Suuren suuret onnittelut MS74 ihanasta ja huisin pitkästä tytöstä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miiuli, mä olin vanhemman tyttären kans viime sunnuntaina ammattilaisten meikattavana ja valokuvattavana. Pyysin ottamaan masukuvia kans. :) Tässä ehkä paras niistä (toisissa masu näkyy paremmin mut ilme ei ihan kohdillaan :D ).
View attachment 39331
Täällä vauva ollut harvinaisen aktiivinen koko päivän! Potkut tuntuu ylhäällä vasemmalla ja taitaa olla nyrkkeilyjä alhaalla oikealla tai sit vetää vielä kuperkeikkoja. Nyt puol tuntii sit aloitti kaivelut suoraan alaspäin ja se tuntuu iljettävältä! Sama oli viime viikonloppuna enkä tiennyt miten päin olisin kun oltiin just anoppilassa käymässä...
Tosi hyvä kuva susta ja masusta Janna75! :) Mä en ole ns.julkaisukelpoisia kuvia mahasta ottanut! Puhelimella napsinut joitakin muistoksi, että voi sitten vanhana muistella kaiholla näitäkin aikoja. :) Mulla on jopa vähän haikea fiilis siitä, että tätä rantapalloa ei kohta enää ole, tai siis toivottavasti edes kutistuu vähän.. Ja tuun satavarmasti kaipaamaan tämän masumurmelin erittäin aktiivista päivittäistä möyrintää, potkintaa ja sitä lukuisia kertoja päivässä toistuvaa hikottelua. :) Tämä on niin ainutkertaista, kun suurella todennäköisyydellä tämä vaavi jää meidän ainokaiseksi... :)
Miiuli, mä olin vanhemman tyttären kans viime sunnuntaina ammattilaisten meikattavana ja valokuvattavana. Pyysin ottamaan masukuvia kans. :) Tässä ehkä paras niistä (toisissa masu näkyy paremmin mut ilme ei ihan kohdillaan :D ).
View attachment 39331
Täällä vauva ollut harvinaisen aktiivinen koko päivän! Potkut tuntuu ylhäällä vasemmalla ja taitaa olla nyrkkeilyjä alhaalla oikealla tai sit vetää vielä kuperkeikkoja. Nyt puol tuntii sit aloitti kaivelut suoraan alaspäin ja se tuntuu iljettävältä! Sama oli viime viikonloppuna enkä tiennyt miten päin olisin kun oltiin just anoppilassa käymässä...
Voivoi, lähet kohta ennen mua. Miksei tää vauva jo tuu????Mun supistukset on muuttunut kipeiksi, mutta niitä tulee 30-60min välein, et ei mitään hälyttävää vielä.
Mä kanssa ekan kerran jouduin vähän tökkimään mukeloa kun ei mun mielestä ollut liikkunut hetkeen (tämä kun on yleensä ikiliikkuja), mut heti tuli hikka ja alkoi myllerrys.
Voivoi, lähet kohta ennen mua. Miksei tää vauva jo tuu????
Voivoi, lähet kohta ennen mua. Miksei tää vauva jo tuu????