Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin. Kasvu oli pysähtynyt reilu viikko sitten, samoihin aikoihin kun tuntemukset rinnoissa vähenivät. Keskenmeno on käynnissä, joten poistun tästä ketjusta.

Toivon teille kaikille muille onnistunutta odotusta. Voikaa paksusti!
 
Olin. Kasvu oli pysähtynyt reilu viikko sitten, samoihin aikoihin kun tuntemukset rinnoissa vähenivät. Keskenmeno on käynnissä, joten poistun tästä ketjusta.

Toivon teille kaikille muille onnistunutta odotusta. Voikaa paksusti!
Kaikkea hyvää ja jaksamista sinulle! Tuota ei toivoisi kellekään.
 
Hei Mamma-79! :hello
Mennäänkö mahdollisesti samalla raskausviikolla, nyt 7.viikko ? :rolleyes:

Onko sulla esiintynyt jo pahoinvointia? Miten muuten olet jaksellut?

Mulla ei "mitään" oireita, onkohan vielä liian aikaista..ultraan vielä muutama päivä..

Voi kauhea, sun viesti Tähti-73 on mennyt ihan ohi :sorry:
Nyt viikoilla 12+1 mennään. Pahoinvointi jäi oikeastaan 10 viikolla muutamaksi päiväksi ja palasi taas. Noin viikko sitten jäi taas pois. Niin, että jos vain muistan syödä vähintään 2h välein niin kaikki ok. Mitenköhän tämän olen ihan ohittanut... :eek::oops:
 
Olin. Kasvu oli pysähtynyt reilu viikko sitten, samoihin aikoihin kun tuntemukset rinnoissa vähenivät. Keskenmeno on käynnissä, joten poistun tästä ketjusta.

Toivon teille kaikille muille onnistunutta odotusta. Voikaa paksusti!

Voi Yölento:hug013
Pahoittelut, jaksamista:hug013
 
Voi kauhea, sun viesti Tähti-73 on mennyt ihan ohi :sorry:
Nyt viikoilla 12+1 mennään. Pahoinvointi jäi oikeastaan 10 viikolla muutamaksi päiväksi ja palasi taas. Noin viikko sitten jäi taas pois. Niin, että jos vain muistan syödä vähintään 2h välein niin kaikki ok. Mitenköhän tämän olen ihan ohittanut... :eek::oops:

Hei Mamma-79:)
Hieno kuulla pitkästä aikaa:)
Eihän kaikkea ehdi huomata.
Joko olet käynyt niskaturvotusultrassa?:rolleyes:
 
Hei Mamma-79:)
Hieno kuulla pitkästä aikaa:)
Eihän kaikkea ehdi huomata.
Joko olet käynyt niskaturvotusultrassa?:rolleyes:

TÄNÄÄN!!! Jännittää, pelottaa, aivan jäätävä huoli :sad001:nailbiting::shy:
Labrat otettu myös. Täällä saadaan tuo suhdeluku samalla kertaa, ei tarvitse odotella. Ensin jännitän, että onko pieni matkustaja hengissä ja toiseksi onko kaikki niin hyvin kuin voi tässä vaiheessa olla...
Äidin huoli alkaa jo elämän alkumetreillä :Heartbigred

Tänään minulla 12+2, mitenkäs ne sinun viikot, eikös me oltu aika lähekkäin??
 
Neuvolassa mulle sano että 7-8 viikolla yleensä hän sopii ekan. Puhelun perusteella jäi todella hyvä kuva siitä kelle meen. Ei kovin vanha mutta heti kysy vitamiinilisät ja sano että foolihappo ja D nyt tärkeimmät.
 
TÄNÄÄN!!! Jännittää, pelottaa, aivan jäätävä huoli :sad001:nailbiting::shy:
Labrat otettu myös. Täällä saadaan tuo suhdeluku samalla kertaa, ei tarvitse odotella. Ensin jännitän, että onko pieni matkustaja hengissä ja toiseksi onko kaikki niin hyvin kuin voi tässä vaiheessa olla...
Äidin huoli alkaa jo elämän alkumetreillä :Heartbigred

Tänään minulla 12+2, mitenkäs ne sinun viikot, eikös me oltu aika lähekkäin??

Hei! :) Mulla niskaturvotus ensi tiistaina, jolloin rv 13+ ...mennään siis "ihan"samoissa:wink

Siis saat tiedon jo heti samantien? Ihanko tosi?:rolleyes:
Mulla kanssa verikokeet tehty jo reilu viikko sitten... Onko sulla verikoe tehty samassa paikassa, kuin tänään se ultraus?:rolleyes:

Tsemppii ja tule kertomaan tänne mitä sulle sanottiin:p!!
 
Mä arvon vieläki sitä influenssapiikkii kun terkka ja kaikki normi terveydenhuollon tahot vastaa samanlai "THL:n kanta on että rokotetaan...." Niiden on käsketty vastata niin Tää terkka kyllä sano ettei hän pysty mun puolesta päättää. Toiset ottaa ja toiset ei.
 
Millä viikolla saitte ekan neuvolan? Mä meen 1,5 viikon päästä eli sillon rv 8 alkaa.

Hei MS74!:)
Mä kävin ekassa neuvolassa rv9+. Sitä ennen kävin yksityisellä ultrassa rv7+ :)
 
Hei MS74!:)
Mä kävin ekassa neuvolassa rv9+. Sitä ennen kävin yksityisellä ultrassa rv7+ :)
Mulla ultra oli tällä viikolla 6+ ja neuvola 8+. Jos kunnalla ultra on vasta ties koska niin meen välissä vielä Väestöliitolle ultraan jos tuntuu siltä.
 
Maria75 menee tänään naimisiin- onnea!!!:Heartpink

Miten te vähän pidemmällä odotuksessa olevat, ainakin maria75 ja Sikuriini (oliko muita?) voitte?
Maria75 jää kohta mammalomalle, onko sulla edes kuukautta enää? Ja Sikuriini onko sulla ollut rakenneultra jo?
 
Takaisin
Top