OnneaApua apua![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OnneaApua apua![]()
Omaa napaa täältä, koska nyt oon kyllä hämmentynytOon yrittänyt vaan palata arkeen tässä lomailujen jälkeen ja yrittänyt miettiä vähemmän vauvahaavetta että viikot kuluis nopeempaa. Tänään kuitenkin jotenkin tuli mieleen että aivan, pitäsköhän sitä ovulaatiota alkaa testailemaan jossain kohtaa. Nyt kp10 ja flon mukaan ovis olis vasta viikon päästä mutta tämmösen testin sit pamautti:
View attachment 147060
Onneks tuli nyt joku intuitio et tuli testattua koska muuten oltas tää kyllä missattu kokonaanHämmentää kun aikaisemmissa kierroissa ovis mulla ollut aina reippaasti myöhempään, et miten nyt näin aikaiseen.
@Pilkki24 Testasin myös aamulla(su) ja hymynaamaa näytti ja puikossa kans suht vahva toinen viiva.Pakko nyt kommentoida kun tunti sitten sain cb digiin hymynaaman.
Viime kierrossa testasin ovuaaltiota ekan kerran ja sain sen kiinni apteekin omilla illasta kun digit loppu ja koko kylässä ei niitä myyty… ihan räikyvän punainen oli. Nyt tässä kierrossa testasin apteekin omilla taas kun ovis lähestyi ja ihan hailakkaa, varmistin vielä digillä aamusin. Tänään aamulla tein pelkän digin kun apteekin omat loppui. Ei hymynaamaa. Kuitenkin päivän aikaan himot kasvo ihan mahottomiks ja muitakin ovisoireita ja tein äskön gb digin ja PAM hymynaamaelikkäs ite ainakin nyt vain kahden kierron kokemuksella illalla on näyttänyt mulle lh piikit
voisin mielenkiinnosta kyl testata aamullakin et näkyykö viel silloin

Ovulaatiotesti mittaa ainetta, joka muistuttaa alkupuoleltaan raskaushormonia. Eli ovulaatiotesti voi näyttää positiivista vaikka kyseessä olisi oikeasti raskaus.Siis taas omaa napaa mutta nyt hämmennys on x10000 ja kaipailisin hieman jos jollakin tämmöstä kokemusta.
Tein tänään vielä ovistestin joka oli yhtä räikeen positiivinen. Myös aamulla oli muutama pisara tiputteluvuotoa jota mulla ei ikinä ole. Päätin sit huvikseni tehä myös rtestin (mikä intuitio taas tullu oikeen) jossa sit näky tämäView attachment 147093
Mulla oli viikko sit menkat normaalisti. Tein sillon menkkojen alotuspäivänä aamusta myös täyspuhtaan negatiivisen testin. Ei kai tässä auta ku tehä uus testi??? Siis eniten täs ny mietityttää et onks jotain vialla kropassa kun tää tiputteluvuoto oli aivan uutta ja menkat kuitenkin ollu? Ja siis kuuluuko hcg:n ees sekottaa noita ovistestejä, et onks ne ny sit ollu vääriä positiivisia?
Ahdistavaa tämmönen epätietosuus tällä hetkellä et mitä omassa kropassa tapahtuu…
Mietin jo ekan viestisi aikaan, että hyvällä tuurilla yllättävä ovisplussa voisi olla merkki tästä! Ihan selkeältä posilta näyttää. Joillain ihmisillä on ”valemenkat” raskaudesta huolimatta. Kannattaa neuvolaan mainita menkoista, olen kuullut, että jossain on päässyt julkiselle varhaisultraan, jos on epäselvää, milloin raskaus saanut alkunsa.Siis taas omaa napaa mutta nyt hämmennys on x10000 ja kaipailisin hieman jos jollakin tämmöstä kokemusta.
Tein tänään vielä ovistestin joka oli yhtä räikeen positiivinen. Myös aamulla oli muutama pisara tiputteluvuotoa jota mulla ei ikinä ole. Päätin sit huvikseni tehä myös rtestin (mikä intuitio taas tullu oikeen) jossa sit näky tämäView attachment 147093
Mulla oli viikko sit menkat normaalisti. Tein sillon menkkojen alotuspäivänä aamusta myös täyspuhtaan negatiivisen testin. Ei kai tässä auta ku tehä uus testi??? Siis eniten täs ny mietityttää et onks jotain vialla kropassa kun tää tiputteluvuoto oli aivan uutta ja menkat kuitenkin ollu? Ja siis kuuluuko hcg:n ees sekottaa noita ovistestejä, et onks ne ny sit ollu vääriä positiivisia?
Ahdistavaa tämmönen epätietosuus tällä hetkellä et mitä omassa kropassa tapahtuu…
Kiitos onnittelijoilleOnnea @Mamiii ! Sulla on kyllä kunnon oirelista heti tähän alkuun, nyt voi vähän kattoa tuleeko itselle tuollaista ja siitä herätellä toiveita. Pregcheck-testit tosiaan näyttää olevan ihan hyviä.
Täällä oli viimekierto erityisen pitkä (26->30) ja ovis oli myös kp17. Nyt tuntuisi ovis olevan jo lähellä, vaikka vasta kp10. Huomenna olettaisin plussaa ovistestiin.
Täällä tehty tänään plussa. Neljällä eri testillä (apteekin ultra, Rfsu varhainen, CB Digi ja CB normi)epätodellinen olo, Dpo12 tänään. Nyt vaan toivon että on oikeissa paikassa ja pysyy kiinni
![]()