Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mullekin jäi mieleen tuo, että Sirpa "katosi" samoihin aikoihin Vihdin ammuskelutapauksen kanssa. Aika kaukaa haettua tietenkin.

Niin ja nyt siellä taas tapahtuu ihan samassa paikassa ( Laurintiellä)...
 
Ajankohta sopisi kyllä mutta eiks Sirpa asu ihan lähellä jotakin synnäriä? Muistaakseni llis puhunut et ihan parin minuutin matka olis. Ja Vihdistä olis aika pitkä matka lähimmälle synnärille.
 
Ajankohta sopisi kyllä mutta eiks Sirpa asu ihan lähellä jotakin synnäriä? Muistaakseni llis puhunut et ihan parin minuutin matka olis. Ja Vihdistä olis aika pitkä matka lähimmälle synnärille.

Juu, totta liian pitkä matka. Sirpa on muuten nyt profiilinsa mukaan ollut viimeksi paikalla sunnuntaina klo 07:00, toivottavasti on Sirpa itse :) Josko hän pystyy lukemaan, muttei kirjoittamaan mitään?!
 
Juu, totta liian pitkä matka. Sirpa on muuten nyt profiilinsa mukaan ollut viimeksi paikalla sunnuntaina klo 07:00, toivottavasti on Sirpa itse :) Josko hän pystyy lukemaan, muttei kirjoittamaan mitään?!
Mä kanssa huomasin, että Sirpa olis ehkä ollut profiilin mukaan paikalla silloin. Osaisko joku muu sitten edes käydä täällä kurkkimassa sen puolesta, tai onko ylipäätään mahdollista.., no mä oon niin tyhmä näissä jutuissa, että voihan se toki onnistuakin..?! Kovastihan tämä asia meitä nyt vaivaa, kun hän oli niin kovin aktiivinen ja avoin kirjoittelija täällä ja sitten yhtäkkiä totaalinen katoaminen! On ihan ymmärrettävää, että meillä liikkuu nyt miljoona kysymystä päässä ja iso huoli, että missä hän on..???
 
Mullakin mieli on kehittänyt mitä ihmeellisimpiä teorioita Sirpan katoamisesta. Parempi olla ees kertomatta. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin kuitenkin.

Joku synnytyspelko nostaa täällä päätään. Luen ihmisten synnytyskertomuksia ja vollotan kun kuvittelen itseni niihin tilanteisiin (ei ees mihinkään älyttömän dramaattisiin). En tiedä mitä pitäis tehdä. Vanha terkka vilautteli sitä pelkopoliajatusta jos lähempänä synnytystä alkaa pelottaa enemmän mut tää uusi on aika passiivinen ja hymistelee vaan. Pitäis varmaan romahtaa kunnolla että se reagois. 31+6.
 
Neuvolassa kaikki liian hyvin. Vauva viihtyy masussa ja pää ihan alhaalla...miten siellä voi muka olla kivaa...Huome rv 40 ja ens viikon torstaille uus aika jollon rv 41 niin sitten vasta lähete Tyksiin...totesimme molemmat että toivottavasti ei ens viikolla nähdä.

Huomaatteko kaupassa että ihmiset antaa tilaa kun näkee ison vatsan. Jopa ikäihmiset totee että mene vaan ensin.
 
Mä sain Sirpalta viestiä. Kaikki kunnossa ja yhtenä kappaleena vielä, muuta en uskalla kertoa kun omin lupineni tätä kirjoitan. Kertoilee itse sitten kun kertoilee :)
No hienoa:) ihanaa! Kivi putosi sydämeltä!
 
Mä sain Sirpalta viestiä. Kaikki kunnossa ja yhtenä kappaleena vielä, muuta en uskalla kertoa kun omin lupineni tätä kirjoitan. Kertoilee itse sitten kun kertoilee :)

:gen014:gen014:gen014 Kerrassaan hyvä uutinen:Heartbigred
 
Tsemppiä ja voimia Sirpalle. Hyvä että ei mitään "pahaa".

Huomenna aamulla olis neuvola, eikä kesälomaankaan kuin pari päivää lusittavana... Duunia on kyl niin kauheesti ettei siitä meinaa selvitä stressaantumatta, mut kyl ny pari päivää viel jaksaa...

Rv 22+4 eikä mitään ihmeellistä. Mahamuksu tölvii mua enkä suoraan sanottuna oo varma onks se aina vaan kivaa :D
 
Mä en jaksais olla enää raskaana! :( Selkä vetelee viimeisiä, tänään on ruvennut lonkkaa vihlomaan..jalat turpoaa, puhumattakaan liitoskivuista, unettomuudesta ja muusta mukavasta! Mutta tuskin tämä tulee vielä pariin viikkoon..pakko purra hammasta ja kestää! :) Ja se auttaa kun saa täällä purnata :)
 
Mä en jaksais olla enää raskaana! :( Selkä vetelee viimeisiä, tänään on ruvennut lonkkaa vihlomaan..jalat turpoaa, puhumattakaan liitoskivuista, unettomuudesta ja muusta mukavasta! Mutta tuskin tämä tulee vielä pariin viikkoon..pakko purra hammasta ja kestää! :) Ja se auttaa kun saa täällä purnata :)
Samat sanat täältä! En päivääkään enää jaksais. Mulla ei jalat turpoo eikä muutkaa paikat mutta vaivaa lonkat, alaselkä ja alavatta kramppaa, uni katkonaista ja hermot kireellä... Neuvolatäti totes että kuuluu asiaan, ei tässä kohdin kukaan enää jaksa Huome LA ja tänään koukittiin taas kunnolla vyöhyketerapiassa.
 
Voi kun hyvä juttu ja suuri helpotus, että Sirpa on ilmoittanut itsestään!! :) Ja kirjoittelee tosiaan sitten meille kuulumisiaan, jos ja kun siltä tuntuu! Täällähän me ollaan ja odotetaan, sekä toivottavasti myös voitaisiin tukea ja antaa ymmärrystä, jos hän kokee sen jossain vaiheessa tarpeelliseksi! :) Me jouduttiin eilen lähtee extemporee ostamaan vauvalle uusi turvakaukalo, kun mä aloin vähän stressata tuon jo aikoja sitten miehen veljeltä lainaksi saadun kaukalon suhteen. Se meinaan onkin jo 7v vanha ja kun noissa ne turvallisuuskriteerit kattaa sen 5-7v, niin aloin sitten pyöritellä pienessä päässäni kaikenlaista kauhuskenaariota, että jos jotain sattuu ja sitten se kaukalo onkin jo ihan hapero paska jne..,heh!! No mies sitten lopulta tuumas, että ei kai tässä auta kuin uusi hakea, niin sitten loppuu tuo jossittelu.. ;) ! Nyt on sit uusi kaukalo piiperolle ja mulla sielunrauha,heh!! Tänään kävin tekemässä Pohjolassa vauvavakuutuksen ja tokihan se kannatti ottaa "kaikilla herkuilla", kun tämä eka vuosi on ilmainen! :) Hintaa olis muuten tullut tähtitieteelliset 450€/vuosi, mutta nyt tosiaan ensi kesään asti 0€! Vuoden päästä vakuutuksen saa muokata haluamallaan tavalla ja hintakin kuulemma laskee tuntuvasti. No se on sitten sen ajan murhe, nyt nautitaan kerrankin jostain ilmaisesta... :)
 
Samat sanat täältä! En päivääkään enää jaksais. Mulla ei jalat turpoo eikä muutkaa paikat mutta vaivaa lonkat, alaselkä ja alavatta kramppaa, uni katkonaista ja hermot kireellä... Neuvolatäti totes että kuuluu asiaan, ei tässä kohdin kukaan enää jaksa Huome LA ja tänään koukittiin taas kunnolla vyöhyketerapiassa.

Voimia sullekin MS74! Ei enää kauan kestä, kun saat vauvan syliisi. Mulla oli viikolla 40 neuvola, jossa sain lähetteen yliaikakontrolliin, joka oli vasta 41+5 raskausviikolla. Viikolla 42 alettiin käynnistämään. Vauva syntyi 42+1.
 
Ai vitsi se vakuutus! Pitääkin pistää check-listalle. Samoin kuin kesälomareissun suunnittelu ens viikon alkuun
..
 
Takaisin
Top