa uskalla tänne laittaa vaikka tekis mieli ne näyttää kaikille! Mun on ikävä mahaa ja vauvan potkuja . Harmittaa kun meidän piti antaa yhden tulla heti vaan kun tulee mut nyt täytyy miettiä ja ehkäistä ja harkita ja ehkäistä ja suunnitella.... Sektion takia kaikki suunnitelmat meni vähän niinkuin päälaelleen....
Tyksissä kävi vauvakuvaaja kuvaamassa pojan kun oli vrk ikäinen.<3 tuli ihana kuva!
http://aijaa.com/VXEeTv

Tsemppiä sirpa ja Satru<3

JustMom10 : :) Aivan iiiihana:Heartred

Annettiinko sulle myös vuoden tauko määräys? Mulle jälkitarkastuksessa sanottiin, ettei se niin tarkkaa ole ja voi aiemmin alkaa hankkia seuraavaa:happy:
 
JustMom10 : :) Aivan iiiihana:Heartred

Annettiinko sulle myös vuoden tauko määräys? Mulle jälkitarkastuksessa sanottiin, ettei se niin tarkkaa ole ja voi aiemmin alkaa hankkia seuraavaa:happy:
Ei , mulle leikkaava lääkäri sanoi että koska vaan! Ja kätilöä kun haastattelin seuraavana päivänä että kuulinko ihan oikeen että koska vaan, niin sanoi että leikkaava lääkäri tietää mitä sanoo koska se näkee ja pitää kohtua kädessä:) mut en mä tiiä uskallanko.... Ainakin sen 6 kk pidetään nyt rajana
 
Sirpa, ei synnytys aina varoittele etukäteen. Mulla on kaks synnytystä alkanut yllättäen vesien menolla ilman ainuttakaan kivuliasta supistusta ennen sitä.

Mä värjäsin just hiukset, lisää punaista päähän! :D Mies valkkas taas värin, saa nähdä mikä on lopputulos kun hiukset kuivuu. Mutta siis ekaa kertaa ever mulla tuli huono olo kun oli väri hiuksissa. En tiedä johtuiko värin hajusta vai mistä mut oli pakko pestä pois aikaisemmin kuin normaalisti. Vieläkin on outo huono/höntti olo.

Janna75 :) sulle sopii punertava väri :)

On se hassua, kun ihmisistä saa tietyn mielikuvan netin kautta... joskus pitää kutinsa tai sit ei ollenkaan, hihh :) Sama on puhelimitse, äänestä...:p

Mä olin kuvitellut sut Janna punaruskea tukkaiseksi :) Laitan tähän leikilläni listaa miltä te näytätte mun " mielikuvissa"....

JustMom10: vaaleat hieman kiharaa
Sirpa40 : tummat/mustat lyhyet hiukset
MS74 : ruskeat värjätty violettia
Marituuli : hiekanruskeat puolipitkät
Maria75 : kullankellertävät tod. pitkät hiukset
Murrimur : vaaleat, tummia raitoja
Satru : hiekan vaaleat
Titti : vaaleat, tummaa väriä
.....
........Tässä lisää listaa....:)
Susamama : tummat ja punertavia raitoja
Eclipse : Hiekanvaalea polkkatukka
Yölento : pitkät mustat hiukset
Tähtipölyä : vaaleahko Marilyn tyylinen kampaus
Noel : lyhyt poikatukka kuparinvärinen
Muumimamma-74 : pitkät ruskeat kiharahkot hiukset
Miiulu-77 : irokeesimallinen, räväkkä väritys

Lisään vielä listaa, jos joku jäi.... Mahtuiko nämä mielikuvat mennä ihan metsään:confused004:laughing002:evil6:help

Niin ja mulla punertavan ruskeat puolipitkät hiukset:happy:
 
Last edited by a moderator:
Nyt viimeset pari tuntia on vihlonu ja supistellu ja tuntunu painetta. Ja vauva on möyriny ja tunkenu päätä jalkoväliin. En tie pissattaako, kakattaako vai pierettääkö. Täs sohvalla ei kyl uskalla ponnistaa...:yuck: Ei auta ku panna maate.

Miiuli, mahastamuuttaja eli mahmu :grin.
 
Vaaleanpunaiset onnittelut tyttösestä MS74!! Ihanaa, että sait vauvan vihdoin syliin turvallisesti!

Minä täällä pumppaan maitoa, on näin alkuvaiheessa ylituotantoa. Onneksi se siitä sitten tasoittuu, ettei kovin pitkään varmaan tarvitse. Sähköpumppu on kyllä hyvä olla olemassa!
 
Sirpa40, tiedä vaikka poika olisi piankin tulossa! Kuulostaa nuo oireet sellaisilta. Tsemppiä loppurutistukseen!
 
Kyllä minä myös vahvasti veikkaan, että tämä jää meillä viimeiseksi. Vaikka heti perään tärppäisi, niin olen auttamattomasti vanha. Aivan viime tipassa, kyllä onnisti tämän vauvan kanssa.
 
Mulla kans supistellu tänään rv33+2 ja ihan kivasti. Otin panadolia ja lämmin suihku. Levossa vähän parempi...
 
Janna75 :) sulle sopii punertava väri :)

On se hassua, kun ihmisistä saa tietyn mielikuvan netin kautta... joskus pitää kutinsa tai sit ei ollenkaan, hihh :) Sama on puhelimitse, äänestä...:p

Mä olin kuvitellut sut Janna punaruskea tukkaiseksi :) Laitan tähän leikilläni listaa miltä te näytätte mun " mielikuvissa"....

JustMom10: vaaleat hieman kiharaa
Sirpa40 : tummat/mustat hiukset
MS74 : ruskeat värjätty violettia
Marituuli : hiekanruskeat puolipitkät
Maria75 : kullankellertävät tod. pitkät hiukset
Murrimur : vaaaleat, tummia raitoja
Satru : hiekan vaaleat
Titti : vaaleat, tummaa väriä
.....
........Lisään kohta listaa....:)

Niin ja mulla punertavan ruskeat puolipitkät hiukset:happy:

Mä kävin juuri kampaajalla ja niistä kultaisista hiuksista on jäljellä enää puolet. Tukka lyheni, kun siihen tarttui kärpäspaperia. Muutenkin pojan takia ei voi enää pitää pitkää tukkaa. Mulla kyllä on enemmän kullan/punertavanruskea pitkätukka kuten allaolevassa kuvassa vähän näkyy. Mä ajattelin, että sulla Tähti-73 olisi ruskea lyhyt tukka...

MS74, tsemppiä synnytyksestä toipumiseen. Sirpa40, kiva, että olet taas mukana kuvioissa. Mäkin muistelin omaa synnytystäni, kun
luin täältä MS74 kommentteja. Mietin, että olisko hyvä rajoittaa omaa vauva-foorumin käyttöä. Tuntuu siltä, että ottaa liikaa tunteella toisten synnytykset. Kyllähän tämä on niin koukuttava foorumi ettei täältä voi pysyä poissa. Onkohan sitä tullut ihan vauvahulluksi.
Täällä aletaan jo pian suunnittelemaan pojan 6kk syntymäpäiviä, kun sellainen rajapyykki tulee vastaan tämän kuun lopussa.
Ihanaa kesää kaikille --40+++ mammoille ja odottajille !
 

Liitteet

  • 20160511_073446.jpg
    20160511_073446.jpg
    157.9 KB · Katsottu: 50
Mä kävin juuri kampaajalla ja niistä kultaisista hiuksista on jäljellä enää puolet. Tukka lyheni, kun siihen tarttui kärpäspaperia. Muutenkin pojan takia ei voi enää pitää pitkää tukkaa. Mulla kyllä on enemmän kullan/punertavanruskea pitkätukka kuten allaolevassa kuvassa vähän näkyy. Mä ajattelin, että sulla Tähti-73 olisi ruskea lyhyt tukka...

MS74, tsemppiä synnytyksestä toipumiseen. Sirpa40, kiva, että olet taas mukana kuvioissa. Mäkin muistelin omaa synnytystäni, kun
luin täältä MS74 kommentteja. Mietin, että olisko hyvä rajoittaa omaa vauva-foorumin käyttöä. Tuntuu siltä, että ottaa liikaa tunteella toisten synnytykset. Kyllähän tämä on niin koukuttava foorumi ettei täältä voi pysyä poissa. Onkohan sitä tullut ihan vauvahulluksi.
Täällä aletaan jo pian suunnittelemaan pojan 6kk syntymäpäiviä, kun sellainen rajapyykki tulee vastaan tämän kuun lopussa.
Ihanaa kesää kaikille --40+++ mammoille ja odottajille !

Maria75 :) Hehh...pitkätukkainen siis olit!:wink :) Mä jostain kuvittelin, että vois ihan polviin asti sulla ylettyä...

Joo, mulla oli aika lyhyt tukka, mutta kasvaa venähti pitkäksi, ( ihan puoleen selkään) kun poika syntyi...:joyful:
 
Ei , mulle leikkaava lääkäri sanoi että koska vaan! Ja kätilöä kun haastattelin seuraavana päivänä että kuulinko ihan oikeen että koska vaan, niin sanoi että leikkaava lääkäri tietää mitä sanoo koska se näkee ja pitää kohtua kädessä:) mut en mä tiiä uskallanko.... Ainakin sen 6 kk pidetään nyt rajana

JustMom10 : mulle neuvolalääkäri sanoi, että kudokset parantuu 2kk kuluttua täysin entiselleen synnytyksestä, eli pitäisi hetikin kestää seuraava raskaus, mutta se vuoden tauko tulee yleisestä jaksamisesta ihan pienen vauvan kanssa...Ei vaadi parantumisen takia vuoden taukoa :)
 
Tosi ihana kuva Janna75! Osa omista kuvista oli kyllä semmosia et morjens!Oli ku pystyyn nostettu syöttöporsas..saatans soikoon! Ja ukkoki katto niissä kuvissa ihan mihin sattu vaik hyvät ohjeet saikin..Oikein oman elämänsä huippumalleja...
 
Tääl on jengi vaan hereillä? Mä lasken supistusten väliä. Piti yhtäkkiä alkaa tulostaa toivelista ja synnytyskassilista. Vittu ku noi lakanatki on laittamatta vauvan sänkyyn. Tehtiin kaverin kanssa muuten äijälle lista, et mitä pitää olla tehtynä ku tuun vauvan kans himaan. Pölyt pyyhitty, lattiat pesty, puhtaat matot lattioille, lakanoiden vaihto, jääkaappi täyteen herkkuja... Joo-o, ne on kirjoitettu lapulle ja on keittiössä. Sit oli toinen lista, mitä pitää olla tehtynä ennen synnytystä. Ja se lista on jo läpikäytykin, siis kaikki yliviivattu. Ei paskempi tää mannerheimin päiväkäsky -systeemi...:chicken:

Täytyy vissiin mennä pakkaa vauvan vaatteet. Ja kiinnittää tens-laite?
 
Sirpa : mee sä nyt sit synnyttämään kuitenkin! :D Mä laskin koko illan suppareita ja sitten puolen yön aikaan ne loppui kuin seinään. Kaikki oli kipeitä, mutta nyt on rauhallista.
 
Tähti-73: Pikkasen meni hiusarvaus pieleen :) Mulla on suorat vyötäröön ylettyvät mustat hiukset. Oma väri on tumman ruskea mutta mustaks oon hiukset värjänny jo pari vuoskymmentä. Oon ns 90-luvun hevari :rolleyes: Pukeudunkin edelleen välillä mustiin farkkuihin ja bändipaitaan :)
 
Takaisin
Top