Paljon voimia Emri

Tosi pahoillani, että jouduit keskenmenon kokea

Mulla oli ihan varhaistenkin km jälkeen ovis n.viikon myöhässä. Sulla oli paljon pidemmällä raskaus. Uskon että voi sulla pidempäänkin viivästyä ovis.
Mä aloitin uudessa työssä ja jätettiin kokonaan yrittäminen muutamaksi kuukaudeksi. Tämä on tehnyt tosi hyvää. Nyt tuntuu aidosti että olen taas valmis ja on voimia. Jos ei kaikki menisikään hyvin taaskaan.. Niin sitten pian tutkimuksiin. Ensi kierrossa yritetään taas
On ollut ihana myös kokea aitoa iloa ja onnea siitä, että kaksi ystävääni on saaneet vauvat hiljattain. Toiselle saan kunnian olla kummi ja onkin vaan kiitollinen olo siitä, että ainakin tällä tavalla saa olla mukana pienen ihmisen elämässä

Ensin itkin ja surin kaksi viikkoa kun nää ystävät sai vauvat suunnilleen samoihin aikoihin. Se vaan nosti pintaan niin järkyn surun etten osannut yhtään varautua. Ja nyt on niin ihana huomata, että olen tosiaan päässyt pahimman yli. Ja jaksan taas uskoa, että meilläkin voi onnistaa
Täällä ei montaa tuttua nimeä enää olekaan niiltä ajoilta kun aktiivisemmin täällä kirjoittelin.