Täällä tosi paljon ollut keskustelua, yritin kahlata läpi tänään rästit.. Tsemppiä kaikille, pidän peukkuja piinailijoille ja teille, joilla uusi kierto alkanut, niin voimia ja toivotaan parempaa onnea tähän kiertoon.
Joillakin oli kommentteja siitä vähäisemmästä seksielämästä muulloin kuin yrityksen ympärillä, niin meillä kans kallistuu enemmän sille puolelle. Joskus voi olla spontaanisti muulloinkin, mut keskimäärin kerran viikossakin on liian optimaalinen arvio. Ehkä 2-3 kertaa kk on lähempänä. Jos molemmat on tyytyväisiä tilanteeseen, niin silloinhan kaikki on ok!

Mutta tosiaan tässä yrittämisen aikana pitää tosiaan testailla ovista ja ajoittaa talletuksia, että on mitään mahkuja!

Että tuohan se lisäatressiäkin. Tsemppiä kaikille teille (meille), jotka asian kanssa joutuu tsemppaamaan.
@Kali Mulla on jotenkin vahva luotto siihen, että kun olet noin helposti tullut raskaaksi monta kertaa, niin kyllä se vielä jossain kohtaa menee loppuun asti. Olisi kyllä niin hyvä, että pääsisitte tutkimuksiin, voihan olla että on jostain pienestä asiasta kiinni vain, jonka saisi korjattua. Onko lähete lähtenyt neuvolan kautta vai minkä kautta? Voisiko sitä kautta kysyä, että kauanko tuossa tilanteessa pitää jatkua samanlaisena tilanne, ennen kuin pääsee tutkimuksiin? Saisitteko samalla laitettua vaikka kuukausittain pientä summaa säästöön, jotta kertyisi mahdollisuus käydä yksityisellä gynellä, ellei sinne tutkimuksiin pääse teidän mielestä ajoissa? Se, että sulla nyt tulos välikierto, voi olla elimistön palautumisen kannalta tosi hyvä asia. Mulle Ovumialta neuvottiin, että keskenmenon jälkeen kannattaa odottaa yhdet normaalit menkat ennen yrityksen jatkumista. En kysynyt, miksi, mutta oletan sen liittyvän siihen, että ei ole ihan optimi limakalvo tms. heti suoraan keskenmenon jälkeen. Paljon tsemppiä sinne joka tapauksessa, mä uskon että kyllä saatte vielä jossain kohtaa vauvan syliin asti.
@Anni123 Kyllä voitte vielä hyvinkin ehtiä enemmän kuin yhden, älä stressaa ikää liikaa. Me alettiin kanssa yrittämään ensimmäistä vasta kun olin vajaa 36, syntyi kun olin 37. Tuumailtiin muutama vuosi, toivottavasti ei liikaa, ja nyt oon jo just täyttänyt 42.

Parikin vuotta aiemmin olisi ollut varmasti parempi tilanne itsellä.
Mulla tänään alkoi eilen olla limoja kp12 ja tein ekan ovistestin. Ei vielä ollut tummumaan lähtenyt viiva, mut olisikin ollut outoa, koska aikaisin ovisplussa ollut kp17. Ensi viikon aikana se on varmaan. Pitäisi siis aktivoitua.

Ollut tässä taas kaikenlaista pitämässä makuuhuone-elämän hiljaisena. Toki tässä on enemmän katseet tulevassa ensikäynnissä (tämän kuun lopulla), mutta pitäähän se kuitenkin kierto koittaa hyödyntää.