Joo näin mäki oon ymmärtäny. Aattelin nyt viel tehä iltapäivällä tollon 16.30 toisen ovis testin ja kattoo mitä viiva sanoo. Mut edelleen ollaan vissii oviksen ympärillä, ku eipä tuo nyt kummosesti haalentunu eilisestä.
Tää 2 vk tulee oleen aivan kidutusta odotella ja pitää ittensä testaamatta. Ystävä neuvo, ku oon alkanu oikeesti jo oleen liian neuroottinen ja pakkomielteinen noihin rtesteihin, että aina kun tekee mieli testata niin alkaa siivoomaan, tai tekeen ruokaa, niin ei oo koko ajan tikut pissakupis

että seuraavan 2vk aikana meillä on varmaa entistäki siistimpää ja ruokaa, vaikka ruokajonolle asti

eikä siinä muuten haittaa esim. ruuanlaitos, mut ei meillä nyt ihan niin paljon ja usein syödä ja pakastinki on täynnä kauriin ja hirven paisteja, niin ei voi sitä sinnekkää varastoida.
Mut ehkä mä sit kulutan enemmän energiaa siivoamiseen, ku ruuanlaittoon.
Kerkesin melkee jo vähä innostua et testipäivät olis jo ensviikolla jos ovis oliski ollu tuola 15.3. mut täytyy tyytyä kohtaloon ja odottaa vielä viikko pidemmälle. Mutta tosin nyt hedelmöittymis mahdollisuus on huomattavasti korkeempi ku jos se oliski jo ollu viimme viikolla. Nyt saa taas jännittää kuinka käy.
Mulla on kyllä ollu jo viimmeviikosta asti tunne, et tää on nyt meidän kierto

mutta en nosta odotuksia liian korkeelle tai muuten tiputaan taas korkeelta ja kovaa.
Nyt vaan pitää muistaa vitskut, veden juonti, MUISTAA SYÖDÄ ja tänään, ku saan mun lenkkarit niin pääsen kävelylle