Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt on kyl tarjouksessa jotain pielessä. Mulla Pohjolan vakuutuksessa kaikki niiden tarjoamat perusjutut keskikorvaushinnoilla ja vuosimaksu oli jotain 360 egeä

Vakuutusvirkailija sanoi, että LA on niin lähellä, joten se nostaa hintaa:woot:
 
Minunkin mielestä toi on epäilyttävän / törkeän kallis. Et sattunut kysymään mikä olisi hinta jos muksu olisi jo syntynyt ja kaikki OK?

Ei toi hinta tosiaan ihan natsaa:mad:
Täytyy vaikka mennä uudestaan käymään OP:ssa, kun ehdin ensin jutella miehen kanssa koko asiasta.
 
Me otettiin vakuutus pojalle vasta nyt 8.4.2016. Meiän pojan terveysvakuutus maksaa puoli vuotta 95,46 euroa. Me ei voida saada tuota vuoden ilmaista vakuutusta, koska meiän poika on jo syntynyt. Mä olen op-jäsen ja meillä on vakuutukset keskitetty op: hen. Pojan terveysvakuutus, miehen tapaturmavakuutus ja kotivakuutus ovat samassa laskussa. Mun tapaturmavakuutus eri laskussa. Lisäksi autot ja peräkärry vakuutettuna op:llä. Saamme 7 % keskittämisalennusta ja 3 % op-bonusasiakkaan lisäalennusta.
 
Ei toi hinta tosiaan ihan natsaa:mad:
Täytyy vaikka mennä uudestaan käymään OP:ssa, kun ehdin ensin jutella miehen kanssa koko asiasta.
Soita sinne puhelinpalveluun! Ei ne siellä konttoreissa mitään tiedä! Nro on: 030 30303. Sano, että 5 sun parasta kaveria on just ottanut vakuutuksen, jossa äidin ikäraja on 46v. eikä la:lla oo merkitystä. Ja että maksu on jotain vajaa 500 e/v ja että eka vuosi on ilmainen.

Mulla ei ees oo vakuutuksia Pohjolassa. Yks vanha pysyvän haitan vakuutus, ei muita. en kyl tänään ehtiny viel käydä tutkii sitä tarjousta netissä. Jos siinä onkin koira haudattuna???
 
Ette arvaa mitä syön...? Viddu, lanttulaatikkoa. Otin pakkasesta viimeisen rasian eilen. Uuuh! Ei tullu joulufiilis... :eek:.

Mä oon kyllä ihan käsi! Koko ajan söhlään jotain! Arrgghhhh :wacky:! Mä oon jotenkin hidas liikenteessäkin. Kävin tänään heittää duunikeikan reilut 250km ja jotenkin toi havainnointikyky on alentunu.

Kävin ostelee vähän kasveja pihalle, pari puuta ja vähän pensaita ja perennoja. Lähti vähä lapasesta taas toi suunnittelu. Lapiolle ja miehelle on hommia!

Mä oon aivastellu koko iltapvän, pitänee ottaa allergialääke. Kun tulin himaan ja aivastin ni tuli kuset housuun. Saatana! Hyvä ettei multasormessa... Otin housut pois ja laitoin mekon päälle :grin! ---> Pihalle!

(Tää mun kirjoittelukin on ihan perseestä, ajatukset poukkoilee sinne tänne. Huoh:hungover:.)
 
Hei nyt mäkin kiittelen:)Me saatiin( tai no päätös ei oo tietty vielä tullut mutta estettä ei näyttäis olevan) se pohjolan syntymättömän vakuutus tälle vauvalle.
Mulle sanottiin että eka vuosi ilmainen -eli tästä päivästä tasan 12kk, sitten hinta riippuen mitä halutaan omavastuuta ym mutta seuraava vuosi vakuutusmaksut n 200-400€ haitarilla.
Että tän ekan vuoden joka on ilmainen , arvo on n 700€. Eka vuoshan on aina kallein, ensimmäisen vuoden aikana yleensä tulee sairaudet ym esille.

Kiitos" palstammammoille "siis vinkistä :)
 
Mä kävin OP:ssa kysymässä tätä vuoden ilmaista..

Tarjouksessa on vuosimaksu yli 822€, vaikuttaa tosi kalliilta:oops:
Joo, kuulostaa hurjalta tuo sun saama pohjolan summa... Meillä ekalla lapsella, kun oli normihinta ilman tätä tämän hetkistä pohjolan ilmaiskampanjaa, niin just jotain tota luokkaa, mikä Sirpan viestissä oli ja meillä on siinä vielä joku lisäosio mukana. Ja systeemihän toimii niin, että eka vuosi on kallein ja sit vähän halpenee vuosi vuodelta. Meillä omavastuu 100 euroa, joka menee siis kerran vuodessa. Sen jälkeen kaikki tulee "puhtaana käteen".
 
Mulla on tilit OP:ssa niin hain vakuutuksen suoraan tunnuksilla netin kautta. Kannattaa myös kokeilla jos mahdollista niin sitäkin kautta minkä hinnan antaa.
 
Niin ja Pohjola oli ainut joka mulle vakuutuksen myönsi. Muista yhtiöistä tuli kielteinen päätös terveysselvityksen jälkeen koska olen liian ylipainoinen saamaan vakuutuksen BMI 36. IF ja lähitapiola torppas siis mun hakemukset.
 
Soita sinne puhelinpalveluun! Ei ne siellä konttoreissa mitään tiedä! Nro on: 030 30303. Sano, että 5 sun parasta kaveria on just ottanut vakuutuksen, jossa äidin ikäraja on 46v. eikä la:lla oo merkitystä. Ja että maksu on jotain vajaa 500 e/v ja että eka vuosi on ilmainen.

Mulla ei ees oo vakuutuksia Pohjolassa. Yks vanha pysyvän haitan vakuutus, ei muita. en kyl tänään ehtiny viel käydä tutkii sitä tarjousta netissä. Jos siinä onkin koira haudattuna???

Sirpa40:): Tuumattiin jo, ettei oteta vakuutusta ennen syntymää. Näin oli vähän suunnitteilla jo aiemminkin.

Ehkä ne ei konttorissa tiedä mitään:dead:
Virkailija totesi ainakin kolmeen otteeseen, että hinta on korkea, koska LA on jo niin lähellä:meh:
 
Mulla on tilit OP:ssa niin hain vakuutuksen suoraan tunnuksilla netin kautta. Kannattaa myös kokeilla jos mahdollista niin sitäkin kautta minkä hinnan antaa.

Eclipse:): kysyin voinko mennä tunnuksilla netin kautta, niin virkailija sanoi ei vielä, hänelle pitää soittaa ensin ja kertoa mitä vakuutuksen haluaa sisältävän. Tämä kai siksi, että teki kirjallisen tarjouksen...
 
Hei nyt mäkin kiittelen:)Me saatiin( tai no päätös ei oo tietty vielä tullut mutta estettä ei näyttäis olevan) se pohjolan syntymättömän vakuutus tälle vauvalle.
Mulle sanottiin että eka vuosi ilmainen -eli tästä päivästä tasan 12kk, sitten hinta riippuen mitä halutaan omavastuuta ym mutta seuraava vuosi vakuutusmaksut n 200-400€ haitarilla.
Että tän ekan vuoden joka on ilmainen , arvo on n 700€. Eka vuoshan on aina kallein, ensimmäisen vuoden aikana yleensä tulee sairaudet ym esille.

Kiitos" palstammammoille "siis vinkistä :)

JustMom:) :Saitko kirjallisena tarjouksen?:rolleyes:
 
Mulla ei oo yhdellekään vauvalle otettu erikseen vakuutusta. Koen selviäväni julkisilla palveluilla..tai olen selvinnyt tähän asti ja toivottavasti sama tahti jatkuu.

Mä oon ihan varma että tää muksu ei syntyessään nuku ikinä! Tänään ollut taas sellainen päivä, että vähissä on ollut hiljaiset hetket masussa :)
 
Kovin tuntui tämä meidänkin virkailija olevan tietämätön että miten homma menee ja kesti kauan ennenkuin sai ongittua kaikki tarvittavat tiedot
 
Meillä ln ollut valtaosalla lapsista korvakierre alta 2 vuotiaina, oon tuubitettu ja kitarisat leikattu eli vakuutukset kyllä maksaneet itsensä monin kerroin takaisin
 
Hei nyt mäkin kiittelen:)Me saatiin( tai no päätös ei oo tietty vielä tullut mutta estettä ei näyttäis olevan) se pohjolan syntymättömän vakuutus tälle vauvalle.
Mulle sanottiin että eka vuosi ilmainen -eli tästä päivästä tasan 12kk, sitten hinta riippuen mitä halutaan omavastuuta ym mutta seuraava vuosi vakuutusmaksut n 200-400€ haitarilla.
Että tän ekan vuoden joka on ilmainen , arvo on n 700€. Eka vuoshan on aina kallein, ensimmäisen vuoden aikana yleensä tulee sairaudet ym esille.

Kiitos" palstammammoille "siis vinkistä :)
Kävin kattoo tarjouksen, näytti olevan voimassa toukokuun loppuun. Se oli se 477e/vuosi "Lapsen terveysvakuutus" nimeltään. Sitten on "Toimeentulovakuutus", jonka hinta jotain 17e/v. Se on invaliditeetin ja kuoleman varalta kertakorvaus. Korvaus oli 5000e, jos syntyy kuolleena. En tajunnu mikä oli vastaava ton pysyvän haitan osalta, eli jos sellainen todetaan ennen syntymää. Miten se nyt todettaisi?

Omavastuu on 100e/v, joka on hyvä. Mun mielestä mun oma sairaskuluvakuutuksen omavastuu on 80e/sairaus, eli joka käynnistä menee omavastuu, jos on eri sairaus.

Justmom10, en tie mikä toi 700euron arvio oli, ei sellaista ollu mun tarjouksessa.

Tähti-73, tsekkaa saatko alennuksen myöhemminkin.

Tää vakuutus on muuten vuoden määräaikainen, eli sen voi lopettaa, jos vauva on terve. Ja eka vuosi ilmainen, niin ei tule mitään maksuja. Se oli "Suomi nousuun" -alennus :joyful:.

Ja, Pohjolan verkkopalveluihin voi kirjautua muillakin verkkopankkitunnuksilla, pohjola.fi -osoitteessa, just testasin.

rv muuten 31+3
 
Meillä ln ollut valtaosalla lapsista korvakierre alta 2 vuotiaina, oon tuubitettu ja kitarisat leikattu eli vakuutukset kyllä maksaneet itsensä monin kerroin takaisin

JustMom10 :) : varmaan onkin teillä maksanut itsensä takaisin, mutta jos vuosimaksu on niinkin korkea ( yli 800e), niin houkuta:sad001.

Ehkä ikä vaikuttaa vuosimaksun suuruuteen, tosin virkailija ei sitten kertonut ainakaan sitä.
 
Mä tosta Op:n vakuutuksesta kirjottelinkin jo joskus aiemmin tässä ketjussa ja kerroin, että toi on ainoa firma, jossa ei oo aikarajaa vakuutuksen ostamisessa kuhan on ennen laskettua aikaa (tietty voi syntymän jälkeenkin ottaa, mut sit ei korvata mahdollisia synnynnäisiä sairauksia). Me otettiin se joulukuun lopussa, koska oli tarjous et eka vuosi -30%. Hintaa jäi silti jotain 400€, en nyt tarkasti muista. Mut normihinta noilla kilkkeillä (toimeentulovakuutus jne) mitä otettiin oli yli 500€/v. Kyllä harmittaa ettei ilmaista vuotta ollu sillon tarjolla. :sad001 Esikoisen vakuutuksessa on vähän eri sisältö, kun vakuutus on 4 vuodessa muuttunut. Mutta maksaa jotain 250-300€ / vuosi muistaakseni.
 
Takaisin
Top