Kyfi2366430
Silmät suurina ihmettelijä
Mutta nyt on vasta dpo 6-7 ja muita mahdollisuuksia ei ole. Eli voisiko näkyä muka, siksi epäilen että nyt ekaa kertaa elämässä on vika testi kyseessä. Siis yhdynnästä on 6-7 päivää, en osaa ihan näitä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käsittääkseni aikaisintaan 6-7pvää ovulaatiosta voi näkyä. Kannattaa varmistaa parin päivän päästä. Dpo tarkoittaa päiviä, jotka lasketaan ovulaatiosta. Jos yhdynnän aikoihin on tapahtunut ovulaatio niin on mahdollista, että olet raskaana. Nopeimmillaan alkio saavuttaa kohdun jossain neljässä päivässä ja menee pari päivää kiinnittymisestä, että raskaushormonia alkaa muodostumaan. Sitä raskaushormonia sitten mitataan noilla testeillä. Varmaksihan mitään ei voi sanoa tässä vaiheessa.Mutta nyt on vasta dpo 6-7 ja muita mahdollisuuksia ei ole. Eli voisiko näkyä muka, siksi epäilen että nyt ekaa kertaa elämässä on vika testi kyseessä. Siis yhdynnästä on 6-7 päivää, en osaa ihan näitä
Onko sulla @Pilkki24 tietoo, onko tämä yleinen kanta lääkäreillä et jos on kerran raskautunut luomusti niin ei oo kiirettä hoitoihin vaikka just ois tuo endo taustalla? Kun ainakin ekaa yrittäessä oli se 6kk yritystä jonka jälkeen suositus hakeutua tutkimuksiin..Mie olin todella stressaavassa tilanteessa ja söin vielä pillereitä, kun sain tietää odottavani meidän lasta. Todennäköisyydet raskaudelle olivat muutenkin heikot, kun miulla on endometrioosi ja ikääkin yli 30.
Nyt sitten ei meinaa onnistua millään, vaikka lääkärit ovat sanoneet, että kaikki hyvin ja kun on jo kerran raskautunut niin ei hätää. Ei kyllä ole vielä tutkittu mitenkään tarkemmin.
En minä tiedä noista lääkäreistä, kun ei ensimmäistä edes yritetty ja tuo tuli yllärinä. Endon suhteen olen itse maksanut ultraukset, kun on katsottu paheneeko ilman ehkäisyä.Onko sulla @Pilkki24 tietoo, onko tämä yleinen kanta lääkäreillä et jos on kerran raskautunut luomusti niin ei oo kiirettä hoitoihin vaikka just ois tuo endo taustalla? Kun ainakin ekaa yrittäessä oli se 6kk yritystä jonka jälkeen suositus hakeutua tutkimuksiin..
Ite tässä mietiskelen, miten kauan viitsii yrittää ilman ehkäisyä kun se ehkäisy kuitenkin pitää endoa vähän aisoissa. Ei oo kiva jos ehtii sit vaikeutua endon oireet. Tod. näk. kuitenkin kesään asti yritellään omin avuin.
Mä kuulin vasta ihan muutaman kk sisään ettäiulla myös herttaimainen kohtu ja epäilivät mulla väliseinä.. sitä on ilmeisesti aikaisemmin epäilty myös mut nyt oli vasta eka kerta kun kuulin siitäHelou!
Olen parit viestit täällä 2019 rustaillut ja nyt viime vuodet satunnaisesti käynyt piinailioiden keskustelua lukemassa. Päätin uuden vuoden kunniaksi liittyä taas keskusteluihin mukaan, jospa tää höpiseminen tänne auttaisi edes henkisellä tasolla
Esikoinen s.2020, pysyi tiukasti perätilassa. Päädyttiin sektioon ja sen myötä lähti selviämään, että mulla on kohtu anomalia. Herttamainen kohtu täydellisellä väliseinällä, toinen munasarja toiseen kohtuun ja toinen toiseen. Oik.puol kohtu ei oletettavasti toimi. Esikoinen oli vasemmalla. Tämä vaikuttanee isosti, miksi ei raskauduta
Ya 2021 ja lapsettomuushoitoihin saatetaan ehkä kaiketi hakeutua kesällä/syksyllä. Nyt asutaan ulkomailla ja meillä ei vakuutuksiin kuulu lapsettomuushoidot niin joutuu odottaa Suomeen paluuta.
Mullakin eileen toi ihme nega missä viivan paikka.. dpo 10. Meni itkuksi ku usko loppu. Menkkakivut jatkunu viikon ni eiköhän se täti sieltä tuu. Lakkasin testamaasta. Tosin en yhtää oo varma et voiko dpo10 nega vielä jollain ilveellä muuttuu plussaksi….Nega testattu, mutta toisaalta on vasta dpo9. Ehkä se on vaan hakeuduttava sinne gynelle jahka saa paukkuja kaiken tämän kiireen keskellä. Ihan hirveästi ei ole toivoa tähän kiertoon.
Mä oon aiemmissa raskauksissa plussannu dpo10-11, mut nyt sit viime maanantaina dpo12 sain herkkään testiin pienen haamun. Sit alkoikin runsas verenvuoto joka kestänyt jo neljättä päivää. Viivatkaan eivät vahvistuneet, kunnes tänään yhtäkkiä vahvistu. Luulin kemialliseksi, mut nyt en enää tiiä. Soitin naikkarille ja kehottivat tarkkailemaan tilannetta.Mullakin eileen toi ihme nega missä viivan paikka.. dpo 10. Meni itkuksi ku usko loppu. Menkkakivut jatkunu viikon ni eiköhän se täti sieltä tuu. Lakkasin testamaasta. Tosin en yhtää oo varma et voiko dpo10 nega vielä jollain ilveellä muuttuu plussaksi….