T
Tähti ★
Vieras
Tiistaina vasta neuvola. Saanko syödä purkkitonnikalaa? Teen pizzaa....Kiitos.
Älä syö, ainakaan paljoa...sillä on kiellettyjen ruoka-aineiden listalla..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiistaina vasta neuvola. Saanko syödä purkkitonnikalaa? Teen pizzaa....Kiitos.
Sikuriini meille on sitten molemmille tulossa poika..Meitä yli 40-vuotiaita odottajia on yllättävän paljon. Kun elokuussa aloin tänne foorumille kirjoittaa luulin, että meidän ikäisiä odottajia ja varsinkin meitä esikoisen odottajia on tosi vähän. Nyt meitä on jo aika monta naista.
Ai sulta kysyttiin siinä jo. Multa ei. Puhelu meni enempi siihen mitä pitää huomioida mun keliakian ja kilpparin vajaatoiminnan kanssa.Ja tosiaan multa sitä haluanko tutkimuksen kysyttiin jo puhelimessa eka soitolla neuvolaan...
Hei ja tsemppiä teille jotka ootte saaneet positiivisen hälytyksen veriseulasta, ehkä kaikki on kuitenkin hyvin:) Mulla on eka neuvola vasta ens ti mutta ollaan kyllä ajateltu ettei sitä veriseulaa oteta koska ei kuitenkaan lähdettäisi tekemään lapsivesitutkimuksia ja pitäisimme tämän lapsen joka tapauksessa. Sitä olen miettinyt, tietääköhän teistä joku että saako pelkän niskaturvotusmittauksen ilman muita kromosomipoikkeavuusmäärityksiä? lähinnä siksi, koska työnikin puolesta tiedän että mahdollinen sydänvika voi näkyä niskaturvotuksena. Ja todella moni sydänvika on autettavissa ja etenkin jos se jo ajoissa tiedetään....Ja sitten tuohon tonnikalaan:) Mä juuri mietin samaa itsekin, mutta söin kumminkin:)
No meillä sai neuvolasta lähetteen ultraan/veriseulaan joka tehtiin yksityisellä ostopalveluna. Siellä paikanpäällä sanoin sitten vaan että otetaan pelkkä ultra. En ole sitä jälkeenkään miettinyt että olisko pitänyt ottaa.