Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saa hoitoa, jos on oikeasti alle viitearvojen. Kannattaa käydä mittauttaan, jo lapsihaaveitakin ajatellen. Jos haluaa testokorvaushoidon, kannattaa tutkia ja pakastaa siittiöitä tai alkaa heti yrittämään, jotta saa nopeasti hoidon päälle. Jos on vajavuutta testoissa, olo voi olla ihan hirveä. Toki hänellä voi olla ihan burnout.

@Sandra84 oiii paljon tarrasukkia pienelle ja onnea onnea onnea! 🩷🩷🩷 Muistan sut aiemmilta vuosilta.. nyt on jo niin teidän vuoro! Todella paljon toivon niin!

@Seralyn oikein paljon onnea ja tarrasukkia 😍

Mä oon aiemmin mielestäni huomannut hyvin nää ovislimat mutta nyt tässä synnytyksen jälkeen en😬 Nyt on kp 12. Viime kierto oli sen 26 päivää että alkais tosiaan olla ovisaika.. en huomaa mitään limoja enkä lisääntynyttä halukkuutta. Meillä vauva flunssassa ja ehkä tää vie mehut 😬 kun heräsi viime yönä 5 kertaa 🫣 Mutta me ei nyt yritetäkään tässä kierrossa. Tää oli lopulta helppo yhteinen päätös. Keskitytty valmistelemaan rauhassa tulevaa ensi kuun matkaa. Ja siellä ja sen jälkeen voi taas yrittää 🥰

Mulla vaihtelee tunteet laidasta laitaan että välillä pelkää niin sitä rankkuutta kahden pienen kaa. Kun tän yhdenkin pienin kaa usein aika haastavaa.. ja just oon enempi jaksanut alkaa liikkua ym saada enempi irtiottoja. Haluis nauttia tästä itsensä vähittäisestä takaisin saamisesta.. Mutta suuremmassa mittakaavassa haluan kyllä vielä yhden lapsen rikastuttamaan elämää 🩷🩷 kokea kerran vielä tän kaiken jos Luoja suo..ja mulle ihan uusi kokemus olisi se lyhyt ikäero 🥲

Takaisin