Olen kirjastonhoitajana pienessä lähikirjastossa.
Voi miten romanttiselta kuulostaa!:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen kirjastonhoitajana pienessä lähikirjastossa.
Kaikkea hyvää ja jaksamista sinulle! Tuota ei toivoisi kellekään.Olin. Kasvu oli pysähtynyt reilu viikko sitten, samoihin aikoihin kun tuntemukset rinnoissa vähenivät. Keskenmeno on käynnissä, joten poistun tästä ketjusta.
Toivon teille kaikille muille onnistunutta odotusta. Voikaa paksusti!
Hei Mamma-79!
Mennäänkö mahdollisesti samalla raskausviikolla, nyt 7.viikko ?
Onko sulla esiintynyt jo pahoinvointia? Miten muuten olet jaksellut?
Mulla ei "mitään" oireita, onkohan vielä liian aikaista..ultraan vielä muutama päivä..
Olin. Kasvu oli pysähtynyt reilu viikko sitten, samoihin aikoihin kun tuntemukset rinnoissa vähenivät. Keskenmeno on käynnissä, joten poistun tästä ketjusta.
Toivon teille kaikille muille onnistunutta odotusta. Voikaa paksusti!
Voi kauhea, sun viesti Tähti-73 on mennyt ihan ohi
Nyt viikoilla 12+1 mennään. Pahoinvointi jäi oikeastaan 10 viikolla muutamaksi päiväksi ja palasi taas. Noin viikko sitten jäi taas pois. Niin, että jos vain muistan syödä vähintään 2h välein niin kaikki ok. Mitenköhän tämän olen ihan ohittanut...
Hei Mamma-79:)
Hieno kuulla pitkästä aikaa:)
Eihän kaikkea ehdi huomata.
Joko olet käynyt niskaturvotusultrassa?
Millä viikolla saitte ekan neuvolan? Mä meen 1,5 viikon päästä eli sillon rv 8 alkaa.
Millä viikolla saitte ekan neuvolan? Mä meen 1,5 viikon päästä eli sillon rv 8 alkaa.
TÄNÄÄN!!! Jännittää, pelottaa, aivan jäätävä huoli
Labrat otettu myös. Täällä saadaan tuo suhdeluku samalla kertaa, ei tarvitse odotella. Ensin jännitän, että onko pieni matkustaja hengissä ja toiseksi onko kaikki niin hyvin kuin voi tässä vaiheessa olla...
Äidin huoli alkaa jo elämän alkumetreillä
Tänään minulla 12+2, mitenkäs ne sinun viikot, eikös me oltu aika lähekkäin??
Mulla ultra oli tällä viikolla 6+ ja neuvola 8+. Jos kunnalla ultra on vasta ties koska niin meen välissä vielä Väestöliitolle ultraan jos tuntuu siltä.Hei MS74!:)
Mä kävin ekassa neuvolassa rv9+. Sitä ennen kävin yksityisellä ultrassa rv7+ :)