Raskaaksi 2024

Munkin on pakko jatkossa testata raskautta myös ovistestillä 🤣 Voi ei 🫣

Siis nyt mua nipistää ihan selkeästi vasemmalta puolelta. Onpa kummallista. Eilen illalla oli oikealla samanlainen juilinta. Ei kai sentään molemmilta puolilta vois munasolu irrota. Kiva ootella vielä myöhempään iltaan nyt että ehtii talletella! En malttaisi. Voi kumpa olis eilenkin tajunnut.
Ensin kiitos kaikille ❤️ toivotaan että tämä tarraisi kovasti kiinni 🥹

Mä säikähdin tästä kierrosta (mistä nyt joku yrittää kyytiin tarttua) että meni harakoille talletus. Clearblue alkoi hymyillä ja sitä edellinen kerta oli kolme päivää sitten. Talleteltiin sitten samana iltana kun tuli hymynaama ja vielä seuraavana ja hyvin kerkesi! Pregcheck antoi positiivisen samana iltapäivänä kun clearblue hymyili ja sinä iltana myöhemmin talleteltiin.

Toivottavasti tänään saatte talleteltua!

Voi ei mulla on ovisplussa jo nyt!!! Kp 10. Äsken testasin. Ei ole ikinä näin ajoissa! Yleensä kp13-14. Voi hitsi ehditäänkö hyödyntää. Ei olla nyt ehditty talletella tässä vielä 😥 Ettekä saa nyt testijanaa vahvistumisesta koska tää on jo täysi plussa! Ja mulla eilen oli kipua oikealla puolella ja aattelin vaan että vatsavaivoja. En yhtään osannut aatella että oviskipu. Onkohan huono että ovis tulee tosi ajoissa. Mitä ihmettä 🫣
Mulla on ollut aina ovisplussa kp 9-10 (muutama kerta kp 11-12). Ja ainakin sen yhden kerran tärppäsi vaikka oli kp 9. Nyt näyttäis kyllä kierto pidentyneen keskenmenon jälkeen ja ovisplussakin tuli vasta kp 14. Mielenkiinnolla odotan mihin nyt tulee seuraavaksi asettumaan.

Kiitos Pake kun kerroit 🥰

Nyt on talleteltu ja huomenna vielä haluisin.

Minkä pituinen kierto sulla on ollut Emri? Silloin kun ovisplussa tullut kp 9 tai 10?

Ovistestit loppu, äkkiä hakemaa lisää… eilinen testi oli lähes plussa ja huomaan että vahvistuu tosi tasasesti mulla… jännittää. Todella levoton yö takana… maha tuntemuksista päätellen ovisplussa ois tänään tai huomenna.

Tein aamulla uuden testin 🥰 eli testit dpo11 päivä ja dpo12 aamu.

Nyt vaan enemmän ja vähemmän koko päivän juilinut vasemmalta alavatsasta. Ja sitten ihan tuolta alhaalta häpyluun luolta. Tottakai heti pelkää, että tekeekö menkat tulojaan tai kohdun ulkoinen tmv. vai voisko olla keltarauhanen? Kai nämä juilinnat asiaan kuuluu, en vaan muista oliko esikoisesta 🙄

Liitteet

• IMG_20241223_060029.jpg
    IMG_20241223_060029.jpg
    836.2 KB · Katsottu: 130
Alla kuvaaja todennäköisyyksistä tulla mikäkin päivä raskaaksi ovulaation aikoihin. Prosentit vähän vaihtelee tutkimuksesta toiseen, mut viesti on sama kaikissa. Ovulaatiopäivä on jo vähän kehno mahdollisuuksiltaan ja sitä seuraava lähes olematon. Ei siis ole hyötyä jatkaa yrittämistä oviksen jälkeen. Toki jos ei ole ihan varma oviksen paikasta, saattaa se tulla vaikka vasta 2pv plussatestistä, mutta kuten näkyy ei silläkään niin väliä, kun ei se ovispäiväkään enää kauheen hyvä ole. Munasolu on vain n. 24h hedelmöityskykyinen ja siittiöillä menee vähintään joku 8h tulla hedelmöityskykyisiksi munanjohtimessa, joten ikkuna hedelmöittymiseen on aika pieni oviksen jälkeen.

Eli ei varmastikaan yhdyntöjen ajoituksessa ole ongelma. Mitä tutkimuksia teille on tehty, onko mitään selittävää lapsettomuudelle löytynyt? Ainakin lääkitystä ollut apuna, mutta onko järeämpiä hoitoja suunnitteilla?

View attachment 139945
Kiitos tuosta havainnekuvasta. Eli tuskin tuo ajoitus on ollut pielessä sitten..

Ei ole löytynyt mitään selittävää tekijää. Miehelle tehty sperma-analyysi keväällä joka oli normaali. Keväällä ja nyt talvella kävin gynekologin tarkastuksessa joka tutki minut perusteellisesti ultran kera molemmilla kerroilla. Keväällä oon käynyt myös labrassa gynen lähetteellä. Kaiketi siellä mittailtiin tapahtuuko ovulaatio ja kyllähän se tapahtui. Kevään ultrassa kaikki kunnossa jossa näkyi sattumalta käsillä oleva ovulaatiokin.

Nyt talvella sama juttu, näkyi että ovulaatio muutaman päivän päästä ja olihan se testien ja olojen mukaan. Hyvin ennusti siis gyne. Nyt talvella sanoi limakalvosta että saisi olla hiukan paksumpi tosin ovulaatioon oli silloin vielä muutama päivä aikaa ja paksuuntumista saattoi hyvinkin tulla käynnin jälkeen.

Elintavoista.. lääkkeitä en juurikaan käytä. Alkoholia en käytä. En tupakoi. Syön monipuolisesti. Liikuntaa voisi harrastaa enemmän. Elän hyvää elämää johon ei kuulu liiallista stressiä, huolia, murheita tai ahdistusta. Oon voinut henkisesti ja fyysisesti pitkästä aikaa tosi hyvin.

Ehkä vaan ei ole oikea aika sitten.. 😔

Tein aamulla uuden testin 🥰 eli testit dpo11 päivä ja dpo12 aamu.

Nyt vaan enemmän ja vähemmän koko päivän juilinut vasemmalta alavatsasta. Ja sitten ihan tuolta alhaalta häpyluun luolta. Tottakai heti pelkää, että tekeekö menkat tulojaan tai kohdun ulkoinen tmv. vai voisko olla keltarauhanen? Kai nämä juilinnat asiaan kuuluu, en vaan muista oliko esikoisesta 🙄
Oi että 😍 tarrasukkia! Kuulostaa normaaleilta oireilta alussa.

Hei mikä se oli se sivusto mistä näki dpo:n mukaan millä todennäköisyydellä testi on positiivinen jos on raskautunut? Mulla oli aiemmin se sivusto puhelimessa auki mutta oon sulkenut sen enkä saa millään päähäni mikä se oli. Jos joku muistaa niin mä oisin tosi kiitollinen.

Mulla tosiaan oli silloin viime viikon torstaina ovisplussa ja silloin juili sen verran että varmaan ovis sattui sille päivälle. Jos siitä laskisi niin nyt ois dpo 4. Vielä kun malttaisi viikon verran odottaa niin hyvä. En tiedä kumpi ois parempi päivä testaa, tän vuoden vika vai ens vuoden eka.

Hei mikä se oli se sivusto mistä näki dpo:n mukaan millä todennäköisyydellä testi on positiivinen jos on raskautunut? Mulla oli aiemmin se sivusto puhelimessa auki mutta oon sulkenut sen enkä saa millään päähäni mikä se oli. Jos joku muistaa niin mä oisin tosi kiitollinen.

Mulla tosiaan oli silloin viime viikon torstaina ovisplussa ja silloin juili sen verran että varmaan ovis sattui sille päivälle. Jos siitä laskisi niin nyt ois dpo 4. Vielä kun malttaisi viikon verran odottaa niin hyvä. En tiedä kumpi ois parempi päivä testaa, tän vuoden vika vai ens vuoden eka.
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php Tässä 😊

Täällä pyörähtää kp30 käyntiin, menkkoja odotellessa. Kuluneen vuoden aikana kerran aiemmin ollut kierto yli 29 päivää. Yleensä toimii kun tänne asiaa ihmettelee. :rolling: Oletin kyllä että olis jo alkanut, kun kp28 juili koko päivän alavatsaa. Vaikkakaan mulla ei tavallisesti ole mitään tuntemuksia ennen menkkojen alkua. Mutta uutta kiertoa ja yritystä tässä vaan odottelen jo.:No Evil Monkey:

Niin ja hyvät joulut kaikille.:smiling-eyes::Father Christmas:

@Lavendel joko uskalsit testata? 😊

Täällä oli taas aamulla vähän tummempi testi, huojentaa eilisten alavatsatuntemuksien jälkeen 🥹

@Lavendel joko uskalsit testata? 😊

Täällä oli taas aamulla vähän tummempi testi, huojentaa eilisten alavatsatuntemuksien jälkeen 🥹
Testasin la ja su alkoi uusi kierto eli jäädään vielä odottelemaan uusia aikoja 🤗 Onnea vielä teidän jouluplussasta! ❣️✨

Takaisin