Raskaaksi 2024

Munkin on pakko jatkossa testata raskautta myös ovistestillä 🤣 Voi ei 🫣

Siis nyt mua nipistää ihan selkeästi vasemmalta puolelta. Onpa kummallista. Eilen illalla oli oikealla samanlainen juilinta. Ei kai sentään molemmilta puolilta vois munasolu irrota. Kiva ootella vielä myöhempään iltaan nyt että ehtii talletella! En malttaisi. Voi kumpa olis eilenkin tajunnut.
Ensin kiitos kaikille ❤️ toivotaan että tämä tarraisi kovasti kiinni 🥹

Mä säikähdin tästä kierrosta (mistä nyt joku yrittää kyytiin tarttua) että meni harakoille talletus. Clearblue alkoi hymyillä ja sitä edellinen kerta oli kolme päivää sitten. Talleteltiin sitten samana iltana kun tuli hymynaama ja vielä seuraavana ja hyvin kerkesi! Pregcheck antoi positiivisen samana iltapäivänä kun clearblue hymyili ja sinä iltana myöhemmin talleteltiin.

Toivottavasti tänään saatte talleteltua!

Voi ei mulla on ovisplussa jo nyt!!! Kp 10. Äsken testasin. Ei ole ikinä näin ajoissa! Yleensä kp13-14. Voi hitsi ehditäänkö hyödyntää. Ei olla nyt ehditty talletella tässä vielä 😥 Ettekä saa nyt testijanaa vahvistumisesta koska tää on jo täysi plussa! Ja mulla eilen oli kipua oikealla puolella ja aattelin vaan että vatsavaivoja. En yhtään osannut aatella että oviskipu. Onkohan huono että ovis tulee tosi ajoissa. Mitä ihmettä 🫣
Mulla on ollut aina ovisplussa kp 9-10 (muutama kerta kp 11-12). Ja ainakin sen yhden kerran tärppäsi vaikka oli kp 9. Nyt näyttäis kyllä kierto pidentyneen keskenmenon jälkeen ja ovisplussakin tuli vasta kp 14. Mielenkiinnolla odotan mihin nyt tulee seuraavaksi asettumaan.

Kiitos Pake kun kerroit 🥰

Nyt on talleteltu ja huomenna vielä haluisin.

Minkä pituinen kierto sulla on ollut Emri? Silloin kun ovisplussa tullut kp 9 tai 10?

Takaisin