Raskaaksi 2024

Mut viimeksi taaperosta sain digiin 3+ vasta kp 35
Tästä viimevuoden kkm tuli 3+ jo kp 28
Et tuskinpa mitään hätää on 🤭

Onko jollain kokemuksia letro+cyclogest yhdistelmästä? Onko auttanut tärppäämiseen? 🫣
Yksi pelkkä letrokierto takana, mutta kun vaste oli täysnolla (yritys aikaistaa ovulaatiota ja siten saada pidennettyä luteaalivaihetta) niin nyt tuplattiin letroannos ja tueksi cyclogest.

Me asutaan Oulussa.

Onko täällä muita yli kolmikymppisiä?

Vielä ei näy vuotoa. Yleensä tähän aikaa on jo tiputellut ruskeeta. Kierto on ollut melko tarkka 24-25 päivää. Se lyheni yhessä välissä yhtäkkiä 27-28 päivästä. Voiko tolla olla vaikutusta johonki? Miehellä on synttärit lauantaina 🎂ois hauska yllättää onnittelemalla isää 😊 en oo aikataulusta puhunut mitään ku en haluu sanoo sitä ääneen ku tuntuu et se nostaa toiveekkuutta astetta ylemmäs. Miehelle raskaus on vielä hyvin epämääräinen ajatus, kun sitä ei vielä ole niin siitä ei osaa tuntea mitään, ja ehkä parempi niin ettei toinen ole yhtä epätoivoinen.

Mitähän muita merkkejä sitä on täs kuvitellut. Aluksi oli vain se tunne. Joku on nyt toisin. Mutta on niin ollut joskus aiemminkin. Unet on ollut tosi outoja mutta niitä nyt on muulloinkin. Naama kukkii mut sitä se tekee menkkojenkin takia. Ärsytyskynnys on tosi matalla. Tiuskin töissä.

Hnghhhhh tää on raskasta odotella.. 😖

Tosi ihana myös työskennellä lasten kanssa. Nähä kokoajan sitä mitä ei ehkä itse saa..
Mä oon 39 ja Oulussa👋 kahlailen näitä viestejä läpi nin oon vasta tällä sivulla menossa 🤭

Tänää ei oo ollut ollenkaa menkkamaista jomotusta mut on vasta kp25 joten ei se välttämättä meinaa mitään. Lauantaina varmaan teen testin ja sikälimikäli se on nega ja menkat ei ala niin ma tehtävä uusi kun ollaan sinne tutkimuksiin menossa. Jos se sit onkin plussa ja siellä yksikössä ruuhkasta niin ehtivätköhän edes soittaa sieltä takas ennen ku meidän pitää olla siellä 😅

Mulla on nyt kaiken maailman uskomuksiakin tullut tähän toiveekkuuteen. Tarotkortit ennusti et menee vain 2 viikkoa että oon raskaana ja se ennustus ajottus täydellisesti tähän kiertoon. Sit mulla on hirveesti ihmisfiguuri koriste-esineitä ja yksi on raskaana oleva niin oon sille laittanut kaverin tekemän rannekorun jossa on riimuja toivomassa raskausonnea. En tiiä minkä rituaalin tuohon vielä lisäksi keksin tuon patsaan kanssa josko tämä kierto ei oo sen parempi kuin aiemmat 🤪 En nyt ihan totaali hihhulina usko näihin mut eipä nämä höpötykset haitaksikaan ole 🔮✌️ Nyt on yks uus vielä etten ennakoi kupin kanssa ku hörhömieli ajattelee et sit on väärä asenne ku jo odottaa menkkojen alkua.
@Pancake89 mä seuraillut kans taroteista voisko ja millon raskaus olla mahdollista 🤭 viimeksi kortit kyl tiesi, että hihhuli minäkin 🤩

noniin. lapsettomuuslääkärillä käyty ja kaikki näyttäisi itsellä ja miehellä olevan mallillaan! ❤ paitsi se tietenki, että mulla ikää kohta se 40v. Että sillä on vaan iso merkitys noihin munasoluihin valitettavasti. Vasenta munasarjaa ei saatu ollenkaan näkymään, mutta oikealla näkyvissä jopa kymmenen follikkelia. Toki tässä ei nyt määrä korvaa laatua valitettavasti. mutta hyvältä sen suhteen näytti, että reserviä on. Kohtu näytti hyvältä myös; loppukierron paksuus ja nythän onki jo dpo5. Saapa nähdä miten käy 🙏

lääkäri määräsi Letrot ensi kierrosta lähtien. vaikka tosiaan mulla kyllä ovis tulee joka kierrossa että siihen se tuskin vaikuttaa, mutta jos sitten jotenki muuten buustaus sitä hormonitoimintaa tms 🤷‍♀️

Hyvät viivat on! Ja kun hcg on enempi niin ei välttämättä enää edes tule ”leffaviivoja” kun silloin hormonia on liikaa eikä testi ymmärrä sitä 🫣 katso digillä viikot! 👍🏻

Täällä alkoi tänääb järkky vuoto ja selkäpolte hävisi samantien :D uusi kierto siis!

Täällä mennään oman öaskurin mukaan rv 4+6 ja neuvolan laskurin mukaan 5+2. Ihmettelen tätä oireettomuutta, se jopa vähän pelottaa. Unettomuutta on nyt ollut viime öinä mutta ei nyt oikeastaan mitään muuta. Silloin tällöin uhan hetken aikaa max minuutin tuntuu menkkamaista tunnetta mutta se tosiaan ohittuu yhtä nopeasti kun alkaakin. . Onko kellään täällä kokemusta oireettomasta alkuraskaudesta?

Täällä mennään oman öaskurin mukaan rv 4+6 ja neuvolan laskurin mukaan 5+2. Ihmettelen tätä oireettomuutta, se jopa vähän pelottaa. Unettomuutta on nyt ollut viime öinä mutta ei nyt oikeastaan mitään muuta. Silloin tällöin uhan hetken aikaa max minuutin tuntuu menkkamaista tunnetta mutta se tosiaan ohittuu yhtä nopeasti kun alkaakin. . Onko kellään täällä kokemusta oireettomasta alkuraskaudesta?

Tosi vähän oireita oli 6+2 asti ja sit alko kunnolla 😅🤭

Vähäoireista on täälläkin niinku johonki kirjoitinkin. Itkettää kokoajan ja oon siitä huolissaan. Vähän vaan rinnat aristaa, huimailee sillon tällöin ja vessassa saa ravata ja hengästyy mut tosi vähäistä edellisiin raskauksiin verrattuna.
Alavatsa tosi kipee ja alaselkää juilii. En sit tiä onko normaalia se

Kp 28/dpo11 ja negatiivinen raskaustesti. Ei jaksa edes yllättää. Normikierron mukaan tänään pitäis alkaa menkat mutta tiedäppä siitäkään, menee varmasti viikonloppuun. 🥱

Alkaispa vaan menkat ja uus kierto.

Minulla oli koko eka raskaus tosi oireeton, liikkeetkin alkoi tuntua tosi myöhään. En olisi tiennyt olevani raskaana, ellei olisi ollut yritys päällä. Jotain semmosta väsymystä ja flunssan tunnetta ehkä, mutta sitä nyt voi olla muutenkin.

Mistä olette tilanneet digiraskaustestejä? Tilasin viimeksi raskauskeijulta mutta toimitusaika on liian pitkä mun hätäiseen toimintaan 😁

noniin. lapsettomuuslääkärillä käyty ja kaikki näyttäisi itsellä ja miehellä olevan mallillaan! ❤ paitsi se tietenki, että mulla ikää kohta se 40v. Että sillä on vaan iso merkitys noihin munasoluihin valitettavasti. Vasenta munasarjaa ei saatu ollenkaan näkymään, mutta oikealla näkyvissä jopa kymmenen follikkelia. Toki tässä ei nyt määrä korvaa laatua valitettavasti. mutta hyvältä sen suhteen näytti, että reserviä on. Kohtu näytti hyvältä myös; loppukierron paksuus ja nythän onki jo dpo5. Saapa nähdä miten käy 🙏

lääkäri määräsi Letrot ensi kierrosta lähtien. vaikka tosiaan mulla kyllä ovis tulee joka kierrossa että siihen se tuskin vaikuttaa, mutta jos sitten jotenki muuten buustaus sitä hormonitoimintaa tms 🤷‍♀️
Kerro etenemistä! Ite tuun kuukauden päästä perässä! 😂 Käsittääkseni mullakin joka kuukausi tulee ovis, mutta vissiin letroilla on muutakin hyötyä näissä hommissa

Siis miks mä en nyt taas tätä muista, mut eikö ollut niin että vahvat viivat ovistestissä on dpo-1 ja seuraava päivä on dpo0? Hetki vierähtänyt kun viimeksi näitä miettinyt viimeksi aktiivisesti 🙈

Muokattu viimeksi:

Täällä menossa vissiin 6+2 nyt, ja melko oireetonta. Lievää etovaa oloa, kerran tällä viikolla sellainen olo, että piti käydä kyökkäämässä, ylös asti ei kuitenkaan tullut. 😅 Myös huimaa välillä.

Tissit oli aluksi kipeät ja turvoksissa, nyt on mun mielestä vähän se hellittänyt, nämä vähäisetkin oireet muutenkin tasoittui tai hävisi hetkellisesti viikonlopun ajaksi ja itkua jo väänsin kun olin varma, että huono merkki. Nyt kuitenkin taas etovaa oloa (varsinkin jos ei syö tasaisin väliajoin) ja flunssaa pukkaa.
Mutta siis hyvin vähäisiä oireita tähän mennessä ollut, ja toivottavasti on ihan normaalia että oireet heittelee ja laantuu ja palaa takaisin. 😁

/Muoks. Tota unettomuutta oli muuten mulla kans alkuun, tai oikeastaan ihmeellistä yöheräilyä ja aamuvirkkuilua. Mieskin sillon ihmetteli että nyt on jotain ”vialla.” 😂 nyt tilanne on jo hieman normalisoitunut ja nyt kun mietin niin onhan mulla väsymystä aika lailla kyllä, välillä tuntuu että pystyyn nukahtaa.

Siis miks mä en nyt taas tätä muista, mut eikö ollut niin että vahvat viivat ovistestissä on dpo-1 ja seuraava päivä on dpo0? Hetki vierähtänyt kun viimeksi näitä miettinyt viimeksi aktiivisesti 🙈
Joo noin lasketaan, dpo0 oletettu ovispäivä kun edellisenä päivänä se ovisplussatesti 😊

Täällä tuli nyt illalla ovisplussa eli ainakin mahdollisuus on että ovulaatio tässä kierrossa on 🤩
IMG_0922.jpeg
Pääsee taas odottelemaan 🤭

Takaisin