Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi,oi ihanaa!! :) Hirmuisen Paljon Onnea koko perheelle ja hyvää vointia&toipumista äidille ja pikku prinsessalle!! :) Hienosti sä jaksoit tsempata MS74 ja nyt on maailman ihanin palkinto sylissä!!!!! :)Täydellinen prinsessa syntyi sektiolla 9.7. klo 4.46. Pituus 55cm ja paino 3,850kg. On tää uskomatonta!
Tänään on muuten tosi monella synttärit. Eteen on tullut ainakin neljä, joilla on synttärit tänään, ilmoittaneet kun oon kertonu la:n. Plus nyt sun tytölläkin!Ja on muute kätilöissä eroa Eilen päivällä nuori ja yöllä kokenut joka tuntee meidät ja ohjeisti toimimaan paremmin ja oli mukana sektiossa ja sen jälkeen.
Mun pikkuveljellä on tänään synttärit ja hän on tulossa myös vauvan kummiksi. Ja meidän Prinsessalla
Ihanaa!!!Täydellinen prinsessa syntyi sektiolla 9.7. klo 4.46. Pituus 55cm ja paino 3,850kg. On tää uskomatonta!
Niin, tänään ois la, mutta mitään ei näy eikä kuulu. Oon viimeiset pari vkoo voinu ihan loistavasti, fyysisesti siis. Toissapäivänä olin sienimettässä koiran kanssa, vesisateessa, onneks ei ollu sieniä, ni ei tarvinnu kumarrella. Oon nukkunu ihan sairaanhyvin joka yö. Tänään on pesty ikkunoita, siivoiltu ja sen sellaista. Takapihan trimmasin tossa yks päivä. Jonain päivänä on enempi painetta alavattassa, toisena taas ei muistakaan et on paksuna. Muutama oikee supistus on ollu, harjoituksia kyl sit paljon.
Pää on tyhjätty tässä viime viikkojen aikana. En tiedä miten onnistuin siinä, mut tilaa on nyt ajatuksissa synnytykselle. Tähti-73 se sun uni kaivoon putoomisesta ei ollu kovin kaukana. Musta tuntui kuin oisin ollu kaivossa. Onneks nää viikot vierii, lähestyvä synnytys kun tarkoittaa mulle lukemattomia vaihtoehtoja, joita raskausaikana ei ole ollu. Niin, ja ystävät on kalliit. Oon käyny ulkona syömässä jonkun kamun kanssa melkeen joka päivä. Nii, ja sit kesänäyttelyissä ja -päivillä ja mitänäitänyton.
Mulle tuli tippa linssiin ku luin noi teidän kirjoitukset ja teoriat mun hiljaisuudesta. Ja naurattikin. Ootte hassuja.
Mulla ei ollu tällä vkolla neuvolaa, edellisvkolla oli kaikki hyvin ja täti kysyi et haluunko tulla. Mä siihen et vittuako sitte tuun jos ei mtn asiaa oo. Liikelaskentaa oon kyllä tehny, vauva nimittäin ei liiku paljon. Ainoastaan siinä klo 22-01 se möyrii. Maanantaina mulla on kontrolli ä-polilla ja sotasuunnitelmat on tehty. Mun frendin kanssa päätettiin et synnytys mennään askel kerrallaan, tsekataan fiilikset ja tehdään suunnitelma askel kerrallaan, ja sit jossain kohtaa luovutetaan, jos homma ei edisty. Mä en ala vuoden urheimmaksi synnyttäjäksi. Oon vähä miettiny, et jos sen alatiesynnytyksen ois tosiaan halunnu tässä elämässä kokea, ni ois pitäny eka vauva tehdä 10 v sitten. Nyt ei kyl enää jaksa ja tilastotkin puhuu puolestaan. Vähä sama ku jos armeijan ois halunnu käydä, ni nyt on myöhäistä tän elämän osalta.
Tens-laitteen mä oon vuokrannu. Painoo on tullu 17kg, hb on yli 20. Et paksusti voidaan.
Hurjasti onnea MS74! Olipas pitkä ja varmasti raskas synnytys! Onneksi kaikki hyvin ja toipuminen ja vauvan kanssa tutustuminen voi nyt alkaa!
Miten sä Sirpa40 voit?
Entä Satru? Sunkin la ihan pian?