OnneaApua apua![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OnneaApua apua![]()
Omaa napaa tÀÀltÀ, koska nyt oon kyllÀ hÀmmentynytOon yrittÀnyt vaan palata arkeen tÀssÀ lomailujen jÀlkeen ja yrittÀnyt miettiÀ vÀhemmÀn vauvahaavetta ettÀ viikot kuluis nopeempaa. TÀnÀÀn kuitenkin jotenkin tuli mieleen ettÀ aivan, pitÀsköhÀn sitÀ ovulaatiota alkaa testailemaan jossain kohtaa. Nyt kp10 ja flon mukaan ovis olis vasta viikon pÀÀstÀ mutta tÀmmösen testin sit pamautti:
View attachment 147060
Onneks tuli nyt joku intuitio et tuli testattua koska muuten oltas tÀÀ kyllÀ missattu kokonaanHÀmmentÀÀ kun aikaisemmissa kierroissa ovis mulla ollut aina reippaasti myöhempÀÀn, et miten nyt nÀin aikaiseen.
@Pilkki24 Testasin myös aamulla(su) ja hymynaamaa nÀytti ja puikossa kans suht vahva toinen viiva.Pakko nyt kommentoida kun tunti sitten sain cb digiin hymynaaman.
Viime kierrossa testasin ovuaaltiota ekan kerran ja sain sen kiinni apteekin omilla illasta kun digit loppu ja koko kylÀssÀ ei niitÀ myyty⊠ihan rÀikyvÀn punainen oli. Nyt tÀssÀ kierrossa testasin apteekin omilla taas kun ovis lÀhestyi ja ihan hailakkaa, varmistin vielÀ digillÀ aamusin. TÀnÀÀn aamulla tein pelkÀn digin kun apteekin omat loppui. Ei hymynaamaa. Kuitenkin pÀivÀn aikaan himot kasvo ihan mahottomiks ja muitakin ovisoireita ja tein Àskön gb digin ja PAM hymynaamaelikkÀs ite ainakin nyt vain kahden kierron kokemuksella illalla on nÀyttÀnyt mulle lh piikit
voisin mielenkiinnosta kyl testata aamullakin et nÀkyykö viel silloin

Ovulaatiotesti mittaa ainetta, joka muistuttaa alkupuoleltaan raskaushormonia. Eli ovulaatiotesti voi nÀyttÀÀ positiivista vaikka kyseessÀ olisi oikeasti raskaus.Siis taas omaa napaa mutta nyt hÀmmennys on x10000 ja kaipailisin hieman jos jollakin tÀmmöstÀ kokemusta.
Tein tÀnÀÀn vielÀ ovistestin joka oli yhtÀ rÀikeen positiivinen. Myös aamulla oli muutama pisara tiputteluvuotoa jota mulla ei ikinÀ ole. PÀÀtin sit huvikseni tehÀ myös rtestin (mikÀ intuitio taas tullu oikeen) jossa sit nÀky tÀmÀView attachment 147093
Mulla oli viikko sit menkat normaalisti. Tein sillon menkkojen alotuspÀivÀnÀ aamusta myös tÀyspuhtaan negatiivisen testin. Ei kai tÀssÀ auta ku tehÀ uus testi??? Siis eniten tÀs ny mietityttÀÀ et onks jotain vialla kropassa kun tÀÀ tiputteluvuoto oli aivan uutta ja menkat kuitenkin ollu? Ja siis kuuluuko hcg:n ees sekottaa noita ovistestejÀ, et onks ne ny sit ollu vÀÀriÀ positiivisia?
Ahdistavaa tĂ€mmönen epĂ€tietosuus tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ et mitĂ€ omassa kropassa tapahtuuâŠ
Mietin jo ekan viestisi aikaan, ettĂ€ hyvĂ€llĂ€ tuurilla yllĂ€ttĂ€vĂ€ ovisplussa voisi olla merkki tĂ€stĂ€! Ihan selkeĂ€ltĂ€ posilta nĂ€yttÀÀ. Joillain ihmisillĂ€ on âvalemenkatâ raskaudesta huolimatta. Kannattaa neuvolaan mainita menkoista, olen kuullut, ettĂ€ jossain on pÀÀssyt julkiselle varhaisultraan, jos on epĂ€selvÀÀ, milloin raskaus saanut alkunsa.Siis taas omaa napaa mutta nyt hĂ€mmennys on x10000 ja kaipailisin hieman jos jollakin tĂ€mmöstĂ€ kokemusta.
Tein tÀnÀÀn vielÀ ovistestin joka oli yhtÀ rÀikeen positiivinen. Myös aamulla oli muutama pisara tiputteluvuotoa jota mulla ei ikinÀ ole. PÀÀtin sit huvikseni tehÀ myös rtestin (mikÀ intuitio taas tullu oikeen) jossa sit nÀky tÀmÀView attachment 147093
Mulla oli viikko sit menkat normaalisti. Tein sillon menkkojen alotuspÀivÀnÀ aamusta myös tÀyspuhtaan negatiivisen testin. Ei kai tÀssÀ auta ku tehÀ uus testi??? Siis eniten tÀs ny mietityttÀÀ et onks jotain vialla kropassa kun tÀÀ tiputteluvuoto oli aivan uutta ja menkat kuitenkin ollu? Ja siis kuuluuko hcg:n ees sekottaa noita ovistestejÀ, et onks ne ny sit ollu vÀÀriÀ positiivisia?
Ahdistavaa tĂ€mmönen epĂ€tietosuus tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ et mitĂ€ omassa kropassa tapahtuuâŠ
Kiitos onnittelijoilleOnnea @Mamiii ! Sulla on kyllÀ kunnon oirelista heti tÀhÀn alkuun, nyt voi vÀhÀn kattoa tuleeko itselle tuollaista ja siitÀ herÀtellÀ toiveita. Pregcheck-testit tosiaan nÀyttÀÀ olevan ihan hyviÀ.
TÀÀllÀ oli viimekierto erityisen pitkÀ (26->30) ja ovis oli myös kp17. Nyt tuntuisi ovis olevan jo lÀhellÀ, vaikka vasta kp10. Huomenna olettaisin plussaa ovistestiin.
TÀÀllÀ tehty tÀnÀÀn plussa. NeljÀllÀ eri testillÀ (apteekin ultra, Rfsu varhainen, CB Digi ja CB normi)epÀtodellinen olo, Dpo12 tÀnÀÀn. Nyt vaan toivon ettÀ on oikeissa paikassa ja pysyy kiinni
![]()