Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein apteekin ultra raskaustestin. Siihen tuli joku hyvin hyvin hyvin haalea viiva kun testiä kääntää ja taskulampulla tiiraa. En vain millään näe onko siinä väriä vai onko vain harmaa viivanpaikka. Onko kokemuksia, antaako apteekin ultra herkästi viivan paikkoja?

(Muokkasin lisäämällä kuvat. Toinen hieman muokattu värejä, toinen luonnon valossa otettu.)

Osaako joku sanoa näkeekö jotain, vai näenkö mä vain omiani koko haamujen haamun tai viivan paikan harmaana? 😅😅

Liitteet

• IMG_20260410_160748.jpg
    IMG_20260410_160748.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 62
  • IMG20260410160325.jpg
    IMG20260410160325.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 62
Muokattu viimeksi:
ON: mulla kierto loppumassa ja kroppa temppuilee. Eilen ajattelin et tänään olisi kp1 (ruskehtavaa tiputteluvuotoa, lämmöt tippui, ja muutenkin menkkaoireita), mut eipä ollutkaan. Tiputtelu loppui yön aikana ja ouran mukaan lämpö lähti taas nousuun..
Ehkä joku huomasikin +40v ketjussa, mutta mä tein ehkä äsken positiivisen raskaustestin ip pissasta. Nyt on dpo12, mutta ei siis mitään oireita, paitsi tuo ouran lämmönnousu. En oikein tiedä mitä ajatella, ja siis nyt on niin aikaista ja iän puolesta tosi tosi epävarmaa.

Liitteet

• IMG_1340.jpeg
    IMG_1340.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 73
Muokattu viimeksi:
Ehkä joku huomasikin +40v ketjussa, mutta mä tein ehkä äsken positiivisen raskaustestin ip pissasta. Nyt on dpo12, mutta ei siis mitään oireita, paitsi tuo ouran lämmönnousu. En oikein tiedä mitä ajatella, ja siis nyt on niin aikaista ja iän puolesta tosi tosi epävarmaa.
Onnea Moosee!!! ❤️❤️❤️ Olitko sä testannut jo aiemmin tässä kierrossa?

Vähän tuli itsellekin toivoa, kun ollaan jurruutettu meidän kiertojen kanssa samoissa ketjuissa (pl.40+ ketju) ja aika samoissa päivissä!

@Kumpare kiitos ❤️. En oo testannut, kun tosiaan luulin et eilen alkaisi kuukautiset etuajassa, eli en vielä ehtinyt 😅. Tuo testi on nyt ip-pissasta, koitin kyl pidättää reilut 2h. Toivotaan et sullekin tulis plussauutisia pian! ❤️

Tein apteekin ultra raskaustestin. Siihen tuli joku hyvin hyvin hyvin haalea viiva kun testiä kääntää ja taskulampulla tiiraa. En vain millään näe onko siinä väriä vai onko vain harmaa viivanpaikka. Onko kokemuksia, antaako apteekin ultra herkästi viivan paikkoja?

(Muokkasin lisäämällä kuvat. Toinen hieman muokattu värejä, toinen luonnon valossa otettu.)

Osaako joku sanoa näkeekö jotain, vai näenkö mä vain omiani koko haamujen haamun tai viivan paikan harmaana? 😅😅
Mä oon näkevinäni jotain, mutta olisko se viivanpaikka? Mulla ei oo näistä testeistä kokemusta 🤔

Hei! On taas hektistä arkea ja sairastelua ollut. Tänään dpo9 (ovis plussa varmistettu) tänään aamulla tein herkän raskaustestin jossa oli selkeä viiva punertavalla värillä 😍 menkat pitäisi alkaa ensiviikon ke/to mutta saas nähdä..
Mitään kummempia oireita ei ole, ei edes kramppeja tyms. Ainoo ”oire” on se että olen joka ilta nyt kolmena päivänä syönyt siipiä koska tehnyt vain erityisesti niitä mieli 🤣
Odotan nyt keskiviikkoon ennen digitestiä ✨
Alla kuva nyt päiväpissasta 3h pidätyksellä

Liitteet

• IMG_7305.jpeg
    IMG_7305.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 62
Täälläpä on nyt sekä hyvien että huonojen uutisten kattaus, onnea ja vahvistuvia viivoja plussanneille ja voimia niille, jotka lähtee uutta kiertoa kohti. ❤️‍🩹

Mulle selvisi, mitä ne eilen siellä omakannan tiedoissa pyöri; saatiin aika lisääntymislääketieteen puolelle reilun kuukauden päähän. Jännä nähdä, mitä siellä on luvassa, ihme nopeasti tipahti tuo.

Kiitos kaikille 💗. Nämä on aina ristiriitaisia juttuja, kun toivoo et kaikki voisi saada pelkkiä kivoja uutisia, ja tietää että omat uutiset voi herättää toisissa kurjia tunteita, joka on ihan tosi luonnollista. Mä oon itse vielä hyvin skeptinen tästä, tuhruvuotoa on tullut vähän tänäänkin, eikä tosiaan ole mitään oireita. Päivä kerrallaan siis!

Onnea plussanneille....

Omaa selitystä... Jotenkin vaikea tällä hetkellä uskoa että onnistutaan edes ollenkaan että tulen edes raskaaksi. Vaikka tulisinkin niin jotenkin tässä vaiheessa kaiken paskan jälkeen en osaisi edes iloita varmaan ollenkaan. Ensi reaktio varmaati olisi se että miettisin no milloinhan menee kesken. Nyt vaan tuntuu kaukaiselta ajatukselta edes saada mitään helvetin plussaa testiin. 😑 Vaikka ei sekään se plussa kuten sanoin olisi enään mikään tae, josta ajattelisin että jee nyt saadaan vihdoin esikoinen. 🙄 Todennäköisempää meidän tilanteessa on keskenmeno kuin se että kaikki sujuisi hyvin tässä vaiheessa.... Jotenkin tuntuu karulta yrittää edes tulla raskaaksi tietäen että se keskenmeno on todennäköisin loppu sillekkin mahdolliselle seuraavalle raskaudelle. Prosentuaalisesti varmaan mitättömät pienet luvut että onnistuisi seuraava raskaus, jos edes tulen enään raskaaksi. Jotenkin se tuntuu etten varmaan enään ikinä edes raskaudu todennäköisintä.

Anteeksi masentava viesti, uin taas syvissä vesissä vaihteeksi.... 🥴

Tuo testi ei ole minulle tuttu, mutta olen näkevinäni tuossa myös jotain. Toivotaan parasta! 😊❤️

Kiitos kaikille sympatiasta 🌷 Valitettavan moni tuntuu täällä tietävän, millaista on kun toivo herää ja se murskataankin käsistä. Olen itse suht ok jo asian kanssa, koska minulla oli nopeasti plussan jälkeen tunne, ettei kaikki mene kuin Strömsössä. Tää on elämäni eka kemiallinen ja sen opin tästä, että jatkossa tikutan vain ovulaatiota ja jos menkat ovat myöhässä, niin sitten teen raskaustestin.

Onnea plussanneille....

Omaa selitystä... Jotenkin vaikea tällä hetkellä uskoa että onnistutaan edes ollenkaan että tulen edes raskaaksi. Vaikka tulisinkin niin jotenkin tässä vaiheessa kaiken paskan jälkeen en osaisi edes iloita varmaan ollenkaan. Ensi reaktio varmaati olisi se että miettisin no milloinhan menee kesken. Nyt vaan tuntuu kaukaiselta ajatukselta edes saada mitään helvetin plussaa testiin. 😑 Vaikka ei sekään se plussa kuten sanoin olisi enään mikään tae, josta ajattelisin että jee nyt saadaan vihdoin esikoinen. 🙄 Todennäköisempää meidän tilanteessa on keskenmeno kuin se että kaikki sujuisi hyvin tässä vaiheessa.... Jotenkin tuntuu karulta yrittää edes tulla raskaaksi tietäen että se keskenmeno on todennäköisin loppu sillekkin mahdolliselle seuraavalle raskaudelle. Prosentuaalisesti varmaan mitättömät pienet luvut että onnistuisi seuraava raskaus, jos edes tulen enään raskaaksi. Jotenkin se tuntuu etten varmaan enään ikinä edes raskaudu todennäköisintä.

Anteeksi masentava viesti, uin taas syvissä vesissä vaihteeksi.... 🥴
Voi Kali, tuntuu niin pahalta sun puolesta ❤️ en tiiä tilastoja, mutta kuuntelin viime viikonloppuna podcastia jossa yks nainen kerto et hänellä oli 6 km ennen ku sai sitten kaksi elävää lasta. Lisäks yhellä mun kaverilla oli jopa 9 km, mutta hänkin sai lopulta 3 elävää lasta. Se on mahdollista.

Takaisin