Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ketjussa on aina välillä keskusteltu sikiön painoarviosta. Törmäsin tällaiseen artikkeliin, mikä oli mielestäni mielenkiintoinen:

Mietityttääkö vauvan koko? Tämän takia tarkkaa sikiön painoarviota on vaikea tehdä
http://www.kaksplus.fi/raskaus/odot...man-tarkkaa-sikion-painoarviota-vaikea-tehda/

P.s. Minulla nyt rv 41+3.... Kohta alkaa yliaikaisuuskontrollit paukkua.... En olisi uskonut, olin ihan varma, että meille tulee huhtikuun vauva... Tai vappupäivän vauva... Tai äitienpäivän vauva... No, ihan varmasti ei enää pitkää aikaa :)
Kiitos Murrimur tästä! Kävin lukee ton artikkelin. Siellähän oli yksi kehtiysideakin. Kukahan sen vaan laittaisi täytäntöön....? Eksyin synnytyspelko-artikkeliinkin. Tajusin, että mäkin oon teininä päättäny etten tee lapsia. Jostain mullekin on tullut synnytyksestä lapsena/teininä sellainen kuva, et kyse on naisen teurastuksesta. En muistanutkaan, ennenkuin luin tuolta jonkun toisen kokemana saman. En oo koskaan halunnut siitä puhuakaan kenenkään kanssa.

Murrimur, sulle voi tulla mun synttärivauva, eli helluntaivauva! Tai sitten PyhänKolminaisuudenPäivä -vauva :grin. Juhannusvauvaa sun on varmaan turha toivoa...:joyful:.
 
Komppaan JustMomia ja Tähti, todellakin kaikki menee täydellisen hyvin ja ihanuus on käsivarsillasi tuota pikaa- ihanaa!!!:Heartred

Kiitti JustMom10 ja Tähtipölyä:)

Toistaiseksi ei ole vielä kovemmin sattunut, mutta kivunlievitykset on puhuttu läpi:) Panadolia pyysin, mutta sitä eivät vielä anna, ennenkuin on todellinen tarve.

Antibiootti tipassa olen lapsivesien menon vuoksi.

Kätilöt ovat tosi ystävällisiä:)
 
Noni, nyt se on hommissa tai pyörtyny! Vitsi, ois niin kiva olla puhelimen päässä! Just niinku seurata livenä! Kaveri kun oli pari v. sitten laitoksella, ni tekstailtiin koko ajan, tiesin missä se menee. Tosin, mulla ei ollu mtn tietoa synnytyksestä silloin (niinku nyt on), eikä kyllä silläkään. Kunhan tsemppasin ja olin hengessä mukana.

Mitenköhän se käynnistettiin? Joku paineli jalkapohjia...? :smiley-ashamed008
 
Takaisin
Top