Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No teinpä sitte sen ovistestin ja eikös tämä nyt oo sitte niin kiljuva ovisplussa?🥹
IMG_3999.jpeg

No teinpä sitte sen ovistestin ja eikös tämä nyt oo sitte niin kiljuva ovisplussa?🥹
Ainakin omaan silmääni näyttää selkältä plussalta!

Liityin nyt itsekkin tänne keskusteluun kun päätimme miehen kanssa aloittaa yrittämisen. :red-heart: Taustaa sen verran että mies on täyttää ihan hetken päästä 30 ja itsellä tulee pian 37 täyteen eli omalta osaltani en ole enää optimaalisimmassa lapsentekoiässä. Toiveikkuutta silti on että meillä tärppäisi! Kuparikierukka poistettu helmikuussa.

Ainoa meidän hankaluus on se että emme välttämättä pysty perinteisellä menetelmällä raskautumaan eli meillä ei ole mahdollista kovinkaan helpolla että olisimme sisäkkäin ejakuloinnin aikana ja siksi olemme nyt säheltäneet koti-inseminaation kanssa. Onkohan tästä aiheesta täällä antaa hyviä vinkkejä tai kokemusia?

Mutta jännittäviä aikoja eletään, eilen aamulla näytti ovistesti selkeää plussaa ja talletus ollaan suoritettu eilen illalla ja edellispäivänä.

View attachment 154117
Kyllähän tuo plussalta näyttää. Mennään siis samoissa sun kanssa, koska mä sain kans ovisplussan tänään (kuvat tuolla Plussa vai ei? -ketjussa). 🤩 Se tarkoittaa, että munasolu irtoaa seuraavan 12–48 tunnin kuluessa. Toivottavasti pääsette miehen kanssa tositoimiin! 🙏❤️

Kyllähän tuo plussalta näyttää. Mennään siis samoissa sun kanssa, koska mä sain kans ovisplussan tänään (kuvat tuolla Plussa vai ei? -ketjussa). 🤩 Se tarkoittaa, että munasolu irtoaa seuraavan 12–48 tunnin kuluessa. Toivottavasti pääsette miehen kanssa tositoimiin! 🙏❤️
No itseasias mäki sinne jo kiiruhdin. Eli tänään meidän makkaris tampataa patjat🤣🤣

Mut kokeilin tosiaan tehä myös negaa raskaustestiä et voisin sit vertailla varmasti negaan ja mahdollista haamuviivaa MUTTA nää testit päätti et ehei ei me sulle semmosta kivaa suoda. Ja tässäpä nämä enkä tiedä mikä näis nyt on

IMG_3998.jpeg

Ylempi tehty ensi ja alempi siihen perää.

IMG_4004.jpeg

Ylin ovistesti ilmankuoria, alin tehty ensi ja siihen perään tuo keskimmäinen ku jäi toi viiva vinoon. Enkä oo nyt sittekkää ihan varma onko toi keksimmäinenkää ihan täysin negatiivinen?

No itseasias mäki sinne jo kiiruhdin. Eli tänään meidän makkaris tampataa patjat🤣🤣

Mut kokeilin tosiaan tehä myös negaa raskaustestiä et voisin sit vertailla varmasti negaan ja mahdollista haamuviivaa MUTTA nää testit päätti et ehei ei me sulle semmosta kivaa suoda. Ja tässäpä nämä enkä tiedä mikä näis nyt on

View attachment 154124
Ylempi tehty ensi ja alempi siihen perää.

View attachment 154125

Ylin ovistesti ilmankuoria, alin tehty ensi ja siihen perään tuo keskimmäinen ku jäi toi viiva vinoon. Enkä oo nyt sittekkää ihan varma onko toi keksimmäinenkää ihan täysin negatiivinen?
Piditkö noita testejä märkänä vierekkäin? 🤔 Se on voinut imeä väriä toi keskimmäinen noista muista.....

Tota mäkin oon kuullut, mitä @Kali sanoo, että jos testit on märkinä vierekkäin, niin tulos ei ole luotettava. Mutta ainakin mun silmä erottaa tuosta keskimmäisestäkin testistä haamuviivaa. Patjat kannattaa tampata tänään ja huomenna sekä mahdollisesti ylihuomenna, siitä ei ole haittaa. Suosittelen kuitenkin tekemään vielä jonkin eri merkin testin vaikka ylihuomenna (siis raskaustestin). Voihan olla, että sun ovulaatio on ollut aiemmin kuin luulit, koska muutenhan sulla oli dippiä lämmöissä ja muitakin mahdollisesti alkuraskauden oireita (vaikka ne onkin tosi yksi yhteen pms-oireiden kanssa 🥴) @Kyfi3922260

Piditkö noita testejä märkänä vierekkäin? 🤔 Se on voinut imeä väriä toi keskimmäinen noista muista.....
En pitäny, laitoin ne vierekkäin vasta noin 5-10min tekemisen jälkeen ja kuivasin noi tyynyt paperiin ettei lähe värit keskenään sekottuun ku oon kans siitä lukenu et jos ne laittaa märkinä vierekkäin alkaa värit sekottuun keskenään.

Tota mäkin oon kuullut, mitä @Kali sanoo, että jos testit on märkinä vierekkäin, niin tulos ei ole luotettava. Mutta ainakin mun silmä erottaa tuosta keskimmäisestäkin testistä haamuviivaa. Patjat kannattaa tampata tänään ja huomenna sekä mahdollisesti ylihuomenna, siitä ei ole haittaa. Suosittelen kuitenkin tekemään vielä jonkin eri merkin testin vaikka ylihuomenna (siis raskaustestin). Voihan olla, että sun ovulaatio on ollut aiemmin kuin luulit, koska muutenhan sulla oli dippiä lämmöissä ja muitakin mahdollisesti alkuraskauden oireita (vaikka ne onkin tosi yksi yhteen pms-oireiden kanssa 🥴) @Kyfi3922260
Ja tätähän mäki aloin tässä miettimään että missähän vaihees kiertoa sitä nyt oikeesti ollaan🥹 mutta patjat tampataan ainaki vielä tänä ehtoona ja huomen aamuna. Mulla on sisko ammatettavana viikonlopun niin jää kyllä vknlpn tamppailut tekemättä mutta ollaan kyllä Hyvin tässä viikolla pistetty lakanoita uusiksi🤣

Tässä vielä kuva tein rfsun earlyn ja iknow iknow ei oo luotettava mut näyttää tältä.

IMG_4009.jpeg

Ähh tekisi kyllä mieli testata vaikka ei mitään järkeä mun oo testata kun vasta dpo7. 🤣 Mutta tietty sitten tuli ne testit raskauskeijulta mitkä tilasin viime viikonloppuna niin juuri sopivasti tänään aamupäivällä. 😅 Pitäiskö vaan ihan huvin vuoksi vaan testata? Ei varmaan edes tulisi pettynyt olo kun ei se voi mitenkään mitään näin aikaisin edes näyttää. Eikö se niin ollut että dpo8 taitaa olla se aikaisin milloin voi edes saada jonkin haamulaisen? En muista koskaan täälläkään lukeneeni että joku olisi aiemmin saanut varman plussan. 🤔 Omalla kohdalla dpo9 oli aikaisin kaikista kuudesta raskaudesta milloin haalea mutta selkeä plussa tuli siitä edellisestä keskenmenosta, joka jatkuikin pisimmälle.

Iso ❤️ teille menetyksen kokeneille.

Omanapaa sen verran, että tänään dpo 10. Menkat pitäis alkaa tiistaina, mutta voipa olla että töiden jälkeen haen kaupasta yhden testin ja tsekkaan näkyykö mitään. Meilläkään ei kyllä jäänyt tämä kierto yrityksestä kiinni, mutta ei kyllä olo yhtään raskaana-olo. Valkovuotoa kyllä on runsaammin mitä normaalisti, mutta se ei yksin kyllä riitä vakuuttamaan. Oletettavaa negatiivista kohti siis - jotenkin nyt on pää tässä mukana siten, että negatiivinen ei tunnu pahalta. Uusi mahdollisuus sitten seuraavassa kierrossa. 🤞🏻

@Kyfi3922260 onpas jännää, hankala uskoa että ois noin pahasti harhaanjohtavia testejä 😱

@pienirakas ja @Kali mäkin yllytän testaamaan ku itellä niin tylsä vaihe kierrosta menossa 😅 noihin testeihin kyllä jää helposti koukkuun tai ainaki mulle tuli sellanen olo et kunhan nyt teen tän tarpeeks monta kertaa ni ”pääsen läpi” ihan ku jossain autokoulussa tai jotain 😂

Ähh tekisi kyllä mieli testata vaikka ei mitään järkeä mun oo testata kun vasta dpo7. 🤣 Mutta tietty sitten tuli ne testit raskauskeijulta mitkä tilasin viime viikonloppuna niin juuri sopivasti tänään aamupäivällä. 😅 Pitäiskö vaan ihan huvin vuoksi vaan testata? Ei varmaan edes tulisi pettynyt olo kun ei se voi mitenkään mitään näin aikaisin edes näyttää. Eikö se niin ollut että dpo8 taitaa olla se aikaisin milloin voi edes saada jonkin haamulaisen? En muista koskaan täälläkään lukeneeni että joku olisi aiemmin saanut varman plussan. 🤔 Omalla kohdalla dpo9 oli aikaisin kaikista kuudesta raskaudesta milloin haalea mutta selkeä plussa tuli siitä edellisestä keskenmenosta, joka jatkuikin pisimmälle.
Täällä sama kuumotus persiissä.. ehkä huomenna, tänään ihan turhaa kyllä testata 🤣

@Kyfi3922260 onpas jännää, hankala uskoa että ois noin pahasti harhaanjohtavia testejä 😱

@pienirakas ja @Kali mäkin yllytän testaamaan ku itellä niin tylsä vaihe kierrosta menossa 😅 noihin testeihin kyllä jää helposti koukkuun tai ainaki mulle tuli sellanen olo et kunhan nyt teen tän tarpeeks monta kertaa ni ”pääsen läpi” ihan ku jossain autokoulussa tai jotain 😂
Joo nyt meni tämän neidin pää ihan pyörälle. Ehkä mä jatkan noit ovistikkujen pissailua nyt ainaki lauantaihin asti. Ton flo sovelluksen mukaa ovis siirty takasi tonne 20.3. Ku lämpöjen perusteella se siirsi sen tonne 15.3. Katotaan mitä ne näyttää mulle ja noh jos ovis onki tapahtunu esim. tollon 15.3. jota en kyllä nyt enää usko niin ens viikolla olis jo testi päivää. Jos taas ovis onki tulos vasta huomenna niin testauspäivä menee vasta 1.4. teen kyllä mahdollisesti vielä lauantaina tai sunnuntaima raskaustestin kaiken varalta.

Mut on kyllä sitte maailman röyhkeimmät testit, että antaa tollasia viivoja😳 tosin tuon rfsun earlyn pitöis kyllä olla ihan kirkkaasti posi kaiken järjen mukaan jos noi rfsun liuskatki on.

Mulla alkanu tää vatsan nipistely voimistumaan ja tää tuntuu vähä semmoselta ummetus ”kivulta”. Ei tää niinku satu mut tämmönen kinnaava tunne kohdun vasemmalla puolella. Ja kävellessä alkaa vihlomaan ala selkää ikävästi. Nyt päivällä mittailin lämpöjä niin aamusesta 36.6° on noustu 37.1°

Mulla NC edelleen odottaa ovulaation vahvistumista 🤣 tänään vv tahmaista, vähäistä ja vaaleanpunaista eli menkat alkanee huomenna/ylihuomenna. Jännä nähdä mihin NC sen jälkeen sijoittaa oviksen. Mehän tiedetään että se oli siellä kp13 tienoilla. Raskauskeijulta tilasin testejä maanantaina, saas nähdä koska ne tulee.

Mä nyt ensiksi varoitan että ostin muutaman niitä raskauskeijun one step herkkiä testejä jotka oon itsekkin todennut surkeiksi, kun eihän ne niin herkkiä ole kun luvattu. Ostin ne lähinnä kun niin halpoja ja eka plussa kyllä tuli niillä kun varmistin digillä niin tuli samana päivänä erittäin haaleasta plussasta niillä herkillä one stepin testeillä, raskaana tulos clearbluen digi testiin myöhemmin kun tein. Ja en pysty nyt pidättämään kauaa, mutta teen nyt kohta sitten sen testin ihan jotta saan sen pois mielestä loppu päiväksi. 🤣 Ostin myös raskauskeijulta clearbluen digitestejä 2. Mutta sen teen kun varma tulos jos tulee jollain toisella ei digi testillä.

Mä nyt ensiksi varoitan että ostin muutaman niitä raskauskeijun one step herkkiä testejä jotka oon itsekkin todennut surkeiksi, kun eihän ne niin herkkiä ole kun luvattu. Ostin ne lähinnä kun niin halpoja ja eka plussa kyllä tuli niillä kun varmistin digillä niin tuli samana päivänä erittäin haaleasta plussasta niillä herkillä one stepin testeillä, raskaana tulos clearbluen digi testiin myöhemmin kun tein. Ja en pysty nyt pidättämään kauaa, mutta teen nyt kohta sitten sen testin ihan jotta saan sen pois mielestä loppu päiväksi. 🤣 Ostin myös raskauskeijulta clearbluen digitestejä 2. Mutta sen teen kun varma tulos jos tulee jollain toisella ei digi testillä.

Onneks mä oston just noita testejä sen 60kpl 🤣 no, otin ne lähinnä kierron seurantaan ennen yrityksen alkua, ostin myös digitestin sitten niitä kiertoja varten kun oikeasti yritetään

Onneks mä oston just noita testejä sen 60kpl 🤣 no, otin ne lähinnä kierron seurantaan ennen yrityksen alkua, ostin myös digitestin sitten niitä kiertoja varten kun oikeasti yritetään
Ostin ne itse lähinnä sellaisiksi testeiksi että voin niin sanotusti tuhlata kun ei ollut kalliita. Silloin kun iskee tarve testata ja varsinkin nyt hyviä kun en millään usko tai ei taida edes biologisesti olla mahdollista että dpo7 näyttää mitään??? 🤣

Ostin ne itse lähinnä sellaisiksi testeiksi että voin niin sanotusti tuhlata kun ei ollut kalliita. Silloin kun iskee tarve testata ja varsinkin nyt hyviä kun en millään usko tai ei taida edes biologisesti olla mahdollista että dpo7 näyttää mitään??? 🤣
Oli pakko heti tutkia asiaa. Täällä vaun sivuilla kerrotaan ”Alkio kiinnittyy kohdun seinämään 5–8 päivää hedelmöittymisen jälkeen”. Eli jos hedelmöitys ja ovulaatio on ollu samana päivänä JA kiinnittyminen 5. päivänä siis dpo5 ni dpo7 vois näkyä? Ehkä? Laskinko oikein? 😅 mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä

Takaisin