@Suskikitten,
@Rouva W,
@Liina1234,
@Uniensinilintu,
@Puolikuu,
@Zebra ja muutkin, jos missasin jonkun. Kiitos teille sympatioista. On merkinnyt mulle tosi paljon..

Mies ei ihan ehkä samalla lailla ymmärrä tätä mitä mä käyn läpi.. Viime lauantaina alkoi runsas vuoto, jota kesti pari päivää ja ajattelin, et nyt vihdoin vuotaa kaikki loputkin ulos ja pääsisi eteenpäin tässä prosessissa.. Keskiviikkona tein vieläkin hyvin haalean plussan, joten otin sit terkkariin yhteyttä, et pääsisin hcg-mittaukseen. Hetken jo mietin, et turhaanko, et näinköhän harhoja ja kuvittelen vaan sen toisen viivan, mut nyt 2 päivää myöhemmin tänään tein viel digin, ni kyllä se edelleen näyttää 1-2 viikkoa raskaana. Tänään kp 34... Noh, katsellaan mitä sanovat tuon jälkeen. Hidasta on kyllä lasku.. 19.5 hcg verikokeessa sen 110 eli tänään tuosta on jo 17 päivää... Toivotaan nyt edes, että ois hyvin laskenut...
@Syyskukka, Ihan mielettömän isot onnittelut plussasta.

@Seralyn Isot onnittelut myös sulle.

Nyt paljon tarrasukkia matkaan.
@Necile Siellä taitaa alkaa olemaan jännät päivät käsillä.

Kunpa plussa piirtyisi testiin.
@Maicy Sun juttuja muistan jonkun ajan takaa. Sulla taisi kanssa kestää hcg:n laskeminen nollaan aika kauan? Paljon kauemminkin kyllä ku mulla.. Toivottavasti teillä tärppi tulisi pian.

@Syssymyssy Toivottavasti miehen simppatestien tulokset ois hyvät.
@Olive onpas siellä nyt kurjat keskustelut käyty miehen kanssa. Voin vaan kuvitella, miten sulle on tullut surullinen ja jopa huijattu olo. Toivottavasti pystyisitte kuitenkin vielä palaamaan keskusteluun ja pääsisitte kuitenkin lopputulokseen, että se toinen saa tulla.

Kyllähän se totta on, että rahaa varmasti menee enemmän ku on enemmän lapsia, aikaa on vähemmän ym, mut kai se palkitseekin

Tsemppiä sinne hirmusti.