Raskaaksi 2025

Ennenkun ryntään testikaupoille niin kyssäreitä. Onko rfsu herkkä testi antanut viivanpaikkoja? Tai muut herkät testit? Onko joku ylitse muiden❤️ digiä en aijo ostaa kun on niin suolanen hinta🤣

@Toiveikas24 mä käytän kierron seurantaan Premom-sovellusta, tykkään kun sinne saa kuvat ovulaatiostesteistä. Lisäks merkkailen menkat ja oviksen Flo:hon mutta se ennustaa mun oviksen aina monta päivää liian aikaseks eikä mee mitenkään suhteessa historiatietoihin.

@Stiinaliina oon nähny RFSU:n testejä törkeillä viivanpaikoilla eli en ostais ite niitä. Apteekin ultra on mun kokemuksen mukaan ollu paras testi jos digiä ei lasketa

Mäkin varmaan hyppään tänne mukaan, tuolla aika monessa keskustelussa olenkin jo pomppinut ja myös aktiivisesti aiempaa Raskaaksi 2024 -ketjua lueskellut.

Kauheesti en ole tänne puolelle viime aikoina laittanut viestejä, kun lapsettomuushoidoissa ollaan ja eka raskaus olikin sitten tuulimuna. Ensi viikolla kuitenkin terolutit taas käyttöön ja kohti uutta siirtoa🤞

Tsemppiä kaikille☺️

Eipä tarvi enää tän vuoden puolella testailla. Ihmettelin iltapäivästä miten voi olla sellainen jännä huimaava olo ja sehän selvis nyt illalla kun hanat aukes ja menkat alkoi ekan kerran synnytyksen jälkeen. Menihän siinä reilu 1 v 3 kk aikaa mutta eipä ollut yhtään ikävä niitä. Nyt vaan uutta yritystä kohti. Ovis pitäis sattua suunnilleen miehen synttäreiden aikaan.

Dpo2/3 täällä tällä hetkellä, yritystä huhtikuusta lähtien. Ikää 37 vuotta, eli kiire alkaa tulla ja ahdistusta siihen liittyen. Jotain kirjoittelinkin tuonne 35+-ketjuun.

Eka letrozol-kierto tämä nykyinen, mutta ovulaatioplussan jälkeen ei enää yhdynnät onnistuneet, kun onnistuin tartuttamaan suorituspaineet miehelleni 😣 Onneksi päivää ennen ovisplussaa oli kuitenkin petipuuhia 🤞🏼 Koitan pysyä optimistisena, mutta odotukset maltillisina silti. Nyt vielä tänään aloitan luteaalivaiheen tuen, enkä aio testata ennen kuin kuukautiset ovat tosissaan myöhässä, eli se menee pitkälle tammikuun puolelle.

Tsemppiä kaikille! 💕

Mä en ole itseäni tänne vielä mitenkään esitellyt, eli meillä olisi pikkusisarus työn alla. Esikoinen syntyi 3/23, häntä ennen oli yksi kemiallinen raskaus. Jätin minipillerit pois jo syyskuussa, mutta eka vuoto tuli vasta nyt joulukuun lopussa. Taloudellisesti olisi äärimmäisen iloinen asia, jos tärppäisi pysyvästi ennen juhannusta ja saisin siis samat Kelan rahat kuin esikoisesta, mutta enpä enää jaksa siihen uskoa, menee miten menee, se on rahaa vain ja varsin lyhyt aika kuitenkin.

Täällä ovisoireet päällä. Vasemmalle puolelle tuikkii ja kipuilee. Kenties royal geelen aiheuttamaa että on todella paha olo. Yleensä oviksen aikaan ei oo tällästä pahoinvointia ollut.
Mulla oli tässä plussa kierrossa Geleet ja siis sain elämäni ensimmäisen migreenikohtauksen ovulaation aikaan 😅 oletan että oli hormonaalinen kohtaus. Päänsärky itsessään ei ollu kovaa, mutta tuli pahoja sahalaitoja ja oksensin. Meni onneksi panadolilla ja unella ohi, mutta en keksi mitään muuta että sen olisi laukaissut ovulaatio ja sen hormonit ja itse ovulaatiota vahvisti Geleet. Mutta siitä tulikin sitten plussa 🥹❤️

Sattumaa vai ei mutta jos tästä kierrosta raskautuisin normaali mittaisesta kierrosta niin la ois samana päivänä kuin nuorimmasta.

Ja jos jotain hyvää löytää tästä niin ette voi uskoa miten paljon paremmalta tää tuntuu nyt kun ei eka päivä ole niin kovia kipuja kuin ennen raskauksia oli.

Jolinda, oon niin pahoillani että jouduit kokea keskenmenon ja vielä noin myöhäisillä viikoilla 😕 Paljon voimia ❤️ Kumpa teillä toimisi se kun osalla keskenmenon jälkeen sitten onnistunut nopeasti uusi raskaus.

Maiiz, minäkin pian 37v! Ja kyllähän se lisää kiireen tunnetta ja ahdistusta. En ole tiennytkään, että täällä on +35 -ketju!

Mäkin voisin itseni tänne esitellä vaikka oon enemmän aktiivinen tuolla lapsettomuuden sekä keskenmenon kokoneiden salaisella puolella. Tää on neljäs peräkkäinen raskaaksi ryhmä jossa kirjoittelen ja edelleen ensimmäistä yritetään. Meidän matka on ollut pitkä ja täynnä kaikenlaisia vaiheita mutta ehkä tämä on nyt se meidän vuosi 🌈
Plussatuulia kaikille ❣️

Voisin nyt itsekin ilmoittautua tähän uuteen ketjuun, vaikka viime vuonna en aktiivisesti kirjoitellutkaan muualle kuin esikoisesta haaveilevien ketjuun. Meillä tulee nyt vuosi täyteen yritystä ilman yhtäkään plussaa, eli seuraavaksi hakeudutaan hoitojonoon heti tammikuussa. Toiveikkain mielin. 🌈

Voisinpa miekin esitellä sen verran, että olen 34-vuotias ja toista yritetään. Täällä kanssa alkaa olla se vuosi yritystä ja katsotaan josko tulevana vuonna jaksaisi hakeutua tutkimuksiin. Toivon toki, että tärppäisi ilman apuja. Pientä taukoa aiotaan ehkä pitää tässä alkuvuonna ihan vaan, että aivot saa levähtää tästä. 😊 ...jos maltan. 😅

Ennenkun ryntään testikaupoille niin kyssäreitä. Onko rfsu herkkä testi antanut viivanpaikkoja? Tai muut herkät testit? Onko joku ylitse muiden❤️ digiä en aijo ostaa kun on niin suolanen hinta🤣
Täällä on antanut ja jopa ihan plussaa vaikka toisen merkkinen näyttänyt negaa( joka ollut oikeassa)

Mä en oo saanut rfsu herkillä enkä 25-vahvuus testeillä yhtään viivanpaikkaa/ väärää positiivista. Oon tehnyt näitä lukuisia. Alkaneissa raskauksissa on näyttäneet ajoissa jo haaleaa viivaa, myös tämä 25-herkkä testi.

Myös pregcheck -halpis 25-testeillä.ei yhtään viivanpaikkoja tms hämyjä..alkaneen raskauden on näyttänyt ajoissa noin dpo10

Mä en oo saanut rfsu herkillä enkä 25-vahvuus testeillä yhtään viivanpaikkaa/ väärää positiivista. Oon tehnyt näitä lukuisia. Alkaneissa raskauksissa on näyttäneet ajoissa jo haaleaa viivaa, myös tämä 25-herkkä testi.

Myös pregcheck -halpis 25-testeillä.ei yhtään viivanpaikkoja tms hämyjä..alkaneen raskauden on näyttänyt ajoissa noin dpo10
Mä sain siis tänään hailakan viivan joka näkyy vaan paljaalla silmällä hyvässä valossa, en sit tiiä onko viivanpaikka vai joku haamujen esiaste

Voiko joku kokenut auttaa...Ylin tehty dpo 6 ja alempi myös puoli tuntia perään. Eli eka vaaleenpunainen viiva ja tokassa ei mitään. Eli varmaan viallinen testi? En toivo raskautta ihan täysin tällä hetkellä mutta kävi vahinko ja ei ole katastrofi kummallekkaan. Dpo kuitenkin vasta 6-7. Tuota punaista väriä leijaili ylemmässä testissä ja voisko siitä ollut tulla tuo vaaleenpunainen viiva ns.viivanpaikkaan.

Liitteet

• IMG_20241231_165909.jpg
    IMG_20241231_165909.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 76
Voiko joku kokenut auttaa...Ylin tehty dpo 6 ja alempi myös puoli tuntia perään. Eli eka vaaleenpunainen viiva ja tokassa ei mitään. Eli varmaan viallinen testi? En toivo raskautta ihan täysin tällä hetkellä mutta kävi vahinko ja ei ole katastrofi kummallekkaan. Dpo kuitenkin vasta 6-7. Tuota punaista väriä leijaili ylemmässä testissä ja voisko siitä ollut tulla tuo vaaleenpunainen viiva ns.viivanpaikkaan.
Voi olla, että puolen tunnin pidätys ei ole ollut riittävä. Ylempi näyttää kuitenkin plussalta jopa minun silmiin, joka en koskaan näe täällä muiden haamuja ja viivanpaikkoja. 😅😂 Kannattaa huomenna testata uudelleen. 😊

Takaisin