Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä teen aina silleen, et käyn neuvolan punnituspäivänä aamulla ensin omassa vaa'assa kun uskon enemmän sitä kuin neuvolan vakaa, johon mennään aina vaatteet päällä ja masu täynnä. Aina näyttää neuvolan vaaka monta kiloa enempi :)
Mä teen verenpaineen kanssa samoin..matalat paineet mullakin mutta kotona matalammat kuin neuvolassa. Painoa mullekin on tullut ainakin 13kg muttei tätsy oo siitä huolissaan. Se tietää että muutenkin ressaan pienestä ni koittaa olla jollain ees hermostuttamatta mua.
 
Hei onko jollain synnytyksistä kokemusta Tens laitteen käytöstä supistusten yhteydessä? Oon saanu aika paljon suosituksia siitä niin aattelin testata..kerron sitten oliko hyötyä. Doulat käyttää paljon niitä. Vuokraan sellasen 40€:lla.
 
Mä teen verenpaineen kanssa samoin..matalat paineet mullakin mutta kotona matalammat kuin neuvolassa. Painoa mullekin on tullut ainakin 13kg muttei tätsy oo siitä huolissaan. Se tietää että muutenkin ressaan pienestä ni koittaa olla jollain ees hermostuttamatta mua.
Mun terppari ei myöskään koskaan ole valittanut painonnoususta, koska tietää, että se on mulle pikku stressinaihe joka tapauksessa! Olen aikoinaan 22v sitten laihuttanut aika mittavan kilomäärän ja sen jälkeen olen ollut super tarkka tuon painon suhteen, onneksi kuitenkin olen löysyttänyt pipoa puntarinkin suhteen muutaman viime vuoden aikana.. ;)
 
Hei onko jollain synnytyksistä kokemusta Tens laitteen käytöstä supistusten yhteydessä? Oon saanu aika paljon suosituksia siitä niin aattelin testata..kerron sitten oliko hyötyä. Doulat käyttää paljon niitä. Vuokraan sellasen 40€:lla.
Mulla ei oo ollut myöskään käytössä mutta oon kuullut/lukemut paljon hyvää siitä! Varmasti kannattaa testata:)


Sirpaa kaipailen linjoille kovasti!
 
Mä kävin tänään pelkopolilla. Käytiin eka synnytys läpi ja ilmeni et olisin voinut itse olla aktiivisempi pyytämään kivunlievitystä, minä kun sain vain kipupiikin, jonka oli tarkoitus antaa uni, mutta sen sijaan avauiduinkin tosi nopeasti ja se oli sitten menoa! Kätilö suositteli että tällä kertaa tilaan suosista ambulanssin, kun nyt asutaankin 45 min. päässä sairaalasta.

Rv 30+3. Pikkuhiljaa alkaa pesänrakennusvietti nostaa päätään, uudelle vauvalle on nyt pesä ja hoitoalusta hankittuna, tuplarattaita metsästän.
 
Terve tyttö syntyi tänään 16:28. Hän on aivan miniskuläärinen, 45 cm ja 2705g. Väsyneitä mutta onnellisia ollaan. Kirjottelen lisää kunhan saan nukuttua.. Kaks yötä jäi väliin..
Oi ihanaa Kuukassius. Onnea koko perheelle pikkuprinsessasta ja kerää voimia!
 
Eikös se Sirpa luvannut pitää meille kisakatsomoa sairaalasta käsin, jos oikein muistan... :) Toivottavasti kaikki tosiaan on hyvin, kun on perjantaiaamuna viimeksi postaillut ja nyt maanantai-ilta jo. Saa ihmisellä tietenkin muutakin elämää olla kuin tää foorumi, mutta kun on yleensä niin aktiivinen kirjottelija, niin alkaa pakosti ihmetellä hiljaisuutta.

Ihan samaa muistelen, että lupasi pitää kaikki asiat päivitettynä...Nyt mennyt useempi päivä, toivottavasti kaikki hyvin:Heartred
 
Todella outoa....toivottavasti kaikki on hyvin :) ...Tähtipölystäkään ei ole kuulunut aikoihin...

Mä olen paikalla.:) Muuttoa on tehty urakalla tässä viime päivät, me muutetaan Italiaan kuun vaihteessa ja arvatkaa monta sanaa osaan kieltä.. Onpahan pakkaamista, tässä on vuosien varrella kertynyt kuulkaa kenkäpari jos toinenkin ja kaikkihan ne on saatava mukaan.:wink
 
Meillä oli tänään tytön 1kk neuvola ja siellä kaikki hyvin. Puhuttiin ehkäisystä ja mahdollisesta kolmannesta lapsesta, mietin siinä vähän samalla olenko liian vanha jo ja hän sanoi, että "Älä höpsi, vielä 46-47 vuotiaana voi ihan hyvin tehdä lapsen ja vasta sen iän jälkeen voidaan äitiä pitää vähän vanhana."
Eli tuon mun terkan mukaan kukaan meistä ei ole vanha-jei!!!:love017
 
Wou Tähtipölyä! Ei mikään ihan pikku muutto edessä!! Onko pitkäänkin ollut suunnitteilla? Ehkä sä paksuimmat talvisaappaat voit jättää pakkaamatta? :D
 
Takaisin
Top