Raskaaksi 2024

Äsken vessassa käydessä paperiin tuli hieman vaaleanpunaista vuotoa 🤨 Tänään on dpo8. Saa nyt nähdä onko vaan jotain välivuotoa, onko menkat nyt jo alkamassa, vai mitäs.
Oi, mulla tuli ekan kanssa kiinnittymisvuoto just noin ja olin sillon aika varma et nyt on tärpännyt 😊
Onko sulla tullut aiemmin raskaana kiinnittymisvuotoa? Mikä fiilis sulla on? Millon ajattelit alkaa testailut?

Edit. Noniin heti tän viestin kirjoituksen jälkeen kävin veskissä ja jonkin sortin hyvin vaaleanpunertavaa vuotoa tarttui myös täällä paperiin. Ei kyllä silti oo samalla lailla varma olo kuin ekassa raskaudessa. Mietin myös voiko muka olla tällä kertaa näin lyhyt kierto että olisikin menkat jo aluillaan.. 🙄

Muokattu viimeksi:
Me saatiin eilen varhaisultrassa huonompia uutisia. 💔

Tein viikkonäytöllisen digitestin 6.11. mikä näytti silloin hedelmöityksestä olleen 2-3vk. Ihan ekan todella haamujenhaamun sain raskaustestiin 25.10. Näitten mukaan viikkojen olis pitänyt olla ilmeisesti 7+3 - 8+0.

Ultrassa nähtiin alkio 4,1mm ja vastasi sen mukaan viikkoja 6+0 - 6+1. Eikä sykettä. Kyllä tää nyt aika varma tapaus on, tuntuu sietämättömältä odotella nyt poliklinikalta soittoa, että milloin saadaan uusi ultrausaika + hyvin varmasti tyhjennys.

Mulla on hyvin epäsäännöllinen kierto ja jos en olisi noita testejä tehnyt tuolloin 25.10. ja viikkonäytöllistä, olisi mennyt vielä pitkän kierron piikkiin, ettei alkio vastannut odotettuja viikkoja. Taitaa olla täysi mahdottomuus, että alkio kehittyy vain jostain syystä hitaasti ja sen takia näkymä ultrassa oli tämä…

On jatkuvaa vatsan nipistelyä ja vähän polttelua alaselässä, mutta ei oikein muuta siihen viittaavaa, että lähtis nyt heti tyhjentymään itsekseen. Odottavan aika on pitkä. 😢

Takaisin