Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntuuko sulla tai teillä muilla vauvan liikkeet nyt pienempinä kun sillä on ahtaampaa? Mulla on huome neuvola ja se lääkäri... Rv 35+4.
Liikkeet ei oo niin vilkkaita ja nopeita, vaan laajempia, ikäänkuin venyttelyjä. Mutta kyllä ne vaan tuntuu edelleen ihan kunnolla :)selkeitä univaiheita. Vkot nyt 37+4 ja tällä viikolla hän syntyy sen verran voin kertoa:) neuvolassa kaikki hyvin! Sf mitta 36!! Et sellainen pikkainen!
 
Liikkeet ei oo niin vilkkaita ja nopeita, vaan laajempia, ikäänkuin venyttelyjä. Mutta kyllä ne vaan tuntuu edelleen ihan kunnolla :)selkeitä univaiheita. Vkot nyt 37+4 ja tällä viikolla hän syntyy sen verran voin kertoa:) neuvolassa kaikki hyvin! Sf mitta 36!! Et sellainen pikkainen!

Oh my, jännääääää- jeee, ihan kohta täydentyy teidän jalkapallo joukkue siis.:Heartblue
 
Me erottu exän kanssa myös 2010. Lapset oli silloin 6- ja 4 -vuotiaat. Saan elatusavun kelalta. Exä ei suostunut mitään maksamaan eikä sil mitään ookkaan mistä maksaa. Yksinhuoltajuuden sain oikeuden päätöksellä myöhemmin. Exästä ei ollut aikoinaan perhe-elämään eikä eron jälkeen sopeutunut myöskään mihinkään vastuuseen lapsistaan. Ei nyt edes siis tapaa lapsiaan. Mulla ei sitten ollut mitään hulvatonta sinkkuaikaa. Olin lasten kanssa koko ajan. Nykyisen miehen tapasinkin sitte töitten merkeissä.
Meillä on eri tilit ja kumpikin hoitaa omat laskut mut mies auttaa mua kyllä, koska mulla enempi menoja ja pienemmät tulot. Vauvan kamat, ravintolalaskut, isommat ostokset, matkat ym. usein mies maksaa. Olen onnellinen exän jälkeen tästä ihanasta kunnollisesta miehestä, johon voi luottaa ja joka käy työssä, hoitaa asiansa ja ottaa vastuun perheestä. Sujuu hyvin. Ei olla juurikaan riideltykään , ainakaan kovin vakavasti. Nyt nautitaan vauva-ajasta. Vähän kyllä väsyttää. Vauva aamuöisin levoton ja vaikuttaa siltä, että vatsa kipeä viime yönäkin. Mies käveli ja piteli pystyasennossa nii helpotti siten.
 
Justmom10, jee! Pääset nuuhkimaan vauvaa, ku oot niin kaipaillu!

Mulla vauva rummuttaa ihan sikana sitte ku on hereillä. Äskenkin työhuoneessa, alko riehumaan niin, et mun piti suoristautua vähä ja vaihtaa asentoa. En tie mitä se protestoi siellä. Rajummaksi on liikkeet tulleet ja ne tuntuu ympäri vattaa.
 
Meillä miehen tulot on monta monta kertaa isommat kuin mun, niin hän hoitaa melkolailla kaikki juoksevat kulut, mun rahat jää omaan käyttöön. Alussa oli hankala hyväksyä, että toinen maksaa kaiken mutta hän ainakin väittää sen olevan täysin ok.
Mä kyllä teen kotona melkein kaiken ja mies voi keskittyä töihinsä. Hän hoitaa ihanasti lapsia mutta muutoin on huono tekemään kotitöitä.

Meillä kanssa aika samallai, kun Tähtipölyllä :) Mies maksaa kaikki, mutta mä taas maksan, kun hankitaan jotain kallista, kuten autot.. jne ;) Eli tavallaan loppupeleissä tasan menee :)
 
Mä oon tylsä mutta onnellinen, yhden miehen vaimo 20vuotta, yhteiset lapset, yhteinen tili, yhteinen asuntolaina:)

Odottelua odottelua, tylsää. Tule jo vauva :)

JustMom10 :) : Et oo ollenkaan tylsä! :) meillä sama kuvio, mutta vasta eka lapsi :) Tilit ei tosin yhteiset, mutta yhteisiä vuosia neljän vuoden päästä 30vuotta.

Mä olin nuorena tarkka kenet kelpuutin, koska ajattelin, että yksi mies riittää, kunhan täyttää kriteerit ja mies täyttää ne vieläkin...kunnollinen ( =ei renttu), ahkera, työteliäs, ei rahaongelmia, yhteinen huumori toimii, tykätään matkustella yhdessä, pitää lapsista, huolehtii kunnostaan ( = lenkkeilee - ei kaljamahaa) jne... :)

Justmom10, veikkaan että säkin olet ollut tarkka valintasi suhteen ;) ;)
 
Ja nythän me ollaan kolme vuotta oltu lähestulkoon ällösöpöjä. Mies on ihana ja mäkin osaan sille olla paljon parempi kumppani kuin yhdellekään exälle. Mut saa nyt nähdä miten vauvavuosi vaikuttaa tähän meidän idylliin. Vähän pelottaa. :D

Toi oli hyvin sanottu, et osaat olla parempi kuin yhdellekään exälle. Siihen mäkin oon aina pyrkiny. Et edes jotain jäis joka jutusta käteen ittelleenkin. Nytkin tää alkoi tosi hyvin ja kivasti. Ja mä koitan viimeiseen saakka varoa sitä luisumista siihen tyhjänpäiväiseen nipotukseen ja huomautteluun. Mut alkaa jo vähän mennä siihen ku vituttaa.

Isukki sanoi, ettei oo koskaan aiemmin lukenu mitään vauvoista tai raskaudesta ku nyt vasta. Se on ollu vissiin aika kusipää aiemmin, aikuinen mies. Ilmankos sanoi, että tää on hänen viimeinen mahdollisuus, jos vihdoin näkis lapsensa menevän kouluun... Jotain kehityshalua sielläkin on, miten se sitte käytännössä. Kyllä se kehuskelee hoitaneensa yösyöttäjä ja kantaneensa vauvaa rinnalle öisin, ettei toisen tarvi nousta. Saa nähdä tapahtuuko sellaista täällä... Pyynnöstä se kyllä auttelee ja tekee ja toimittaa. Jos kukaan ei mtn pyydä, ni sohvalla on ja pysyy... Mä koitankin päivittäin kerkii sohvalle ennen sitä! Et edes näyttäis siltä, et se on tekevämpi kuin mä! Eiks oo hieno ajatus? :joyful: Hitto, psykologi musta ois pitäny tulla! :laughing001

Mulla on ruokis. Olin ahkera YLI kaks tuntii.

Mäkin käyn sen liberolaukun nyt, ja jos ostais vaippoja paketin? Ja apteekkiiin pitää.

Useilla näyttää olleen joku 35v kriisi. Kaikki uusiksi. Mut on se sen verran kovaa hommaa, ettei siihen montaa kertaa elämässää viitti lähteä! Viddu! Mähän oon ylihuomenna virallisesti avoliitossa! Hui helvetti! Toisen kerran elämässäni. Jaa, en ny muista oliko mulla kirjat siirretty sillo 20-v sitten sen yhden luo? Ehkä ei, vaikka 1,5 vuotta asuttiin kimpassa.

Ootteko kuulleet, että nainen tapaa kolme merkittävää miestä elämässään: ensirakkauden, sitten sen jonka kanssa tekee lapset, ja sitte sen, joka tekee naisen onneliseksi.:hug007
 
Tuntuuko sulla tai teillä muilla vauvan liikkeet nyt pienempinä kun sillä on ahtaampaa? Mulla on huome neuvola ja se lääkäri... Rv 35+4.
Mulla ainakin on pienentyny ja nimenomaan sellasiin pitempiaikasiin venytyksiin ikäänkuin, ku ennen oli niitä nopeita potkuja ja lyöntejä enemmän. Juttelin tästä neuvolassa tänään ja se vaan sano, että pääasia, että tuntuu ja ainakin muutaman tunnin välein.

Tänään 38+0. Nyt aion painaa 24/7 akupisteitä ja olla pystyssä koko ajan touhuten ihanmitävaan, niin painovoima pullauttaa tytön pakosti kohta ulos. Sain luvan neuvolastakin mun masterplanille. :P
 
JustMom10 :) : Et oo ollenkaan tylsä! :) meillä sama kuvio, mutta vasta eka lapsi :) Tilit ei tosin yhteiset, mutta yhteisiä vuosia neljän vuoden päästä 30vuotta.

Mä olin nuorena tarkka kenet kelpuutin, koska ajattelin, että yksi mies riittää, kunhan täyttää kriteerit ja mies täyttää ne vieläkin...kunnollinen ( =ei renttu), ahkera, työteliäs, ei rahaongelmia, yhteinen huumori toimii, tykätään matkustella yhdessä, pitää lapsista, huolehtii kunnostaan ( = lenkkeilee - ei kaljamahaa) jne... :)

Justmom10, veikkaan että säkin olet ollut tarkka valintasi suhteen ;) ;)
Jeps. Vaikka menin nuorena naimisiin ehdin elää villikko vuosiani ja todeta että kuka tahansa ei kelpaa:) tämän miehen kanssa olen onnellinen ja hommat toimii :) toiseen en vaihtaisi!
 
Mulle ei oo tullut sitä liberokassin lunastus paperia(?) koska teille tuli? - oon liittynyt liberokerhoon ajat sitten
 
Janna75, sua on kusetettu ihan kympillä! Saatana, mikä urpo sun exä. Kiva haukkua toisen exäkin tässä samaan hikeen... :hilarious: Meillä oli vähän samanlainen alku, vuosi sitten. Mä tapailin muita ja olin nettipalstoilla. Pari-kolme kk meni silleen ja sit ilmoitin, etten enää tapaile muita ja otin nettiprofiilin pois. Mä aina jopa kerroin, et nyt oon menossa treffeille. Ja tää kysy et no, oliks elämäsi mies? Se sanoi kyl jo aika paljon ennen kesää, et on sellainen tunne et tästä tulee vielä jotain. Mä naureskelin. Mun yks kriteeri on ollu, et mies asuu omistusasunnossa. Näinhän einyt ollu ja se jarrutti mua. Samoin sen lapset ja sillä aika tuore ero takana. Me tullaa kyl hyvin toimeen, ollaan silleen helppoja ja ihmisten kanssa toimeentulevia, mut kuitenkin löytyy särmääkin. Kumpikaan ei niuhota, esim jossain reissussa ei stressata, vaan chillaillaan ja tehdään mitä molempia huvittaa. Ja se kyl tarpeen tullen kurittaa muakin, jos mä oon jotain sössiny. Mä oon vähän aina myöhässä ja se taas 15min ajoissa. Motkotti mulle et varmaan myöhästyn synnytyksestäkin... :joyful:

Toi valehtelu ja kertomatta jättäminen on vaan sellainen juttu, et ei sen kanssa pysty oikeen elää. Tosta röökaamisen aloittamisesta. Mies aloitti uuden vuoden jälkeen ku olin heittää sitä pihalle. Mut ei kertonu mulle, mun pitää osaa kysyy, ni sitte saan tietoja. Perseestä. Ikäänku aina täytyy pitää kuulustelu. Mä oon lopettany jo itekin kaiken kertomisen. En kerro missä olin ja kenen kanssa, ellei kysy. Arvatkoon. Keikoille meen yksin, se on mun juttu ja siel on mun kavereita.

Nomut nyt rakkaat siskot, meitsi siirtyy oikeen tietomakoneen ääreen! Teen pari timmaa hommia, sit apteekkiin ja jos hakis liberolaukun? Sitte iltapväksi pihalle. Joo! Hyvä suunnitelma! Työt puoliks jo tehty :grin!
Mistä sen libero-laukun saikaan? :)
 
Tuntuuko sulla tai teillä muilla vauvan liikkeet nyt pienempinä kun sillä on ahtaampaa? Mulla on huome neuvola ja se lääkäri... Rv 35+4.
Mulla kyllä loppuvaiheessa vähän vaimeni liikkeet, useampana päivänä piti laskea, että sai täyteen ja kerran kävin käyrillä tarkistuttamassa.
 
Lettuhei, samoin, hauska lukea muiden taustoista, että ei se kaikilla muillakaan ole aina mitään ruusuilla tanssimista ole ollut. :)
Me tavattiin nykyisen kanssa tanssiravintolassa, Turun "lihatiskillä" (Galaxi). Mä olin sen kevään ollut aika rikki erosta ja kaikesta mitä jälkikäteen sain exästä tietää (btw sain jälkikäteen selville että oli pettänyt mua kans). Mun ESIMIES (naispuoleinen) otti mut "puhutteluun" pari päivää ennen kesäloman alkua ja ilmoitti et mä olen aivan rikki ja se näkyy jo työssäkin. Mä tarviin SEKSIÄ! :D Hän uhkasi että ellen ite tee jotain asialle hän vie mut Galaxiin, juottaa tarvittavan määrän alkoholia, valkkaa sopivan näköisen miehen ja lähettää mut sen matkaan! :D No, mä sovin sokkotreffit yhden tyypin kanssa jonka kanssa olin kirjoitellut pari kertaa mutta tyyppi ei tullut paikalle!!! Ekan kerran kun mä uskaltauduin treffeille eron jälkeen ja sit ei tyyppi tule... Vedin siis kännit. Törmäsin yhteen mieheen ja hän pyysi mua tanssimaan. Kännipäissäni kerroin miksi olin siellä (pomo käski hankkimaan seksiä) ja hän "tarjoutui auttamaan". Elämäni eka yhden illan juttu. Jatkettiin sit kuitenkin kirjoittelua, tavattiin taas (seksin merkeissä) jne. Ja nyt siis ollaan naimisissa ja toinen yhteinen lapsi tulossa. :)
Aloitin tän kirjoittamista bussissa työmatkalla ja sain nyt vasta valmiiks! :D
 
Meillä on miehen kanssa aikalailla samat tulot. Ja onneksi hän on kans tarkka raha-asioissa kuten itekin oon. Meillä on tavoitteena, että joka palkasta jää jotain säästöönkin, ettei tarvii kädestä suuhun elää. On sit rahaa ku halutaan matkustaa tai ostaa jotain isompaa. Ja kun jotain ostetaan niin ostetaan mielummin laadukasta ja kestävää.

Mies on vähän huono keksimään ite lahjoja mulle, yleensä kysyy mitä haluan/tarviin. Viime synttäriksi lupas ostaa farkut, ku synnytykaen jälkeen valittelin, et kaikki jotka mahtuu oli rikki. Ja sit sen lisäks vei syömään. Alkuaikoina sain kerran koruja, vaikka ei ollut mikään merkkipäivä. Ja kun tulin matkalta niin oli lentokentällä vastassa ruusujen kanssa. No tota ei tapahdu enää... :wink Nyt valittaa ku joutuu heräämään hakeakseen mut kentältä...
 
Lettuhei, samoin, hauska lukea muiden taustoista, että ei se kaikilla muillakaan ole aina mitään ruusuilla tanssimista ole ollut. :)
Me tavattiin nykyisen kanssa tanssiravintolassa, Turun "lihatiskillä" (Galaxi). Mä olin sen kevään ollut aika rikki erosta ja kaikesta mitä jälkikäteen sain exästä tietää (btw sain jälkikäteen selville että oli pettänyt mua kans). Mun ESIMIES (naispuoleinen) otti mut "puhutteluun" pari päivää ennen kesäloman alkua ja ilmoitti et mä olen aivan rikki ja se näkyy jo työssäkin. Mä tarviin SEKSIÄ! :D Hän uhkasi että ellen ite tee jotain asialle hän vie mut Galaxiin, juottaa tarvittavan määrän alkoholia, valkkaa sopivan näköisen miehen ja lähettää mut sen matkaan! :D No, mä sovin sokkotreffit yhden tyypin kanssa jonka kanssa olin kirjoitellut pari kertaa mutta tyyppi ei tullut paikalle!!! Ekan kerran kun mä uskaltauduin treffeille eron jälkeen ja sit ei tyyppi tule... Vedin siis kännit. Törmäsin yhteen mieheen ja hän pyysi mua tanssimaan. Kännipäissäni kerroin miksi olin siellä (pomo käski hankkimaan seksiä) ja hän "tarjoutui auttamaan". Elämäni eka yhden illan juttu. Jatkettiin sit kuitenkin kirjoittelua, tavattiin taas (seksin merkeissä) jne. Ja nyt siis ollaan naimisissa ja toinen yhteinen lapsi tulossa. :)
Aloitin tän kirjoittamista bussissa työmatkalla ja sain nyt vasta valmiiks! :D

Janna75 :) : onko tämä Galaxi myös disco?
Mulla hämärä mielikuva sen nimisestä discosta Turussa, jotain 15vuotta sitten... Oli ihan nasta mesta ja täynnä väkee ;)
 
Meillä on miehen kanssa aikalailla samat tulot. Ja onneksi hän on kans tarkka raha-asioissa kuten itekin oon. Meillä on tavoitteena, että joka palkasta jää jotain säästöönkin, ettei tarvii kädestä suuhun elää. On sit rahaa ku halutaan matkustaa tai ostaa jotain isompaa. Ja kun jotain ostetaan niin ostetaan mielummin laadukasta ja kestävää.

Mies on vähän huono keksimään ite lahjoja mulle, yleensä kysyy mitä haluan/tarviin. Viime synttäriksi lupas ostaa farkut, ku synnytykaen jälkeen valittelin, et kaikki jotka mahtuu oli rikki. Ja sit sen lisäks vei syömään. Alkuaikoina sain kerran koruja, vaikka ei ollut mikään merkkipäivä. Ja kun tulin matkalta niin oli lentokentällä vastassa ruusujen kanssa. No tota ei tapahdu enää... :wink Nyt valittaa ku joutuu heräämään hakeakseen mut kentältä...

Titti :) : ihanan romanttinen mies sulla... sait ruusuja! :):happy093
Mun mies ei ole kukkia ikinä tuonut :( Annan sen anteeksi, ei ne kaikki miehet vaan osaa naiselle tuoda ruusuja:schoked025
Mutta ihanaa:love7
 
Takaisin
Top