Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen paikalla.:) Muuttoa on tehty urakalla tässä viime päivät, me muutetaan Italiaan kuun vaihteessa ja arvatkaa monta sanaa osaan kieltä.. Onpahan pakkaamista, tässä on vuosien varrella kertynyt kuulkaa kenkäpari jos toinenkin ja kaikkihan ne on saatava mukaan.:wink

Sitten teidän lapsetkin oppii Italiaa:cool05
 
Wou Tähtipölyä! Ei mikään ihan pikku muutto edessä!! Onko pitkäänkin ollut suunnitteilla? Ehkä sä paksuimmat talvisaappaat voit jättää pakkaamatta? :D

Mun mies on töissä siellä ja hän on toivonut jo pidempään, että perhe olisi lähempänä, nyt hän on ollut ikäänkuin viikonloppu isä ja onhan se ollut hänelle ja pojalle aika raastavaa olla viikot erossa.
Kun saatiin Suomen asunto myytyä, oli selvää, että vihdoin muutetaan isin luo. Joo, ehkä kaikken paksuimmat takit ja saappaat jää tänne.:wink
 
Meillä oli tänään tytön 1kk neuvola ja siellä kaikki hyvin. Puhuttiin ehkäisystä ja mahdollisesta kolmannesta lapsesta, mietin siinä vähän samalla olenko liian vanha jo ja hän sanoi, että "Älä höpsi, vielä 46-47 vuotiaana voi ihan hyvin tehdä lapsen ja vasta sen iän jälkeen voidaan äitiä pitää vähän vanhana."
Eli tuon mun terkan mukaan kukaan meistä ei ole vanha-jei!!!:love017

Meillä oli jo 1kk neuvola viikko sitten, eikä siellä puhuttu mitään ehkäisystä... Kaikki asiat koski vaan pelkästään vauvaa:joyful:

Vanhaksi ei ole tosin sanottu koskaan, paitsi terveyskeskuksen omalääkärillä silloin 41vuotiaana:shifty:
 
Mä olen paikalla.:) Muuttoa on tehty urakalla tässä viime päivät, me muutetaan Italiaan kuun vaihteessa ja arvatkaa monta sanaa osaan kieltä.. Onpahan pakkaamista, tässä on vuosien varrella kertynyt kuulkaa kenkäpari jos toinenkin ja kaikkihan ne on saatava mukaan.:wink
Vaikka toisaalta Italian kaappeihin pitää jättää tilaa Italiasta ostettaville kengille ja laukuille!! :) :) Jännää - mihin päin Italiaa muutatte? Tsemppiä!
 
Meillä th kysyi heti kotikäynnillä, vauva vko 1 päivää, että mites ehkäisy....
No kumilla meillä kun ei noi hormoonit sovi olleskaan:)
 
Tähtipölyä, ihan mahtavaa, Italiaan!!! Oon ihan vihreä:) mä niin muuttaisin myös jos tilanne olis toinen. Oon sielultani jotain ihan muuta kuin suomalainen:)
 
Meillä oli jo 1kk neuvola viikko sitten, eikä siellä puhuttu mitään ehkäisystä... Kaikki asiat koski vaan pelkästään vauvaa:joyful:

Vanhaksi ei ole tosin sanottu koskaan, paitsi terveyskeskuksen omalääkärillä silloin 41vuotiaana:shifty:
Vaikka minäkin olen jo 42v mummeli, niin ihme kyllä kukaan ei ole asiaa päivitellyt muuta kuin positiivisessa mielessä, kun ovat kuulleet ikäni ja että vielä ihka ekaa odotan :) Tuntuu, että tämä ikäkriisi ja joka tilanteessa varttuneesta odotusiästäni muistuttelu on ihan vain mun omassa päässäni, ei onneksi muiden.. ;) !
 
Paljon onnea KuuKassius! Kylläpä hän on tosiaan pikkuinen <3

Mulle sanoi yksityinen gyne 3v sitten että mun parasta ennen päivä lastenteon suhteen meni jo. Olin vähän että jaahas. Olin silloin hormonikierukkaa laittamassa. Sit kun otatin sen pois niin sama gyne käski tulemaan takaisin puolen vuoden sisällä jos (vähän siihen tyyliin että kun) ei oo tärpännyt. No yksiäkään kuukautisia ei sit ehtinyt tulla. Mietin että voisin taas synnytyksen jälkeen varata ajan samalle gynelle että laitettais se kierukka takaisin. :joyful:
 
Paljon Paljon Onnea KuuKassius!!! Toivottavasti saat nyt levättyä ja kerättyä voimia! Siitä se sitten lähtee. Kaikkea hyvää tulevaan! :happy:

Tähtipölyä, Ihanalta kuulostaa Italiaan muutto! Kyllä sen kielen oppii ja varsinkin jos on joskus lukenut jotain romaanista kieltä. Onnea uusiin seikkailuihin! Varmasti pian tutustut ihmisiin kun vauvan kanssa liikut. Sielläpäin ollaan ymmärtääkseni ihan hulluina vauvoihin/lapsiin.:happy:
 
Vaikka minäkin olen jo 42v mummeli, niin ihme kyllä kukaan ei ole asiaa päivitellyt muuta kuin positiivisessa mielessä, kun ovat kuulleet ikäni ja että vielä ihka ekaa odotan :) Tuntuu, että tämä ikäkriisi ja joka tilanteessa varttuneesta odotusiästäni muistuttelu on ihan vain mun omassa päässäni, ei onneksi muiden.. ;) !

Mäkin nyt vauvan synnyttyä tunnen itseni ennemmin 34vuotiaaksi, kuin 43vuotiaaksi... :)
:smiley-angelic008
:smiley-angry017
 
Mun on pakko kyl sanoo, et mulla oli pienimuotoinen ikäkriisi kun raskaustesti helmikuussa näytti plussaa. Jotenki et mitäköhän kaikki ny aattelee, 40 lasissa ja vielä rupee... Vaikka vauva olikin tosi toivottu, niin silti se oli monta viikkoa kurja fiilis. Mun neuvola-th:kin nimitteli ensikäynnillä iäkkääksi.
Nyt ei kyl tunnu enää missään - päinvastoin. Varmaan iso kiitos siitä tälle ketjullekin!
Tää on just hyvä näin.
 
Takaisin
Top