@Round2â€ïž kyllĂ€pĂ€s hitaasti putoaa! En tiennyt, ettĂ€ voi noin kauan kestÀÀ ja olla silti normaalia. Mut ei enÀÀ paljoa jĂ€ljellĂ€, tsemppiĂ€ odotteluun!
@Toiveikas odottelija mÀ kans nÀen haamua tai viivanpaikkaa, toivotaan tietysti et haamuilee!

ootko tikuttanut ovista, jos ois vaan ovis alkanut tulemaan myöhemmin ku ennen, nyt ku kierrot pidentyneet? Mietin, et ootko alkanut ottamaan jotain gelee royalea tai muuta mikÀ vois vaikuttaa oviksen ajankohtaan? YleensÀhÀn se on ovis jonka ajankohta muuttuu, eikÀ esim luteaaliajan pituus, ymmÀrtÀÀkseni.
Omaa napaa sen verran, ettÀ kohta alkaa olla eka yrityskierto taputeltu, maanantaina odottelen menkkoja alkavaksi, jos ei nyt tÀrpÀnnyt. Aikaisemmin oli olo, ettÀ tÀrppÀÀ heti, mut nyt on fiilis muuttunut (ei vÀhiten eilen tehdyn negatestin vuoksi

). Oon nyt kuitenkin huomioinut jotain ihan eriskummallista, kun en tÀmmösestÀ ollu kuullu et muille ois kÀyny. Esikoisen synnytyksestÀ on nyt sen 11kk aikaa, ja sen jÀlkeen on kiertojen oireet muuttuneet. Viime kierrossa oli pahoinvointia luteaalin aikana, ja nyt tÀssÀ vipalla piinaviikolla on ollu pahoinvointia, menkkamaista jomottelua alavatsalla, yökkÀilyÀ hampaita harjatessa, ja voimakkaita kivun vihlaisuja hÀpyliitoksen alueella uidessa. NÀÀ on kaikki mun edellisen raskauden raskausoireita, eikÀ viime kiertoa lukuunottamatta oo koskaan ollut nÀitÀ tavallisen kuukautiskierron aikana. Ilmeisesti hormonit on jotenkin raskauden jÀlkeen herkistÀneet mun kroppaa niin, et loppukierron hormonitasot saa nÀÀ raskausoireet aikaan
Anyway, nyt en enÀÀ usko plussaan, mut oishan se silti kiva nÀhdÀ testissÀ. TÀnÀÀn mahdollisesti dpo 11, mut se voi heittÀÀ kyl vÀhÀn, kun en tikuttanut kauaa enkÀ kahdesti pÀivÀssÀ, enkÀ aamupÀivisin saanut huippua kii.
Tulin ostaneeksi jo donafertya ens kiertoa varten munasolujen laatua parantamaan, ja lisÀksi gelee royalea lisÀÀ, kun mies tykkÀÀ syödÀ sitÀ myös (muuten en ois sitÀ ostanut lisÀÀ, kun yritys on vasta alkanut). Jospa nuo viimeistÀÀn sit 3kk pÀÀstÀ sais tuotua plussan meillekin