Stiinaliina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ennenkun ryntään testikaupoille niin kyssäreitä. Onko rfsu herkkä testi antanut viivanpaikkoja? Tai muut herkät testit? Onko joku ylitse muiden digiä en aijo ostaa kun on niin suolanen hinta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli tässä plussa kierrossa Geleet ja siis sain elämäni ensimmäisen migreenikohtauksen ovulaation aikaan oletan että oli hormonaalinen kohtaus. Päänsärky itsessään ei ollu kovaa, mutta tuli pahoja sahalaitoja ja oksensin. Meni onneksi panadolilla ja unella ohi, mutta en keksi mitään muuta että sen olisi laukaissut ovulaatio ja sen hormonit ja itse ovulaatiota vahvisti Geleet. Mutta siitä tulikin sitten plussaTäällä ovisoireet päällä. Vasemmalle puolelle tuikkii ja kipuilee. Kenties royal geelen aiheuttamaa että on todella paha olo. Yleensä oviksen aikaan ei oo tällästä pahoinvointia ollut.
Täällä on antanut ja jopa ihan plussaa vaikka toisen merkkinen näyttänyt negaa( joka ollut oikeassa)Ennenkun ryntään testikaupoille niin kyssäreitä. Onko rfsu herkkä testi antanut viivanpaikkoja? Tai muut herkät testit? Onko joku ylitse muiden digiä en aijo ostaa kun on niin suolanen hinta
Mä sain siis tänään hailakan viivan joka näkyy vaan paljaalla silmällä hyvässä valossa, en sit tiiä onko viivanpaikka vai joku haamujen esiasteMä en oo saanut rfsu herkillä enkä 25-vahvuus testeillä yhtään viivanpaikkaa/ väärää positiivista. Oon tehnyt näitä lukuisia. Alkaneissa raskauksissa on näyttäneet ajoissa jo haaleaa viivaa, myös tämä 25-herkkä testi.
Myös pregcheck -halpis 25-testeillä.ei yhtään viivanpaikkoja tms hämyjä..alkaneen raskauden on näyttänyt ajoissa noin dpo10
Voi olla, että puolen tunnin pidätys ei ole ollut riittävä. Ylempi näyttää kuitenkin plussalta jopa minun silmiin, joka en koskaan näe täällä muiden haamuja ja viivanpaikkoja. Kannattaa huomenna testata uudelleen.Voiko joku kokenut auttaa...Ylin tehty dpo 6 ja alempi myös puoli tuntia perään. Eli eka vaaleenpunainen viiva ja tokassa ei mitään. Eli varmaan viallinen testi? En toivo raskautta ihan täysin tällä hetkellä mutta kävi vahinko ja ei ole katastrofi kummallekkaan. Dpo kuitenkin vasta 6-7. Tuota punaista väriä leijaili ylemmässä testissä ja voisko siitä ollut tulla tuo vaaleenpunainen viiva ns.viivanpaikkaan.