Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kävi tällä vkolla yks mun frendi joka on valokuvaaja ottamassa masukuvia.Saatiin tänään koevedokset arvioitavaksi ja täytyy kyllä myöntää et ihan herkistyin muutaman kuvan kohdalla, sen verta herkästi oli saanut taltioitua miehen ja minut siihen mahan kanssa.Onko kukaan muu otattanut mahakuvia? Sovittiin jo sitten vauvakuvista jahka mahastamuuttaja sieltä tulee..

Ollaan matkalla kaverin bändin keikalle ja melko varmasti tää jää minun vimpoks raskauskeikaks..

Sirpa,huippua et oot taas linjoilla.En kehtaa yksin täällä kiroilla..
 
MS74, miten se loppuyö sit meni? Tekikö ne päätöksen sektiosta vai sä? Mites sun äijä? Oliko se sun vierellä 24/7? Hakiko pizzan, kattoko saatans futista? Miten sua muuten ruokittiin?

Mä herättelin taas vauvaa, se on tänää liikkunu tosi vähän. Kyl se sit vartin tönimisen jälkeen alko vääntyilee.
 
Mun supistukset on muuttunut kipeiksi, mutta niitä tulee 30-60min välein, et ei mitään hälyttävää vielä.

Mä kanssa ekan kerran jouduin vähän tökkimään mukeloa kun ei mun mielestä ollut liikkunut hetkeen (tämä kun on yleensä ikiliikkuja), mut heti tuli hikka ja alkoi myllerrys.
 
Miiuli, mä olin vanhemman tyttären kans viime sunnuntaina ammattilaisten meikattavana ja valokuvattavana. Pyysin ottamaan masukuvia kans. :) Tässä ehkä paras niistä (toisissa masu näkyy paremmin mut ilme ei ihan kohdillaan :D ).
ImageUploadedByVau Foorumi1468082313.290824.jpg

Täällä vauva ollut harvinaisen aktiivinen koko päivän! Potkut tuntuu ylhäällä vasemmalla ja taitaa olla nyrkkeilyjä alhaalla oikealla tai sit vetää vielä kuperkeikkoja. Nyt puol tuntii sit aloitti kaivelut suoraan alaspäin ja se tuntuu iljettävältä! Sama oli viime viikonloppuna enkä tiennyt miten päin olisin kun oltiin just anoppilassa käymässä...
 
Tosi hyvä kuva susta ja masusta Janna75! :) Mä en ole ns.julkaisukelpoisia kuvia mahasta ottanut! ;) Puhelimella napsinut joitakin muistoksi, että voi sitten vanhana muistella kaiholla näitäkin aikoja. :) Mulla on jopa vähän haikea fiilis siitä, että tätä rantapalloa ei kohta enää ole, tai siis toivottavasti edes kutistuu vähän..;) Ja tuun satavarmasti kaipaamaan tämän masumurmelin erittäin aktiivista päivittäistä möyrintää, potkintaa ja sitä lukuisia kertoja päivässä toistuvaa hikottelua. :) Tämä on niin ainutkertaista, kun suurella todennäköisyydellä tämä vaavi jää meidän ainokaiseksi... :)
 
Miiuli, mä olin vanhemman tyttären kans viime sunnuntaina ammattilaisten meikattavana ja valokuvattavana. Pyysin ottamaan masukuvia kans. :) Tässä ehkä paras niistä (toisissa masu näkyy paremmin mut ilme ei ihan kohdillaan :D ).
View attachment 39331

Täällä vauva ollut harvinaisen aktiivinen koko päivän! Potkut tuntuu ylhäällä vasemmalla ja taitaa olla nyrkkeilyjä alhaalla oikealla tai sit vetää vielä kuperkeikkoja. Nyt puol tuntii sit aloitti kaivelut suoraan alaspäin ja se tuntuu iljettävältä! Sama oli viime viikonloppuna enkä tiennyt miten päin olisin kun oltiin just anoppilassa käymässä...

Tosi hyvä masukuva susta Janna75 :) !!!

Mullakin yksi masukuva ( hääpuku päällä), mutta sitä ei kehitetty...ehkä joskus sitten :)
 
Onnea mielettömästi tytöstä MS!

Tosi kaunis mammakuva, Janna!

Mä otin ekaa odottaessa jostain rv 15 asti joka viikko masukuvan - niitä oli ihan hauska nyt katsella kun musta tuntui jo joskus rv 13-14 et mun maha räjähtää :D
Nyt en oo hetkeen katsellut niitä kuvia, enkä kyl ottanu uusia mahakuviakaan tässä raskaudessa kuin pari hassua... Pitäis kyllä, ne on ihania muistoja :)
 
Tosi hyvä kuva susta ja masusta Janna75! :) Mä en ole ns.julkaisukelpoisia kuvia mahasta ottanut! ;) Puhelimella napsinut joitakin muistoksi, että voi sitten vanhana muistella kaiholla näitäkin aikoja. :) Mulla on jopa vähän haikea fiilis siitä, että tätä rantapalloa ei kohta enää ole, tai siis toivottavasti edes kutistuu vähän..;) Ja tuun satavarmasti kaipaamaan tämän masumurmelin erittäin aktiivista päivittäistä möyrintää, potkintaa ja sitä lukuisia kertoja päivässä toistuvaa hikottelua. :) Tämä on niin ainutkertaista, kun suurella todennäköisyydellä tämä vaavi jää meidän ainokaiseksi... :)

Muumimamma-74 :) Vatsa-asukkia jää kyllä kaipaamaan, mäkin usein vielä havahdun, että miksei vauva liiku:woot: Niin eipä tietty hän on jo 2kk ikäinen...
Niitä potkuja vaan jäi kaipaamaan:Heartpink
 
Miiuli, mä olin vanhemman tyttären kans viime sunnuntaina ammattilaisten meikattavana ja valokuvattavana. Pyysin ottamaan masukuvia kans. :) Tässä ehkä paras niistä (toisissa masu näkyy paremmin mut ilme ei ihan kohdillaan :D ).
View attachment 39331

Täällä vauva ollut harvinaisen aktiivinen koko päivän! Potkut tuntuu ylhäällä vasemmalla ja taitaa olla nyrkkeilyjä alhaalla oikealla tai sit vetää vielä kuperkeikkoja. Nyt puol tuntii sit aloitti kaivelut suoraan alaspäin ja se tuntuu iljettävältä! Sama oli viime viikonloppuna enkä tiennyt miten päin olisin kun oltiin just anoppilassa käymässä...


Ojh, miten nätti sä olet ja suloinen masu!!!:Heartpink
 
Ajattelin myös, että kaipaisin mahaa ja potkuja, ja harmittelin etukäteen mahan menettämistä, mutta loppujen lopuksi en ole huomannut edes kaivata! Tää tyttö potkii mua edelleen mahaan mm kylki-imetyksessä :)
 
Muokattu viimeksi:
Mun supistukset on muuttunut kipeiksi, mutta niitä tulee 30-60min välein, et ei mitään hälyttävää vielä.

Mä kanssa ekan kerran jouduin vähän tökkimään mukeloa kun ei mun mielestä ollut liikkunut hetkeen (tämä kun on yleensä ikiliikkuja), mut heti tuli hikka ja alkoi myllerrys.
Voivoi, lähet kohta ennen mua. Miksei tää vauva jo tuu????
 
Sirpa, ei synnytys aina varoittele etukäteen. Mulla on kaks synnytystä alkanut yllättäen vesien menolla ilman ainuttakaan kivuliasta supistusta ennen sitä.

Mä värjäsin just hiukset, lisää punaista päähän! :D Mies valkkas taas värin, saa nähdä mikä on lopputulos kun hiukset kuivuu. Mutta siis ekaa kertaa ever mulla tuli huono olo kun oli väri hiuksissa. En tiedä johtuiko värin hajusta vai mistä mut oli pakko pestä pois aikaisemmin kuin normaalisti. Vieläkin on outo huono/höntti olo.
 
Minullakin oli keskiviikkona lievä migreenikohtaus. Muutama aurallinen kohtaus on ollut elämäni aikana ja edellisestäkin on jo vuosia aikaa. Alkuraskaus on menossa ja kyllä jänskättää, että tuleeko kohtauksia jatkossakin.

Lisäksi tuntui töissä yhtenä päivänä etten nää mitään. Järkkyä jos näkö huononee jo nyt, päätteellä pitää pystyä töitä tekemään vielä kuukausia. Hoh hoi.
 
Voivoi, lähet kohta ennen mua. Miksei tää vauva jo tuu????

Mullakin esikoinen lähti syntymään täysin ilman ennakko-oloja. Iltapäivällä aloin olla vasta varma, että nää ny saattaa olla niitä supistuksia ja siitä se sitten etenikin aika säännöllisesti omastakin mielestäni. Seuraavana aamuna tyttö oli sylissä.

Kaikki sukulaiset ja kaveritkin oli ihan puulla päähän lyötyjä, että nytkö se jo tuli, eilenhän me vasta juteltiin eikä mitään :D

Ekat oikeat supparit tuli 2 pv lasketun ajan jälkeen.
 
Me oltiin miehen kanssa kuvattavana, miljöössä, kirsikkapuiden katveessa. Aina ennen oon räpsinyt itse masukuvia jossain vessassa peilin kautta, nyt halusin ikuistaa raskauden. Tosi kauniita kuvia saatiin . En kanssa uskalla tänne laittaa vaikka tekis mieli ne näyttää kaikille! Mun on ikävä mahaa ja vauvan potkuja . Harmittaa kun meidän piti antaa yhden tulla heti vaan kun tulee mut nyt täytyy miettiä ja ehkäistä ja harkita ja ehkäistä ja suunnitella.... Sektion takia kaikki suunnitelmat meni vähän niinkuin päälaelleen....
Tyksissä kävi vauvakuvaaja kuvaamassa pojan kun oli vrk ikäinen.<3 tuli ihana kuva!
http://aijaa.com/VXEeTv

Tsemppiä sirpa ja Satru<3
 
Takaisin
Top