Raskaaksi 2025

Esittelen itseäni vähä tähän ketjun alkuun kun en muista teinkö sitä ollenkaan tuol 24 ketjussa.

Ikää kohta 35 mittarissa ja yks -17 syntynyt lapsi löytyy aikaisemmasta liitosta.
Puolison kanssa ollaan molemmat naisia nii oli vähä 'pakko' lähtee hedelmöitys hoitoihin kun perheenlisäystä halusi.

Kohta tulee vuosi siitä kun meille löytyi luovuttaja ja vuodessa ollaan keritty tekee neljä inssiä ja yksi tuore siirto. Tietenkin on ollut taukoja koska kesälomat tayssissa ja joskus ovis on vaa osunut viikonlopulle.

Jatko suunnitelmissa olisi tehdä pakastealkio siirto tammikuussa mut tässä saa pari päivää viel odotella et saa tayssiin yhteyden ja selviää mitä ja missä välissä..

Jos pissit tikkuun 23.56 ja katot keskiyöllä 😆 voisin ite kokeilla tätä jos jaksaisin valvoa😂❤️
Hei pitäiskö tehdä näin. Mut mietin malttaisko katsoa testin tuloksen vasta tuon ajan kuluttua vai kyttäiskö sitä koko testiajan ja vielä vähän sen jälkeenkin siinä toivossa jos se nega muuttuikin plussaksi? Itseni tuntien kävisi varmaan näin.

Heissun, oisko ketjulaisilla hyviä vinkkejä millä lainilla aloittaisi keskustelun miehen kanssa kolmannesta. Meillä siis nuorin on 1,5v ja nyt tuli fiilis että jos sitä vielä vauvaa haaveilee, se kannattaisi yrittää mahdollisimman pian projektiksi, saa elää omaa elämäänsäkin ennen eläkepäiviä 😄

Ollaan siis puhuttu kyllä silleen että "sitä aina joskus miettii jos tässä kolmas ois", "ollaan avoimia vielä kolmannelle" jne hyvin avoimesti, mutta itse haluaisin vielä avata miehelle enemmän ajatuksia v. -25 suhteen ja aikataulutuksia. Ens kesälle on kaikkea hommaa jota en halua tehdä siten että raskaus rajoittaa, mutta kuitenkin haluaisin tuoda enemmän aktiivisemmin ajatusta siihen että mitä jos se kolmas kokeiltaisiin. 😅

Heissun, oisko ketjulaisilla hyviä vinkkejä millä lainilla aloittaisi keskustelun miehen kanssa kolmannesta. Meillä siis nuorin on 1,5v ja nyt tuli fiilis että jos sitä vielä vauvaa haaveilee, se kannattaisi yrittää mahdollisimman pian projektiksi, saa elää omaa elämäänsäkin ennen eläkepäiviä 😄

Ollaan siis puhuttu kyllä silleen että "sitä aina joskus miettii jos tässä kolmas ois", "ollaan avoimia vielä kolmannelle" jne hyvin avoimesti, mutta itse haluaisin vielä avata miehelle enemmän ajatuksia v. -25 suhteen ja aikataulutuksia. Ens kesälle on kaikkea hommaa jota en halua tehdä siten että raskaus rajoittaa, mutta kuitenkin haluaisin tuoda enemmän aktiivisemmin ajatusta siihen että mitä jos se kolmas kokeiltaisiin. 😅
"Tehdäänkö vauva"? 😁
Ei mutta kerro tuo mitä kerroit meille. 💁🏼‍♀️ Voitte sitten yhdessä miettiä tarkemmin miten kolmas lapsi sopii teidän elämään ja millä aikataululla alatte yrittämään. 😊

"Tehdäänkö vauva"? 😁
Ei mutta kerro tuo mitä kerroit meille. 💁🏼‍♀️ Voitte sitten yhdessä miettiä tarkemmin miten kolmas lapsi sopii teidän elämään ja millä aikataululla alatte yrittämään. 😊
Mulle ehdotettiin joskus että "kokeillaanko tehdä vauva"?
Kokeiltiin, ilman tulosta parisen vuotta ja erottiin muista syistä ystävinä...
Toki kun teillä niitä yhteisiä lapsia jo on, niin minusta keskustelun aloitusta voi/ kannattaa pehmentää "saisko tulla jos on tullakseen?"- metodiin vihjaten.

Kiitos uudesta ketjusta 🥰

Mäkin oon kirjoitellut jo 2023 ketjussa.. Hurjalta tuntuu. Ja samalla aika mennyt tosi nopsaan kuitenkin näin jälkeen päin ajatellen. Meillä oli taukoa yrityksestä tämä syys-marraskuu, koska mä en henkisesti jaksanut. Tauko teki tosi hyvää 🥰 Ja nyt oon ihmetellyt miten olen yhtä innoissani kuin suunnilleen ihka ekassa yrityskierrossa! Mies lopetti tupakoinnin 3kk sitten ja siksikin oon nyt niin toiveikas, että josko tämä parantaisi mahdollisuuksia meillä.

Nyt on arviolta dpo 6 😍 Ovistesti näytti vahvaa plussa 2vrk, kp10-11. Mikä mulle aiemmin kuin yleensä ja ei yleensä noin kauaa pysy ne testiviivat niin vahvoina.

Pitäiskö munkin liittyä vuodenvaiheessa testaavien kerhoon 🤣 Sen uskon olevan eka hetki kun jokin haamu vois näkyä.. Taidan joka tapauksessa uskaltaa uuden vuoden aattona ottaa yhden siiderin
En usko sen vaikuttavan mihinkään suuntaan vielä tässä kohtaa...

Mulla on vasen rinta nyt etenkin turvonnut ja sivusta kosketusarka. Ja nännit vähän aremmat kuin yleensä. Olen tuntenut kaikenlaisia vihlontoja ja repäisykipuja alavatsalla to illasta saakka. Kahvi ei oikein maistu. Mulla fiilis että jotain olis eri tavalla ja siellä yrittäis tapahtua. Mutta vielä saa piinailla🤣 Clearbluen digejä 4kpl tilattu alesta 🫣

Kiitos uudesta ketjusta 🥰

Mäkin oon kirjoitellut jo 2023 ketjussa.. Hurjalta tuntuu. Ja samalla aika mennyt tosi nopsaan kuitenkin näin jälkeen päin ajatellen. Meillä oli taukoa yrityksestä tämä syys-marraskuu, koska mä en henkisesti jaksanut. Tauko teki tosi hyvää 🥰 Ja nyt oon ihmetellyt miten olen yhtä innoissani kuin suunnilleen ihka ekassa yrityskierrossa! Mies lopetti tupakoinnin 3kk sitten ja siksikin oon nyt niin toiveikas, että josko tämä parantaisi mahdollisuuksia meillä.

Nyt on arviolta dpo 6 😍 Ovistesti näytti vahvaa plussa 2vrk, kp10-11. Mikä mulle aiemmin kuin yleensä ja ei yleensä noin kauaa pysy ne testiviivat niin vahvoina.

Pitäiskö munkin liittyä vuodenvaiheessa testaavien kerhoon 🤣 Sen uskon olevan eka hetki kun jokin haamu vois näkyä.. Taidan joka tapauksessa uskaltaa uuden vuoden aattona ottaa yhden siiderin
En usko sen vaikuttavan mihinkään suuntaan vielä tässä kohtaa...

Mulla on vasen rinta nyt etenkin turvonnut ja sivusta kosketusarka. Ja nännit vähän aremmat kuin yleensä. Olen tuntenut kaikenlaisia vihlontoja ja repäisykipuja alavatsalla to illasta saakka. Kahvi ei oikein maistu. Mulla fiilis että jotain olis eri tavalla ja siellä yrittäis tapahtua. Mutta vielä saa piinailla🤣 Clearbluen digejä 4kpl tilattu alesta 🫣
Mennään melkein samoissa. 😎 Dpo5, jos oikein muistan. 😅

Muistakaahan sitten uittaa se tikku virtsaan eikä skumppa- tai siiderilasiin jos uuden vuoden tohinoissa testailette.. 🙊

Täällä seuraava oletettu ovis 3. - 5.1. eli täytynee alkaa uudenvuodenyön taianomaisina hetkinä talletella, josko auttaisi asiaa.. 😅

Täälä mahdollisesti siis dpo6tai7 menossa… tekis mieli aamulla jo kokeilla mutta sielä tuskin mitään vielä näkyis🤣 menkkajuilinnat helpotti ja ainoo oire on väsymys mikä toki voi liittyä ihan normaaliin kiertoon. Ei toiveikkuutta siis tästä kierrosta 🥺

Mitä seurantasovelluksia teillä on käytössä? Mulla on aiemmin ollut vaan "my calendar" ja nyt latasin myös Flon. Molempiin oon täyttänyt samat tiedot edellisistä kuukautisista ja oviksista ym. Toinen ennustaa seuraavaa ovista 6.1. ja toinen vasta 14.1. 🙈 tikuttelen nyt muutenkin ainakin kerran päivässä, jos kierto olisikin vihdoin lyhentymässä ja normalisoitumassa. Kiva nähdä silti kumpi on lähempänä oikeaa päivää vai onko kumpikaan 😂

Täällä ovisoireet päällä. Vasemmalle puolelle tuikkii ja kipuilee. Kenties royal geelen aiheuttamaa että on todella paha olo. Yleensä oviksen aikaan ei oo tällästä pahoinvointia ollut.

Täällä ovisoireet päällä. Vasemmalle puolelle tuikkii ja kipuilee. Kenties royal geelen aiheuttamaa että on todella paha olo. Yleensä oviksen aikaan ei oo tällästä pahoinvointia ollut.
Mä heräsin yks yö todella oksettavaan oloon ja geleet just nyt ollut käytössä taas viikon verran.. aiemmin ei tollaista oiretta ole tullut, enkä ajatellut että niistä johtuisi, mutta niin vaan taisi olla samasta syystä sitten tuo olo! 🤔

Moi vaan, minäkin tulen tänne nyt esittäytymään. Olen 29-vuotias endometrioosilainen. Esikoinen haaveissa, pillerit jätin pois marraskuussa n. 13 vuoden käytön jälkeen. Kovasti on kroppa ollut sekaisin ja joulukuussa oli kaikki mahdolliset oireet ennen kuukautisia. Kuukautiset kesti pari päivää ja oli todella niukat ja kivuttomat. Nyt kp 9. Gelee royalet otin kans testiin, kun kaikki muutkin. :D

Jännän äärellä, että onnistuuko luomuna vai ei. Kesään asti kokeillaan, ja sitten mietitään uusia suunnitelmia ennen kuin endo ehtii liikaa riehaantua.

Mäkin joudun hypätä tähän ketjuun. Sain myöhäisen keskenmenon rv16 pari viikkoa sitten, eli uusi mahdollisuus raskauteen on aikaisintaan 2025. Vähän kyllä epäilevät fiilikset, kun viimeiseen plussaan meni 2 vuotta hoitoja kiertohäiriöiden takia, mutta silti toivekkaasti aion lähteä yritykseen 🙏❤️ tämä keskenmeno ja tunne siitä, että meille olisi ollut tulossa pikkuveli kyllä nosti sitä halua vielä lisää, että saisi vielä elävän vauvan joku päivä ❤️

Takaisin