Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siirrettiin saliin ja kalvot puhkastaan....perun kaikki puheeni lääkkeettömästä....huh huh. Piikkejä oon vielä välttänyt.
MS74, tänään on syntynyt miehen kummipojan perheelle pieni tyttö. Sun vauvalla ja sillä tytöllä sitten varmaan sama syntymäpäivä. Tsemppiä, loppurutistukseen !
 
Muokattu viimeksi:
Joko hän on syntynyt?

Mä haluisin ohittaa jonossa ja saada jo pikkuisen syliin, mutta taitaa viihtyä masussa loppuun asti. Ei auttanut ees kierros Itiksessä :)
 
Mä haluisin ohittaa jonossa ja saada jo pikkuisen syliin, mutta taitaa viihtyä masussa loppuun asti. Ei auttanut ees kierros Itiksessä :)

Ha haa Satru, ilmoitapa etukäteen ens kerralla kun olet menossa Itikseen. Tuun paikalle, niin käydään kahvilla :) Asun nimittäin kohtuullisen matkan & hyvien liikenneyhteyksien päässä, joten olisi mulle helppo treffipaikka. Melkeinpä jopa helpompi kuin Hgin keskusta.

Ja eihän sulla ole enää pitkä aika LA:an, joten pikkuinen kyllä sylissä tuotapikaa!
 
Ha haa Satru, ilmoitapa etukäteen ens kerralla kun olet menossa Itikseen. Tuun paikalle, niin käydään kahvilla :) Asun nimittäin kohtuullisen matkan & hyvien liikenneyhteyksien päässä, joten olisi mulle helppo treffipaikka. Melkeinpä jopa helpompi kuin Hgin keskusta.

Ja eihän sulla ole enää pitkä aika LA:an, joten pikkuinen kyllä sylissä tuotapikaa!

No ei siihen kauaa enää ole, mutku on malttamaton luonne :) Ja alkaa olot ahdistaa, siksi ois kiva jo saada nyytti masun ulkopuolelle.

Mä en montaa kertaa ole Itiksessä käynyt, vaikka asun suht lähellä, junamatkan päässä minäkin. Mulla on niin huono suuntavaisto, etten uskalla isoon kaupunkiin yksin lähteä :D Mut treffit vois olla hyvä idea kun kerran samalla suunnalla asutaan! :)
 
Vauva ei kestä oksitosiinitippaa vaan käyrät notkahtelee. Nyt seurataan ja veikkaan että kohta lähetään leikkuriin...Otin epiduraalin kun kyllä ne kivut on yhtä helvettiä ku ei itellää käynnisty. Epi ei sattunut.
 
Vauva ei kestä oksitosiinitippaa vaan käyrät notkahtelee. Nyt seurataan ja veikkaan että kohta lähetään leikkuriin...

MS74 !!! :) Mulla oli lähes sama tilanne, mutta en ehtinyt saada oksitosiinitippaa.. Napanuoran takia mentiin lujaa sektioon. Älä pelkää sektiota, hyvin se menee!!!:gen014:gen014
 
Tähti: Hyvä nimi teidän pojalla! Tykkään vähän harvinaisemmista. Onnea vanhemmille! Ristiäisten jälkeen alkaa syntymään liittyvä protokolla helpottaa.

Kiitos Evelin76 !!! :)

Haluttiin kanssa vähän ei "tavallinen" ja mahdollisesti enemmän " kansainvälinen" nimi pojalle... :)
 
MS74, voimia loppurutistukseen! Toivottavasti pikkuinen on jo sylissä tai ainakin pian!

Tähti-73, onnea hienosta nimestä pojalle!

Meillä on imetys lähtenyt hyvin käyntiin. Tyttönen on ihana ja suloinen ja toistaiseksi vielä nukkunut paljon. Isosisarukset, myös 2v. poika, ovat ottaneet pikkusiskon hyvin vastaan.

Kisu75 ja vauva 5pv
 
Takaisin
Top