Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JustMom, ai vain joka päivä? Mä käyn kerran tunnissa (paitsi yöllä)! :D
Mutta on se tosiaan kumma miten tuntuu kuin oikeesti TUNTISI porukat täällä! :)
No siis päivittäin monta kertaa... Ja kun en siis edes odottaja ole enää...
 
Mutta kyllä siis Sirpan katoaminen mietityttää ja huolettaa. :( Jotakin äkillistä on pakko ollut. Viikkoja oli kuitenkin niin hyvin jo että vauvalla olisi hyvät mahdollisuudet selviytyä. Toivottavasti ovat molemmat hyvässä hoidossa ja kuulisimme pian mitä on tapahtunut.
 
Mutta kyllä siis Sirpan katoaminen mietityttää ja huolettaa. :( Jotakin äkillistä on pakko ollut. Viikkoja oli kuitenkin niin hyvin jo että vauvalla olisi hyvät mahdollisuudet selviytyä. Toivottavasti ovat molemmat hyvässä hoidossa ja kuulisimme pian mitä on tapahtunut.
Totta puhut! Mäkin aina oottelen että joko nyt ois jotain Sirpasta. Mut ei. Tsemppiä hälle ja vauvalle!
 
Luen tätä Vuoden mutsi kirjaa ja tässä jaetaan ihmiset kahteen kastiin; toiset ei kestä nälkää ja toiset ei unettomuutta....Mä en kestä kumpaakaan. Turvaudun siis apujoukkoihin, toivottavasti ne on valmiina. Oon kyllä 9kk niitä ajatuksella valmistellut. Meidän onni on se että kummankin vanhemmat ja mun isovanhemmat ja mun sisarukset asuu 10km säteellä meistä joten hoitoapuja riittää. Ja aion ottaa käyttöön taktiikan "vauvarytmistä"...kun hän nukkuu niin minäkin nukun/torkun/pilkin....oli sitten yö tai päivä. Rv 39+5. Huomenna neuvola ja lisää vyöhyketerapiaa....

MS74 :) Hyvä, että apujoukot on lähellä :) Niitä kyllä tarvitaan :)
:smiley-chores020:smiley-chores011:smiley-chores007smiley-chores003:smiley-chores004

Mulla asuvat tosi kaukana, mutta pärjätty on..vauvan tultua täytyy täysin tinkiä "kaikesta", eniten juuri unesta ja syömisestä, ei vaan saa nukkua ja ruoka jäähtyy, ennenkuin sen ehtii syödä...hermoja ja pitkää pinnaa...:wink

Mutta Äitiys, se on niin palkitsevaa:love017:Heartred
 
Se on kamala kun mä käyn täällä joka päivä tarkistamassa joko sirpasta kuuluis jotain ... Ehti tulla niin "tutuksi" tässä muutaman kk aikana....
Toivottavasti kuitenkaan mitään ihan kamalaa ei ole tapahtunut<3

Tsemppiä viimemetriläisille:) pian on nyytit sylissä<3

JustMom10 : Teen samaa ja toivon, että Sirpasta alkaisi kuulua...:Heartred

Tätä ei saisi sanoa, mutta mä
näin unen hänestä....jos jostakusta tuntuu pahalta, älä lue enempää:stop:!..eli että hän putosi pihakaivoon. En tiedä miksi sellaista unta näin, kun vieraitahan me täällä toisillemme ollaan...
 
Satru : näitkö samaa unta, kuin mä?
Sen jälkeen tuli hiljaisuus.

Mä en enää tarkalleen muista mitä unessa tapahtui, mutta hengissä Sirpa ei enää ollut, että sen ukko oli tehnyt sille jotain o_O Mulla on kyllä usein aika kauheita painajaisia, ettei ihme ole että Sirpastakin näin, kun katosi niin yllättäen ja heti mietin että synnytyksessä on käynyt jotain :sad001
 
Mä olen googlaillut uutisia onnettomuuksista siltä perjantailta kun hiljeni... :( En löytänyt kuitenkaan mitään.
 
Mä olen googlaillut uutisia onnettomuuksista siltä perjantailta kun hiljeni... :( En löytänyt kuitenkaan mitään.
Ja mä mietin koiraihmisenä että hänen koiralle tapahtu jotain...oli muistaakseni myös vanha ja ite uskon elämän kiertokulkuun että kun jotain uutta syntyy niin jotain poistuu...
 
Mä en enää tarkalleen muista mitä unessa tapahtui, mutta hengissä Sirpa ei enää ollut, että sen ukko oli tehnyt sille jotain o_O Mulla on kyllä usein aika kauheita painajaisia, ettei ihme ole että Sirpastakin näin, kun katosi niin yllättäen ja heti mietin että synnytyksessä on käynyt jotain :sad001

Satru : mulle tuli muuten vaan ihan sama tunne tuosta hänen miehestä, kuin sun unessa:sad001

Mutta näen tooosi harvoin painajaisia
 
Heips! täällä nyt 38+2 ja edelleen yhtenä kappaleena. Aika kipeitäkin supistuksia tulee aina välillä, mutta ovat yksittäisiä. Kai se synnytys sitten vaan jossain vaiheessa alkaa yhtäkkiä, niin ne on mulla aina menneet. Saisi kyllä jo syntyä, tää jalkojen turvotus on aika inhaa. Ei ole muissa raskauksissa tällä tavoin turvottanut.

Sirpasta mietin, että jos hänelle tulikin jotain psyykkisen puolen pulmaa, ahdistusta tms., alkoi tuntua, että kirjoitti tänne liikaa itsestä tai alkoi vauvan tulo liikaa ahdistaa, kun se elämäntilannekin oli aika tuore tämän miehen kanssa eikä pelkästään positivinen. En tiedä, mutta jotenkin sellainen kuva hänestä ehkä tuli, että vaikeiden tunteiden kanssa voisi hänen aika hankala olla...

Päivähoitojärjestelyistä, meidän kunta rajoittaa myös ja kaiken lisäksi päättää, koska sen 20h hoidon saa. Tosi tiukka linja. Mulla on vaan sellainen tilanne, että koulutus, jossa olen jo ollut pitkään jatkuu syksyllä ja se tarkoittaa, että tarvitsen hoitoa tiettyinä päivinä ja vielä viikottain. Mies hoitaa kyllä vauvaa, mutta jos vauva nukkuu, niin todellakin yrittää tehdä omia töitään etänä. Ja se ei onnistu, jos on 2,5v. siinä mukana myös. Pitkän taistelun ja vaatimisen ja aika korkealle organisaatioissa menneen yhteydenoton jälkeen vasta sain hoidon, niin kuin tarvitsemme. Suututtaa, kun kuitenkin aina ollaan verot maksettu ja lapsista korkeimmat hoitomaksut ja sitten ei saa hoitoa silloin, kun itse tarvitsee!! ja vielä joutuu maksamaan suhteessa enemmän eli 60% kokoaikaisen maksusta ja korkeimmassa luokassa tietenkin.
 
Heips! täällä nyt 38+2 ja edelleen yhtenä kappaleena. Aika kipeitäkin supistuksia tulee aina välillä, mutta ovat yksittäisiä. Kai se synnytys sitten vaan jossain vaiheessa alkaa yhtäkkiä, niin ne on mulla aina menneet. Saisi kyllä jo syntyä, tää jalkojen turvotus on aika inhaa. Ei ole muissa raskauksissa tällä tavoin turvottanut.

Sirpasta mietin, että jos hänelle tulikin jotain psyykkisen puolen pulmaa, ahdistusta tms., alkoi tuntua, että kirjoitti tänne liikaa itsestä tai alkoi vauvan tulo liikaa ahdistaa, kun se elämäntilannekin oli aika tuore tämän miehen kanssa eikä pelkästään positivinen. En tiedä, mutta jotenkin sellainen kuva hänestä ehkä tuli, että vaikeiden tunteiden kanssa voisi hänen aika hankala olla...

Päivähoitojärjestelyistä, meidän kunta rajoittaa myös ja kaiken lisäksi päättää, koska sen 20h hoidon saa. Tosi tiukka linja. Mulla on vaan sellainen tilanne, että koulutus, jossa olen jo ollut pitkään jatkuu syksyllä ja se tarkoittaa, että tarvitsen hoitoa tiettyinä päivinä ja vielä viikottain. Mies hoitaa kyllä vauvaa, mutta jos vauva nukkuu, niin todellakin yrittää tehdä omia töitään etänä. Ja se ei onnistu, jos on 2,5v. siinä mukana myös. Pitkän taistelun ja vaatimisen ja aika korkealle organisaatioissa menneen yhteydenoton jälkeen vasta sain hoidon, niin kuin tarvitsemme. Suututtaa, kun kuitenkin aina ollaan verot maksettu ja lapsista korkeimmat hoitomaksut ja sitten ei saa hoitoa silloin, kun itse tarvitsee!! ja vielä joutuu maksamaan suhteessa enemmän eli 60% kokoaikaisen maksusta ja korkeimmassa luokassa tietenkin.

Kisu75 :) Tsemppiä kohti synnytystä, pian sulla alkaa tapahtua :) Meidän vauva syntyi 38+2 :)
 
Joo mullekin jäi mieleen tuo, että Sirpa "katosi" samoihin aikoihin Vihdin ammuskelutapauksen kanssa. Aika kaukaa haettua tietenkin.
 
Takaisin
Top