Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Valora me taidettiin olla lokakuisissa hetken aikaa yhdessä, jos muistan oikein?

Täällä alkoi odotetusti keskenmenon jälkeen yk 13 eli dpo 1. Positiivisin mielin ja jännä nähdä miten tuo mehiläismömmö vaikuttaa nyt ensimmäistä kertaa. Ajattelin syödä nyt 2 kapselia ennen ovista ja mies syö yhden kapselin päivässä. Ajattelin myös pitkästä aikaa tikutella ovista nyt tämän ja ensi kierron. Saa nähdä mitä kesä tuo tullessaan ☺️

Mulla auttoi inositoli lyhentämään super pitkiä kiertoja (jopa yli 60 päivää ja yksi ovuloimaton keltarauhasvalmisteelle keskeytetty 120 päivän kierto). Voi hyvin olla siis, että on pidentänyt kiertoasi kun lopetit. Muistatko millaiset kiertosi olivat ennen valmisteen käyttöä?
Meillä siis yritys ollut käynnissä 10/24 asti ja mielestäni silloin aloitin heti inositolin, kun ollut vähän tuosta insuliiniresistenssistä viitteitä.
Mielestäni oli suht perus 30 päivää, sen muutama kk ennen yritystä kun menkat oli, mutta en kyllä tarkkaan muista. Ja ennen esikoista, noh, sanoisin suht säännöllinen, mutta aika kultaa muistot. 😆

Näköjään AMH-tuloksetkin tuli. 4,4 eli ei vielä vissiin tarvii heittää toivoa menemään tai tarvii pelätä vaihdevuosia. 💜

@Uniensinilintu Juu kerkesin käydä labrassa, mut tulokset menee maanantaille. Odotellaan ja katsellaan.

Haluaisin tän vaan jo olevan ohi, et pääsisi uuden kierron kimppuun. En oikeesti muuta toivo kuin, että oon raskaana yli kemiallisen rajan ennen ku keskenmenneen heinäkuisen laskettu aika olisi. Puuuuh... ❤️

@Necile niinpäs oltiinkin 🥰 tosi paljon plussaonnea nyt teille tähän kiertoon 🙏🩷

Siis meillä oli viimeksi kun raskauduin seksiä tasan yksi kerta!! Että olin siitäkin ihan puulla päähän lyöty.. kun pitkä yritys takana ja oli tosiaankin ollut kiertoja kun seksiä oli monena päivänä putkeen.. useimmiten se kolme kertaa oviksen ympärillä.. mutta on nää niin henkimaailman juttuja kyllä.. olin tikuttanut ovisplussan silloin ja sinä päivänä oli se yksi kerta 💖 se voi siis todella riittää se kertakin.

Mutta kuten täällä oli aiemminkin puhetta ja mitä mä en tiennyt aiemmin.. niin miehen olis hyvä ainakin itsekseen hommailla ja laueta säännöllisesti.. ettei oo kuolleita siittiöitä tiellä tukkimassa reittiä

Meillä mä uskon auttoi raskautumista kun mies pystyi lopettamaan kokonaan tupakoinnin. Oli ollut reilu 3kk polttamatta kun tulin raskaaksi. Ja aloin silloin miehellekin syöttää kaiken maailman vitamiineja.. tosi laadukas luonnollinen monivitamiini oli molemmilla. Omegat

En pysty kommentoimaan tuohon kuinka usein pitäisi peiton heilua, kun itse käyn klinikan kirkkaiden valojen alla. 😅😂

Maanantaina olisi testipäivö, mutta luulen että testaan sunnuntai-iltana kun pääsen reissusta kotiin. Ehtisi pettymys vähän väistyä ennen töihin menemistä. Äsken oli vähän menkkamaisia kipuja, niin tuskinpa tärppäsi. Ainut oire on turvonnut jalkaterä, mitä täytyy oikeasti seurailla. Mulla on kohonnut riski veritulppiin, mutta en ole aloittanut hepariinin pistämistä vielä, oli puhetta vasta plussasta aloittaa. Olishan se tietysti jotain, jos ensimmäinen raskausoire olisi veritulppa. 😅 Ei ehkä pitäisi edes vitsailla.

Meilläkin oli esikoisen plussakierrossa vaan kerran hommia oviksen aikaan, ja se oli dpo -2. Hauska kun tämmöset asiat muistaa varmaan lopun ikäänsä 😂

ON: kp 104 ja aloitin eilen terot, että saadaan homma alkuun. Jos nyt jotain hyvää terveyshuollon ruuhkasta, niin ainakin etänä sai helposti uuden reseptin, kun vanha ei ollutkaan enää voimassa..

Muokattu viimeksi:
Takaisin