Raskaaksi 2024

Kp31 ja ei menkkoja, kaikki kierrot keskenmenon jälkeen ollut 24-27 päivää. Elättelen vielä toivoa, että raskaus ei vaan ois eilen vielä näkynyt testissä. Huominen ratkaisee, jos ei menkat siihen mennessä oo alkanut, koska sit ois viimeistään jo dpo12 ja pitäis kyllä alkaa näkyä. Toki tää voi olla myös ovuloimaton kierto. Niin turhauttavaa tää odottelu 😅 Taidan hakea tänään lisää testejä töiden jälkeen huomista varten! Useinhan se jo riittää siihen, että menkat sieltä alkaakin 😄

Mulla tänään kp 25, kun odottelin kierron pituudeksi 23 päivää... Ainakin eilen aamulla testi oli negatiivinen. Tänään jätin väliin ja ajattelin loppuviikosta testata, ellei menkat ala ennen sitä. Aiemmin oli tosi villejä alavatsatuntemuksia ja repäisykipuja, mutta tänään ainakaan ei kyllä ole ollut yhtään mitään 😁

Vähän jääny takaraivoon kummittelemaan työkavereitten ja muualta kuullut ylioptimistiset mietteet, että mitä jos sitä onkin vielä elämään tuolla. Kaks työkaveria sano et tuli yhet menkat, olin varma että meni kesken ja yks tuumas, että plussasi tosi myöhään ja hänen tutulla oli oletettavasti ollut kaksosraskaus josta vain toinen oli lähtenyt.

Ihmettelen tässä vaan kuinka lyhyet menkat lopulta oli ja tissit on turvoksissa, mutta eivät kipeet.

Ultrassa (kp10) käyty tänään ja sinne olikin ihan spontaanisti (ilman lääkkeitä) kehittynyt 2 munarakkulaa. Ovista ennustettiin ensi viikolle, alkuviikkoon. Sitten yhteys klinikkaan ja koitetaan saada inseminaatio onnistumaan samalle päivälle. Jaiks, tässähän alkaa pian jännät ajat! 😱😍

Menkoista laskurin mukaan laskettuna tänään - jos olisin raskaana - olisi 4+0. Esikoisesta plussasin 4+2, eli pienenpieni toivo yhä elää tämän kierron osalta. Esikoisen plussa oli vaalea haamu, ja vaikka epäilin raskautta jo edellisellä viikolla, oli testit negoja.

Ei menkkaoireita, jatkuva pissahätä, limoja ja tissit turvoksissa. Otetaan se mitä tulee. 😁🤞

Onko tämä ovisplussa jo? Viime kierrossa tein yhden ovistestin ja sain tätä vahvemman. Se viiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Saatteli te yhtä vahvoja yleensä vai vaihteleeko eri kierrossa?

Liitteet

• IMG20240412070829.jpg
    IMG20240412070829.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 167
Onko tämä ovisplussa jo? Viime kierrossa tein yhden ovistestin ja sain tätä vahvemman. Se viiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Saatteli te yhtä vahvoja yleensä vai vaihteleeko eri kierrossa?
Ei taida vielä olla. Pitää olla todiaan yhtä vahva vähintään. Ovis varmasti sulle on ihan kohta, kannattaa testata pari kertaa päivässä ehkä🤔

Kiitos Hattimatti. Hitsi toivottavasti on vasta tulossa eikä jo ehtinyt mennä.

Meillä oli vielä jahkailua ootetaanko kesän yli ja mun mahd.vakinaistamista mutta ei pystytty. Yöllä kp 12 sitten tallettelua. Toiv. tää on se mun pidempi kierto 28-päiväinen, eikä 25.

Mun silmään vähä ehkä kiikunkaakun, testaisin itse illalla uudelleen ellen sitten myös päivällä. 😁 Terkuin testihullu. Mutta vahvoilla jo mennään kyllä, eiköhän se sieltä oo vielä tulossa.

Miulla kyllä vähän vaihtelee. Toisinaan en saa tuon vahvempaa viivaa koko kierrossa. Yleensä saan parhaan plussan ovistestiin, jos testaan keskellä yötä 😅. Mut miulla on tosi vahvat ovistuntemukset niin en ole nyt tässä kierrossa jaksanut edes tikutella.

Miten muuten @Vavec millon sulla on testipäivä? 🫢

Joka päivä on testipäivä :Nerd Face: :Face With Tears Of Joy: Ei vaan, eilen tehty aamulla ja illalla ja kumpaankin tuli joku hailura viivanpaikka oletettavasti, tänään aamulla ihan puhdas nega. Testaan varmaan vielä huomenna aamuna ja sit seuraavan kerran tiistaina kun pitää tulos ilmoittaa..

Eilen olin ihan varma et on tärpännyt,
Oli tosi ällö koko päivän joka kyllä jatkuu tänäänkin. Mut tänään taas ihan eri fiilikset, tuskinpa tärppäs. Hirveet menkkakivut ollu kolme päivää 😒

Joka päivä on testipäivä :Nerd Face: :Face With Tears Of Joy: Ei vaan, eilen tehty aamulla ja illalla ja kumpaankin tuli joku hailura viivanpaikka oletettavasti, tänään aamulla ihan puhdas nega. Testaan varmaan vielä huomenna aamuna ja sit seuraavan kerran tiistaina kun pitää tulos ilmoittaa..

Eilen olin ihan varma et on tärpännyt,
Oli tosi ällö koko päivän joka kyllä jatkuu tänäänkin. Mut tänään taas ihan eri fiilikset, tuskinpa tärppäs. Hirveet menkkakivut ollu kolme päivää 😒
Voi vitsi, pidetään kovasti vielä peukkuja että vielä muuttuisi plussaksi!! 🙏🏻

1000030260.jpg

Kp21/28-29 ja täällä aletaan vasta kolkutella ovista 😳😳 olin työreissulla ja testasin mut oli lähes haamuja niin en logannut premomiin, siksi tuossa on kolmen päivän gäppi. Limatkin alkaa nyt olla tuloillaan. Tässä voisi olla mahdollisuudet hyödyntää tämä, läheisyyden tarvetta on kyllä ihan muutenkin kolmen päivän erossaolon vuoksi 😅

Täällä mennään kp17/~28-29, ovis oli kpl 14. Tallettelut onnistu tässä kierrossa hyvin. Mut nyt on vähän hämmentävää kun yleensä tissit kipeytyy ehkä viikkoa ennen menkkoja, mutta nyt ne kipeyty jo kp16, ehkä jopa kp15?? 2 viikkoa kipeitä tissejä? 🥲🥲🥲

Täällä kp 1. Jos tästä kierrosta tärppäis, olis laskettu aika likimain sama mitä esikoisella oli. 😆 Fiilis ihan hyvä, jos ei menkkojen aiheuttamia mielenheittelyitä lasketa, että nyt taas kohti ovulaatiota.

Mitäs tänne muille kuuluu? Missä mennään? 😊

Täällä kp 1. Jos tästä kierrosta tärppäis, olis laskettu aika likimain sama mitä esikoisella oli. 😆 Fiilis ihan hyvä, jos ei menkkojen aiheuttamia mielenheittelyitä lasketa, että nyt taas kohti ovulaatiota.

Äh voi hitsi! Täällä vielä odotellaan mitä tapahtuu, tänään kp 27, testit negatiivisia muttei menkoistakaan vielä tietoa 😁

Täällä myös oli eilen kp1! Menkat oli kolme päivää myöhässä mutta testit negaa ja eilenhän ne menkat sit alkoi, eli kp32 vaihtui kp1:ksi.

Surettaa, ettei meille sit tuu tän vuoden aikana vauvaa, mutta itseni tuntien parin päivän päästä on jo parempi olo ja sit ajatukset kääntyy seuraavan oviksen odotukseen. Hassua miten ihmismieli toimii.

Takaisin