Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiedä oliko kondomi mennyt rikki vai mitä kävi, mutta kyllä sitä tavaraa ihan "kohteeseen" saakka oli päässyt...
En edes tiedä mikä vaihe menossa kierrosta, kun kuukautisia ei ole vielä pillereiden jätön jälkeen kuulunut.Täällä heräsi nyt kunnolla toivo, että tästä kierrosta tärppäsi, koska eilen aamulla heräsin kurkkukivun kanssa, ja kaikki merkit kipeäksi tulemisesta hävisi vuorokaudessa (kiinnittyminen?).
Sitten tänään on puolen päivän jälkeen lähes koko ajan jomotellut alavatsalla just ku menkkojen aikaan, mikä oli viime raskaudessa mun eka selkeä raskausoire. Ja mun menkkouhin liittyvä mahakipu ei ala ennen vuotoa, ja vuotoon ois vielä viikko aikaa, tänään noin DPO 8.
Huomenna on kyllä pakko jo testata, jos joku haamulaisen esiäiti jo näkyisi, en malta odottaa![]()

Hyvä kun pidät teidän puolia!Miehen simppa-analyysin tulokset saapuivat.
Siittiöiden kokonaismäärä 4 miljoonaa, liikkuvuus A+B 20%. Tekoälyn mukaan 1-5% mahdollisuus raskautua luomusti.
Lääkäri oli sanonut miehelle että muuten ok, mutta vähänlaisesti siittiöitä, ei jatkoselvittelyn tarvetta. Jonotan terveysaseman numeroon juuri, koska TÄYTYY saada lääkärille kiireellinen soittoaika, ja aion tehdä sille selväksi, että jos ei nyt tule lähetettä lapsettomuuspolille, niin paukutan valitusta valituksen perään, koska nyt on jo törkeää laiminlyöntiä, ettei muka tarvitse jatkoselvittelyä.
Voi piip mun pää leviää.
EDIT: Terveysasemalla ymmärrettiin yskä kun sanoin, että jos ei näillä "meriiteillä" saa jatkotukea, niin vedän potilasasiavastaavat ja muut mukaan. Saatiin huomiselle soittoaika jatkoselvittelyjä varten.
Oho onpa melkoista, että ei muka selviteltäisi, jos noin pienet todennäköisyydet kuitenkinMiehen simppa-analyysin tulokset saapuivat.
Siittiöiden kokonaismäärä 4 miljoonaa, liikkuvuus A+B 20%. Tekoälyn mukaan 1-5% mahdollisuus raskautua luomusti.
Lääkäri oli sanonut miehelle että muuten ok, mutta vähänlaisesti siittiöitä, ei jatkoselvittelyn tarvetta. Jonotan terveysaseman numeroon juuri, koska TÄYTYY saada lääkärille kiireellinen soittoaika, ja aion tehdä sille selväksi, että jos ei nyt tule lähetettä lapsettomuuspolille, niin paukutan valitusta valituksen perään, koska nyt on jo törkeää laiminlyöntiä, ettei muka tarvitse jatkoselvittelyä.
Voi piip mun pää leviää.
EDIT: Terveysasemalla ymmärrettiin yskä kun sanoin, että jos ei näillä "meriiteillä" saa jatkotukea, niin vedän potilasasiavastaavat ja muut mukaan. Saatiin huomiselle soittoaika jatkoselvittelyjä varten.
Onks tuossa viivanpaikka, vai miksi näen toisenkin viivan..Heipparallaa taas!
Täälä on kp 35/32 ja menkoista ei tietookaan taas kerran. Alkaa pikkuhiljaa tulemaan mitta täyteen, ku nyt varmaan jo toista vai kolmatta kiertoa kuukautiset myöhä. Viimmesimmän kemiallisen/kkm jälkeen mun kierto venähti 28päivästä tonne 32, nyt se näyttäs et alkaa venymään vielä lisää. Viimme kuukautiset alko kp 37/32onhan tässä vielä pari päivää ”varaa”, mutta alkaa ärsyttää.
Teinpä sen testin mitä sanoin tekeväni ja niin tyylipuhdas ja kirkas negatiivo, että silmiin sattuu
View attachment 157071
Alan pikkuhiljaa oleen kypsä tälläseen turhaan toiveiden nousemiseen, ku kierto pelleilee minkä kerkeeonneks tää kierto on ollu tosi huoleton, en oo miettiny raskautta ja raskautumista kertaakaan. Ja ollu yllättävänki vapauttavaa, mut silti se toivonkipinä edelleen yrittää pysyä hengissä ku kuukautiset on myöhäs. Mutta eikä ne sieltä viikonloppuna ennätä viimmestään paikanpäälle. Tai niinku viimmeset 10vuotta joka jumalan juhannus mulla on ollu kuukautiset ja oon istunu rannalla kattoos ku muut ui ja saunoo ku ite ei pystyny tai lampi olis ollu verilampi
![]()
Katsoin samaa, en haluais kans herätellä turhia toiveita, mutta näkisin kans haamuaOnks tuossa viivanpaikka, vai miksi näen toisenkin viivan..En siis halua herätellä turhia toiveita, mut mun silmil tuos on kaks viivaa. Värin osalta en oo ihan varma..
Toiv. Joko alkaa menkat pian tai tuosta tuliski plussa![]()
Onks tuossa viivanpaikka, vai miksi näen toisenkin viivan..En siis halua herätellä turhia toiveita, mut mun silmil tuos on kaks viivaa. Värin osalta en oo ihan varma..
Toiv. Joko alkaa menkat pian tai tuosta tuliski plussa![]()
Katsoin samaa, en haluais kans herätellä turhia toiveita, mutta näkisin kans haamua![]()