T
Tähti ★
Vieras
Terve tyttö syntyi tänään 16:28. Hän on aivan miniskuläärinen, 45 cm ja 2705g. Väsyneitä mutta onnellisia ollaan. Kirjottelen lisää kunhan saan nukuttua.. Kaks yötä jäi väliin..
ONNITTELUT VAUVASTA KOKO PERHEELLE!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Terve tyttö syntyi tänään 16:28. Hän on aivan miniskuläärinen, 45 cm ja 2705g. Väsyneitä mutta onnellisia ollaan. Kirjottelen lisää kunhan saan nukuttua.. Kaks yötä jäi väliin..

Mä olen paikalla.:) Muuttoa on tehty urakalla tässä viime päivät, me muutetaan Italiaan kuun vaihteessa ja arvatkaa monta sanaa osaan kieltä.. Onpahan pakkaamista, tässä on vuosien varrella kertynyt kuulkaa kenkäpari jos toinenkin ja kaikkihan ne on saatava mukaan.![]()

Wou Tähtipölyä! Ei mikään ihan pikku muutto edessä!! Onko pitkäänkin ollut suunnitteilla? Ehkä sä paksuimmat talvisaappaat voit jättää pakkaamatta? :D
Oih, ihanaa! Paljon onnea KuuKassius ja vaaveli! :) :)Terve tyttö syntyi tänään 16:28. Hän on aivan miniskuläärinen, 45 cm ja 2705g. Väsyneitä mutta onnellisia ollaan. Kirjottelen lisää kunhan saan nukuttua.. Kaks yötä jäi väliin..
Meillä oli tänään tytön 1kk neuvola ja siellä kaikki hyvin. Puhuttiin ehkäisystä ja mahdollisesta kolmannesta lapsesta, mietin siinä vähän samalla olenko liian vanha jo ja hän sanoi, että "Älä höpsi, vielä 46-47 vuotiaana voi ihan hyvin tehdä lapsen ja vasta sen iän jälkeen voidaan äitiä pitää vähän vanhana."
Eli tuon mun terkan mukaan kukaan meistä ei ole vanha-jei!!!![]()

Vaikka toisaalta Italian kaappeihin pitää jättää tilaa Italiasta ostettaville kengille ja laukuille!! :) :) Jännää - mihin päin Italiaa muutatte? Tsemppiä!Mä olen paikalla.:) Muuttoa on tehty urakalla tässä viime päivät, me muutetaan Italiaan kuun vaihteessa ja arvatkaa monta sanaa osaan kieltä.. Onpahan pakkaamista, tässä on vuosien varrella kertynyt kuulkaa kenkäpari jos toinenkin ja kaikkihan ne on saatava mukaan.![]()
Vaikka minäkin olen jo 42v mummeli, niin ihme kyllä kukaan ei ole asiaa päivitellyt muuta kuin positiivisessa mielessä, kun ovat kuulleet ikäni ja että vielä ihka ekaa odotan :) Tuntuu, että tämä ikäkriisi ja joka tilanteessa varttuneesta odotusiästäni muistuttelu on ihan vain mun omassa päässäni, ei onneksi muiden..Meillä oli jo 1kk neuvola viikko sitten, eikä siellä puhuttu mitään ehkäisystä... Kaikki asiat koski vaan pelkästään vauvaa
Vanhaksi ei ole tosin sanottu koskaan, paitsi terveyskeskuksen omalääkärillä silloin 41vuotiaana![]()
Meillä th kysyi heti kotikäynnillä, vauva vko 1 päivää, että mites ehkäisy....
No kumilla meillä kun ei noi hormoonit sovi olleskaan:)
Tähtipölyä, ihan mahtavaa, Italiaan!!! Oon ihan vihreä:) mä niin muuttaisin myös jos tilanne olis toinen. Oon sielultani jotain ihan muuta kuin suomalainen:)

Vaikka minäkin olen jo 42v mummeli, niin ihme kyllä kukaan ei ole asiaa päivitellyt muuta kuin positiivisessa mielessä, kun ovat kuulleet ikäni ja että vielä ihka ekaa odotan :) Tuntuu, että tämä ikäkriisi ja joka tilanteessa varttuneesta odotusiästäni muistuttelu on ihan vain mun omassa päässäni, ei onneksi muiden..!

Onnea Kuukassius! Ja Sirpan hiljaisuudesta alan olla jo huolissani..
Toivottavasti kaikki on hyvin.Terve tyttö syntyi tänään 16:28. Hän on aivan miniskuläärinen, 45 cm ja 2705g. Väsyneitä mutta onnellisia ollaan. Kirjottelen lisää kunhan saan nukuttua.. Kaks yötä jäi väliin..