Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea MS74<3 oon elänyt mukana , miettinyt tyksin huoneita ja leikkaussaliakin<3 ihanaa että kaikki nyt hyvin ja missinmittainen prinsessa turvallisesti kainalossasi!<3 nyt keräät voimia, tutustut vauvaan ja nautit:)
 
Oi miten ihanaa MS74! Ihan meni kylmät väreet, niin ihmeellistä tuo syntymä aina on! Paljon onnea!

Synnyttäneet
Maiju-75/ 30.12. / 47 cm 2820g P// alateitse/ 3.
Maria75/ 30.1. Rv 42+1/ 49 cm 3360 g P/ Tyks/ kiireell. sektio/ 1.
Titti/ 9.2./ 50cm 3325 g P/ Js/ alateitse/ 2.
Satom/ 20.3./ 51 cm 3365 g P/ Kos/ alateitse/ 3.
Marituuli/ 24.3./ 48 cm 3000 g P/ Nkl/ suunn. sektio/ 3.
Sikuriini/ 30.3./ 52 cm 3780 g P/ Tyks/ suunn. sektio/ 3./
Catlin/ 8.5. rv 38+6/ 52 cm 3952 g P/ Kos/ alateitse/ 3.
Mamma-79/ 13.5. rv 39+2/ 52 cm 4090g T/ Tays/ alateitse/ 2.
Tähti-73/ 13.5. rv 38+2/ 47 cm 2400 g P/ Hyvinkää/ kiireell. sektio/ 1.
Murrimur/ 14.5. rv 41+5/ 53 cm 3450 g P/ Kos/ alateitse/ 2.
Noel/ 15.5. rv 36+4/ 45 cm 2940 g P/ Tays/ alateitse/1.
Myy75/ 17.5. rv 41+1/ 51 cm 3795 g T/ Kos/ alateitse/ 2.
Tähtipölyä/ 20.5. rv 39+0/ 52 cm 2480 g T/ Kos/ alateitse/ 2.
Eclipse/ 28.5. rv 40+3/ 49 cm 3486 g T/ Koks/ kiireell. sektio/ 1.
JustMom10/ 2.6. rv 38+0/ 50,5 cm 3490 g P/ Tyks/ kiireell. sektio/ 11.
KuuKassius/ 20.6. rv 41+0/ 45 cm 2705 g T/ Kos/ alateitse /1.
Bamse/ .6. rv / T/ oys tai oas/ alateitse/ 1.
Kisu75/ 3.7. rv 39+0/ 50 cm 3342 g T/ Hyvinkää/ alateitse/ 5.
MS74/ 9.7. rv 41+2/ 55 cm 3850 g T/ Tyks/ sektio/ 1.

Odottajat
Annami/ 5.6./ 2./ jyväskylä
Tytti73/ .6.
Mrs75/ .6./ 2.
Kaarina73/ 6.7./ 2./ jorvi
Sirpa40/ 9.7. P/ 1.
Satru/ 19.7. P/ 4./ Hyvinkää
Minni71/ 19.7. T/ 1.
Muumimamma-74/ 7.8./ 1./ Jyväskylä?
Miiuli77/ 13.8 - suunn. sektio 11.8. P/ 1./ hys
Lettuhei/ 25.8. T/ 1./ kos
Susamama/ 26.8. P/ 6./ Nkl tai Hyvinkää
Novelle/ 26.8. T/ 2.
Bobcat/ 29.8./
Saara72/ 6.9./ 3.
Tintsu/ 7.9./ 2./ hyvinkää
Järvenhenki/ 9.9./ 1./ kaks
Pikkuinen2016/ lokakuu/ 2./
Ooo/ 6.10. T/ 2./ jorvi
Evelin76/ 10.10. P/ 2./ Tays
Janna75/ 14.10. T/ 4./ tyks
Napu75/ 21.10./ 3./ koks
Kimaira/ 30.10. T/ 2./
Miilo/ marraskuu/ 4.
Yölento/ 9.11./ 3./ Tays
Sasi-76/ marraskuu??
Mamma Mia/ 9.12./ 1./
Helemi/ joulukuu/ 6.
Nuska76
Metola2
 
Täydellinen prinsessa syntyi sektiolla 9.7. klo 4.46. Pituus 55cm ja paino 3,850kg. On tää uskomatonta!
Oi,oi ihanaa!! :) Hirmuisen Paljon Onnea koko perheelle ja hyvää vointia&toipumista äidille ja pikku prinsessalle!! :) Hienosti sä jaksoit tsempata MS74 ja nyt on maailman ihanin palkinto sylissä!!!!! :)
 
Hurjasti onnea MS74! Olipas pitkä ja varmasti raskas synnytys! Onneksi kaikki hyvin ja toipuminen ja vauvan kanssa tutustuminen voi nyt alkaa!

Miten sä Sirpa40 voit?
Entä Satru? Sunkin la ihan pian?
 
Onnea MS74! :Heartpink

Sirpa, sullahan on laskettu aika tänään, onko tuntemuksia? Ja päädyitkö nyt alatiesynnytykseen vai suunniteltuun sektioon?

Meidän poju on tänään tasan 5 kk. Iso poika jo. :Heartblue Maanantaina ois sit 5 kk neuvola.
 
Ja on muute kätilöissä eroa Eilen päivällä nuori ja yöllä kokenut joka tuntee meidät ja ohjeisti toimimaan paremmin ja oli mukana sektiossa ja sen jälkeen.

Mun pikkuveljellä on tänään synttärit ja hän on tulossa myös vauvan kummiksi. Ja meidän Prinsessalla
 
Onnea hurrrjan paljon MS74 koko perheelle!! Onneksi kaikki meni hyvin, vaikka hirmusen pitkä ja raskas oli taival varmasti..
 
Ja on muute kätilöissä eroa Eilen päivällä nuori ja yöllä kokenut joka tuntee meidät ja ohjeisti toimimaan paremmin ja oli mukana sektiossa ja sen jälkeen.

Mun pikkuveljellä on tänään synttärit ja hän on tulossa myös vauvan kummiksi. Ja meidän Prinsessalla
Tänään on muuten tosi monella synttärit. Eteen on tullut ainakin neljä, joilla on synttärit tänään, ilmoittaneet kun oon kertonu la:n. Plus nyt sun tytölläkin!

Mun poika ei saa näköjään synttärikakkua tänäänkään...
 
Niin, tänään ois la, mutta mitään ei näy eikä kuulu. Oon viimeiset pari vkoo voinu ihan loistavasti, fyysisesti siis. Toissapäivänä olin sienimettässä koiran kanssa, vesisateessa, onneks ei ollu sieniä, ni ei tarvinnu kumarrella. Oon nukkunu ihan sairaanhyvin joka yö. Tänään on pesty ikkunoita, siivoiltu ja sen sellaista. Takapihan trimmasin tossa yks päivä. Jonain päivänä on enempi painetta alavattassa, toisena taas ei muistakaan et on paksuna. Muutama oikee supistus on ollu, harjoituksia kyl sit paljon.

Pää on tyhjätty tässä viime viikkojen aikana. En tiedä miten onnistuin siinä, mut tilaa on nyt ajatuksissa synnytykselle. Tähti-73 se sun uni kaivoon putoomisesta ei ollu kovin kaukana. Musta tuntui kuin oisin ollu kaivossa. Onneks nää viikot vierii, lähestyvä synnytys kun tarkoittaa mulle lukemattomia vaihtoehtoja, joita raskausaikana ei ole ollu. Niin, ja ystävät on kalliit. Oon käyny ulkona syömässä jonkun kamun kanssa melkeen joka päivä. Nii, ja sit kesänäyttelyissä ja -päivillä ja mitänäitänyton.

Mulle tuli tippa linssiin ku luin noi teidän kirjoitukset ja teoriat mun hiljaisuudesta. Ja naurattikin. Ootte hassuja.

Mulla ei ollu tällä vkolla neuvolaa, edellisvkolla oli kaikki hyvin ja täti kysyi et haluunko tulla. Mä siihen et vittuako sitte tuun jos ei mtn asiaa oo. Liikelaskentaa oon kyllä tehny, vauva nimittäin ei liiku paljon. Ainoastaan siinä klo 22-01 se möyrii. Maanantaina mulla on kontrolli ä-polilla ja sotasuunnitelmat on tehty. Mun frendin kanssa päätettiin et synnytys mennään askel kerrallaan, tsekataan fiilikset ja tehdään suunnitelma askel kerrallaan, ja sit jossain kohtaa luovutetaan, jos homma ei edisty. Mä en ala vuoden urheimmaksi synnyttäjäksi. Oon vähä miettiny, et jos sen alatiesynnytyksen ois tosiaan halunnu tässä elämässä kokea, ni ois pitäny eka vauva tehdä 10 v sitten. Nyt ei kyl enää jaksa ja tilastotkin puhuu puolestaan. Vähä sama ku jos armeijan ois halunnu käydä, ni nyt on myöhäistä tän elämän osalta.

Tens-laitteen mä oon vuokrannu. Painoo on tullu 17kg, hb on yli 20. Et paksusti voidaan.
 
Sirpa, ihanaa kuulla et oot fyysisesti niin hyvässä kunnossa ja henkisestikin paremmassa kunnossa jo. :) Kyllä tollanen sissi selviää yhdestä synnytyksestä! :D Ps. Toivottavasti sun hb on enemmän kuin 20... Oisit aika zombie! :D
 
Onnea MS74 koko perheelle!
Itsellä ei oikein uni tullut yöllä vaikka tyttö nukkuikin hyvin. Muistelin sitten omaa synnytystäni joka oli vähän saman tyyppinen mutta pikaversiona. Tippa linssissä tässä saa nyt tänään 6 viikkoa täyttävää tyttöä katsella. On se vaan edelleen ihmeellinen asia. :)
 
Valtavan isot onnittelut MS74 ihanasta tytöstä! Kyllä sitä tunnetta ei voita mikään, kun omaa vauvaa saa hoitaa ja sylitellä ❤

Tsemppiä Sirpa ja muut synnytykseen! Hyvältä kuulostaa tuo, että menee avoimin mielin ja kattelee askeleen kerrallaan. Tässäkin porukassa on synnytyksiä laidasta laitaan, ja vaikka on jouduttu tekeen kiireellisiä sektioitakin, on ollut myös tosi mutkattomia synnytyksiä, oma mukaan lukien. Yhtä lailla voit olla yksi niistä, joille ei osu kohdalle komplikaatioita ja itse synnytyskin on hieno kokemus. Lopputulos ilman muuta ihana, odota vain, kun saat oman vauvan syliin ❤ Maailma mullistuu!
 
Niin, tänään ois la, mutta mitään ei näy eikä kuulu. Oon viimeiset pari vkoo voinu ihan loistavasti, fyysisesti siis. Toissapäivänä olin sienimettässä koiran kanssa, vesisateessa, onneks ei ollu sieniä, ni ei tarvinnu kumarrella. Oon nukkunu ihan sairaanhyvin joka yö. Tänään on pesty ikkunoita, siivoiltu ja sen sellaista. Takapihan trimmasin tossa yks päivä. Jonain päivänä on enempi painetta alavattassa, toisena taas ei muistakaan et on paksuna. Muutama oikee supistus on ollu, harjoituksia kyl sit paljon.

Pää on tyhjätty tässä viime viikkojen aikana. En tiedä miten onnistuin siinä, mut tilaa on nyt ajatuksissa synnytykselle. Tähti-73 se sun uni kaivoon putoomisesta ei ollu kovin kaukana. Musta tuntui kuin oisin ollu kaivossa. Onneks nää viikot vierii, lähestyvä synnytys kun tarkoittaa mulle lukemattomia vaihtoehtoja, joita raskausaikana ei ole ollu. Niin, ja ystävät on kalliit. Oon käyny ulkona syömässä jonkun kamun kanssa melkeen joka päivä. Nii, ja sit kesänäyttelyissä ja -päivillä ja mitänäitänyton.

Mulle tuli tippa linssiin ku luin noi teidän kirjoitukset ja teoriat mun hiljaisuudesta. Ja naurattikin. Ootte hassuja.

Mulla ei ollu tällä vkolla neuvolaa, edellisvkolla oli kaikki hyvin ja täti kysyi et haluunko tulla. Mä siihen et vittuako sitte tuun jos ei mtn asiaa oo. Liikelaskentaa oon kyllä tehny, vauva nimittäin ei liiku paljon. Ainoastaan siinä klo 22-01 se möyrii. Maanantaina mulla on kontrolli ä-polilla ja sotasuunnitelmat on tehty. Mun frendin kanssa päätettiin et synnytys mennään askel kerrallaan, tsekataan fiilikset ja tehdään suunnitelma askel kerrallaan, ja sit jossain kohtaa luovutetaan, jos homma ei edisty. Mä en ala vuoden urheimmaksi synnyttäjäksi. Oon vähä miettiny, et jos sen alatiesynnytyksen ois tosiaan halunnu tässä elämässä kokea, ni ois pitäny eka vauva tehdä 10 v sitten. Nyt ei kyl enää jaksa ja tilastotkin puhuu puolestaan. Vähä sama ku jos armeijan ois halunnu käydä, ni nyt on myöhäistä tän elämän osalta.

Tens-laitteen mä oon vuokrannu. Painoo on tullu 17kg, hb on yli 20. Et paksusti voidaan.

Sirpa40 :) Tosi hienoa, että olet takaisin ja jaksat paremmin:Heartred Ehkä se mun uni oli symbolinen..tuli kova huoli sinusta, kun ei kuulunut. Oon tosiaan samaa mieltä, että on eri asia synnyttää nuorena, kuin iällä ja tärkeintä loppupelissä on, että vauva on terve ja äiti voi hyvin.

Kovasti stemppiä, toivottavasti pian alkaa tapahtua ja saat pienokaisen syliin. Luota siihen, että synnytys menee hyvin:Heartred
 
Hurjasti onnea MS74! Olipas pitkä ja varmasti raskas synnytys! Onneksi kaikki hyvin ja toipuminen ja vauvan kanssa tutustuminen voi nyt alkaa!

Miten sä Sirpa40 voit?
Entä Satru? Sunkin la ihan pian?

Vielä 10 päivää h-hetkeen :) Mä olen yrittänyt ylipuhua poikaa, ettei olisi yhtä täsmällinen kuin siskonsa eikä ainakaan yhtä hidas kun nämä vielä isommat sisarukset, jos vaikka syntyis pari päivää aikaisemmin :) Olo muuten ok, mutta lonkkakivut alkaa olla aika pahat ja nouseminen ja sängyssä kääntyminen alkaa olla haastavaa. Päivä kerrallaan kohti huipennusta :)
 
Takaisin
Top