Uniensinilintu
Oman ÀÀnensÀ löytÀnyt
Oon kans tihrustanut niin paljon vuosien varrella omia testejÀ, ettÀ vÀlillÀ luulen nÀkevÀni omiani, mut sitten kun Maicy sanoi nÀkevÀnsÀ, niin ajattelin kans kertoa oman havainnon
Apua eikai, olin itekki aluks nÀkevinÀni jotain mut omiin silmiini en enÀÀ luota. Oon pÀÀttÀny et uskon ja luotan vasta ku siinÀ on kaks samanvÀristÀ ja vahvusta viivaa (jos sillonkaan)nÀÀ testit on mua kiusannu nyt niin kauan, ettÀ enÀÀ en uskalla luottaa omiin silmiin tai nÀihin testihin ennenku nÀÀn siinÀ samanvÀriset viirut.
SehÀn olis hauska jos heti yrittÀmisen lopetettua tÀrppÀiski (niinhÀn se yleensÀ menee) Hain kaupasta vielÀ viikonlopulle tai ensiviikolle yhden testin jos kuukautisia ei nÀy, ei kuulu.
Toivon ettÀ muuttuu selkeÀksi plussaksi vielÀ
ootko tikuttanut ovista, jos ois vaan ovis alkanut tulemaan myöhemmin ku ennen, nyt ku kierrot pidentyneet? Mietin, et ootko alkanut ottamaan jotain gelee royalea tai muuta mikÀ vois vaikuttaa oviksen ajankohtaan? YleensÀhÀn se on ovis jonka ajankohta muuttuu, eikÀ esim luteaaliajan pituus, ymmÀrtÀÀkseni.
). Oon nyt kuitenkin huomioinut jotain ihan eriskummallista, kun en tÀmmösestÀ ollu kuullu et muille ois kÀyny. Esikoisen synnytyksestÀ on nyt sen 11kk aikaa, ja sen jÀlkeen on kiertojen oireet muuttuneet. Viime kierrossa oli pahoinvointia luteaalin aikana, ja nyt tÀssÀ vipalla piinaviikolla on ollu pahoinvointia, menkkamaista jomottelua alavatsalla, yökkÀilyÀ hampaita harjatessa, ja voimakkaita kivun vihlaisuja hÀpyliitoksen alueella uidessa. NÀÀ on kaikki mun edellisen raskauden raskausoireita, eikÀ viime kiertoa lukuunottamatta oo koskaan ollut nÀitÀ tavallisen kuukautiskierron aikana. Ilmeisesti hormonit on jotenkin raskauden jÀlkeen herkistÀneet mun kroppaa niin, et loppukierron hormonitasot saa nÀÀ raskausoireet aikaan 
En tiedÀ oliko kondomi mennyt rikki vai mitÀ kÀvi, mutta kyllÀ sitÀ tavaraa ihan "kohteeseen" saakka oli pÀÀssyt...
En edes tiedÀ mikÀ vaihe menossa kierrosta, kun kuukautisia ei ole vielÀ pillereiden jÀtön jÀlkeen kuulunut.
Ainakin tossa ylimmÀssÀ noista kolmesta. PidÀn peukkuja ettÀ vahvistuisi vielÀ!