Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta!
Löysinkin tälläisen omiin numeroihin sopivan triidin. Vaikka todellakin hassua, etten tunne olevani 40+ :grin

Täällä on ilmeisesti enemmän teitä jo kohta synnyttämään pääseviä ja päässeitä, onnea jo vauvan saanneille :Heartred . Toivottavasti muitakin vasta plussanneita eksyy mukaan.

Vasta siis viikkoja reilu viisi ja kädet paikat ristissä, että kaikki menee loppuun asti hyvin. Odotetaan toivottua iltatähteä :love7
Lapsia löytyy viisi ikähaarukalla 5-18v (ilman uskonnollista taustaa, suurperheellisiltä monasti sitä kuulemma kysytään), joista kaikki asuu vielä kotona.

Teille loppuviikoilla oleville pitkää pinnaa ja voimia loppuun asti.

Tervetuloa palstalle Helemi:flower

Onnittelut :love7ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti:Heartbigred
 
Ai kauhee...Bamse täl viikol ja minä lähestyn listan alkua...Olen valmis, antaa tulla, kestän kuin nainen!!!

MS74 :) Hyvä asenne!:wink Naisen asenne!!! :)

Tuolla asenteella mekin oltiin synnyttämässä, mutta mies sanoi, ei kestä millään ja hermostuttaa... Eikä kestänytkään, kun poika syntyi isä oli tulossa paikalle sataa ja tuhatta, mutta myöhästyi itse syntymästä....

Ei miehet vaan kestä.
 
Huhh, onneksi mies jää pian kuukauden kesälomalle...Sitten ei tarvitse enää yksin valvoa joka yötä syötöt, vaipanvaihdot ja muut kiukuttelut..

Mutta on hän niin suloinen prinssi, vaikka Äiti ei nukukkaan, kuin joskus vaan tunnin yössä, neljätuntia on jo luxusta... :)

Mulla on jo toista päivää "outo" päänsärky...luulen, että se johtuu valvomisesta... Onko tuttua jollekin? Ja miten ootte hoitaneet/ jakaneet yöllä lapsen kanssa heräämiset?
 
Last edited by a moderator:
Mulla kilahtaa ihan kohta ton miehen kanssa hermot. Se ei varmasti tajua että senkin elämä saa luvan muuttua vauvan myötä. Viikonloput nukkuu ja kattoo futista....arkena tulee töistä, syö ja nukkuu ja kattoo futista tai muuta....Mulla on paha fiilis tällä hetkellä että heitän sen synnytyssalista pihalle ja hoidan homman yksin. Jos se ees ehtii paikalle....

Sillä alkaa kans kuukauden loma ja aion jättää sen vauvan kanssa kahden kesken hetkiksi jotta joutuu ottaa vastuuta..lisäks meillä on toi koira jolla on oma rytminsä. Kyl että taas sapettaa tai sit tää kun ittee tylsistyttää niin ärsyttää toiseski enempi kaikki.

Ootko Tähti-73 juonu riittävästi ja syöny? Valvominen varmasti myös vaikuttaa.
 
Mulla kilahtaa ihan kohta ton miehen kanssa hermot. Se ei varmasti tajua että senkin elämä saa luvan muuttua vauvan myötä. Viikonloput nukkuu ja kattoo futista....arkena tulee töistä, syö ja nukkuu ja kattoo futista tai muuta....Mulla on paha fiilis tällä hetkellä että heitän sen synnytyssalista pihalle ja hoidan homman yksin. Jos se ees ehtii paikalle....

Sillä alkaa kans kuukauden loma ja aion jättää sen vauvan kanssa kahden kesken hetkiksi jotta joutuu ottaa vastuuta..lisäks meillä on toi koira jolla on oma rytminsä. Kyl että taas sapettaa tai sit tää kun ittee tylsistyttää niin ärsyttää toiseski enempi kaikki.

Ootko Tähti-73 juonu riittävästi ja syöny? Valvominen varmasti myös vaikuttaa.

MS74 :) Yritän ehtiä syömään ja juomaan, vauvan kanssa yksin ei vaan ehdi mitään, saisi olla pari lisäkättä helpottamassa tilanteita. Olen kuullut, että monelle puhkee migreeni valvomisesta, mutta ihan sitä tämä ei ole :)

Toivottavasti/luultavasti säkin yllätyt positiivisesti miehestä, kun vauva teille saapuu ja hänestä tulee isä. Mä uskon niin!!! :) Meillä kävi niin, vaikken purnannut paljoo etukäteen, mutta on petrannut monta asiaa oma-aloitteisesti ja oikein hyvä isä onkin :) !!!

Tsemppii!! :smiley-bounce013
 
Tähti: liian vähäinen nesteen saanti aiheuttaa ainakin päänsärkyä. Mä en nyt muista imetätkö, mut jos imetät niin nesteen tarve on vieläkin suurempi. Mulla terkkari neuvoi että pitäis aina juoda ennen jälkeen imetyksen ainakin lasillinen vettä ja nyt varsinkin kun on taas kuuma ollut.
 
Mulla ei ole ollut päänsärkyjä kuin satunnaisesti, mutta olen ollut varmaan pari kuukautta ihan tukossa! Ensin se vaivasi pelkästään öisin, mutta nyt viime aikoina myös päivällä, ei pysty kunnolla hengittämään, plääh! Välillä on pakko turvautua lasten nasoliniin.. :(
 
Mulla ei ole ollut päänsärkyjä kuin satunnaisesti, mutta olen ollut varmaan pari kuukautta ihan tukossa! Ensin se vaivasi pelkästään öisin, mutta nyt viime aikoina myös päivällä, ei pysty kunnolla hengittämään, plääh! Välillä on pakko turvautua lasten nasoliniin.. :(
Mulla oli kans tota mutta Sirpa40 suositteli sitä seesaminöljysuihketta ja on kyllä auttanut kun kostuttaa nokan. Suihke lopetti myös mun nenäverenvuodon. Nenäkannu on kans oiva apu. Ja hengittäminen vaan vaikeutuu kun vauva kasvaa...
 
Mulla oli kans tota mutta Sirpa40 suositteli sitä seesaminöljysuihketta ja on kyllä auttanut kun kostuttaa nokan. Suihke lopetti myös mun nenäverenvuodon. Nenäkannu on kans oiva apu. Ja hengittäminen vaan vaikeutuu kun vauva kasvaa...
Täytyypäs kokeilla tota seesaminöljyä! Nenäkannukin löytyy, mutta olen ollut aina vähän laiska käyttämään sitä, pitäs skarpata..;)! Multakin tuli nenästä verta usein keväällä, mutta se on nyt loppunut. Aiemmin en ole nenäverenvuodoista kärsinyt.
 
Mä yritän siirtyä enemmän tolle synnyttäneet puolelle kun en sitä kolmosta ainakaan vielä odota mutta kyllä mää saapasmaasta käsin teille myös kirjoittelen.:wink
Me muutetaan Toscanaan ja asunto on ihana, On mahtavaa saada vihdoin viettää "normaalia" perhearkea mutta onhan se iso muutos, mä kun olin vähän elätellyt toivoa Ranskaan muutosta, kun ollaan siellä aikanaan asuttu ja kielikin olisi tuttu, toisin kuin nyt.

Helemille tervetuloa ja isosti onnea odotuksesta!!:Heartred

Sirpa on toivottavasti niin hurahtanut äitiyteen, ettei vaan ehdi/ muista raportoida meille.
 
Täytyypäs kokeilla tota seesaminöljyä! Nenäkannukin löytyy, mutta olen ollut aina vähän laiska käyttämään sitä, pitäs skarpata..;)! Multakin tuli nenästä verta usein keväällä, mutta se on nyt loppunut. Aiemmin en ole nenäverenvuodoista kärsinyt.

Mulla myös tuo seesamiöljy toimi hyvin ja sitähän saa käyttää niin paljon kuin tuntee tarvetta (tosin mä ruiskin sitä vähän turhan innokkaasti, niin valuihan se öljy tietty pitkin poskia..)
 
Mä yritän siirtyä enemmän tolle synnyttäneet puolelle kun en sitä kolmosta ainakaan vielä odota mutta kyllä mää saapasmaasta käsin teille myös kirjoittelen.:wink
Me muutetaan Toscanaan ja asunto on ihana, On mahtavaa saada vihdoin viettää "normaalia" perhearkea mutta onhan se iso muutos, mä kun olin vähän elätellyt toivoa Ranskaan muutosta, kun ollaan siellä aikanaan asuttu ja kielikin olisi tuttu, toisin kuin nyt.

Helemille tervetuloa ja isosti onnea odotuksesta!!:Heartred

Sirpa on toivottavasti niin hurahtanut äitiyteen, ettei vaan ehdi/ muista raportoida meille.

Oi..wau:dance011.. siellä Toscanassa on kuulemma ainakin upeita lomakämppiä, niin mulle kertoi ex-työnantaja... :)

Hienoa elämistä sinne Saapasmaahan ja olehan yhteyksissä:hello2
 
Ootteko muuten huomanneet, että Sirpan profiilin mukaan ois ollut eilen paikalla? Pitääköhän paikkansa ja miksi hän ei sano mitään? On niin ihana poika, ettei sanotuksi saa? :happy: Näin mä haluan uskoa, vaikka huolestuttaa!
 
Satru, tai sit Sirpa vaan kiusaa meitä poissaolollaan! :D odottaa mitä reaktioita tulee kun hänestä ei kuulu mitään. Mutta ei kyllä ole hänen tapaistaan olla näin pitkään hiljaa... Toivotaan tosiaan et kaikki on hyvin. :)
 
Takaisin
Top