Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itsellä viiva vahvistui kyllä kemiallisessa. Tosi hailakka viikon ajan, mutta vahvistui kuitenkin, kunnes se parissa päivässä vaalenikin ihan olemattomiin. Mutta yksilöllistä / vähän testeistä kiinni se on, että mistä alkaa ja miten nopeasti sitten oikeasti vahvistuu. Eikä tiputtelukaan tarkoita välttämättä mitään, monille tulee tiputtelua samoihin aikoihin kuin menkat olisi oikeasti.Laitan nämä tännekin kun täällä on niin paljon konkareitakin. Tänään dpo 14 päivän tokasta virtsasta 4h pidätyksellä. Tää on kyl jo selkeesti punertava viiva ja vahvempi kun toissapäivänä dpo 12. Mutta mitä on tämä beige vuoto mitä tuleevoiko kemiallisessa viiva vahvistua? Kuinka nopeasti sen viivan kuuluisi vahvistua?

Täytynee tehdä taas viikonloppuna uusi testi ja toivoa että selkeää vahvistunista olisi taasItsellä viiva vahvistui kyllä kemiallisessa. Tosi hailakka viikon ajan, mutta vahvistui kuitenkin, kunnes se parissa päivässä vaalenikin ihan olemattomiin. Mutta yksilöllistä / vähän testeistä kiinni se on, että mistä alkaa ja miten nopeasti sitten oikeasti vahvistuu. Eikä tiputtelukaan tarkoita välttämättä mitään, monille tulee tiputtelua samoihin aikoihin kuin menkat olisi oikeasti.
Varovaiset onnittelut siis!![]()
Mulla ihan sama tilanne! Välillä tuntuu että menkat alkaa ja välillä taas herää toive raskaudesta.Ovulaatiosta viikko ja hennot kivut alavatsalla. Enteileekö kiinnittymistä vai kuukautisia, vielä pitäis malttaa odotella.![]()
Mulla foolihappo ja d-vitamiini käytössäSyökö muut jotain vitamiinivalmisteita? Mulla oli pitkään pelkkä foolihappo käytössä, mutta nyt reilun viikon olen käyttänyt sanasolin mama monivitamiinia. Onko siitä muilla kokemuksia?
Se on niin hillittömän iso tabletti ja siinä on myös halkasuviiva, niin aloin jo epäileen että tarviiko sitä ottaa ees kokonaista kerralla. Kunnes nyt aamulla tarkistin ja niin, sitähän pitääki ottaa KOLME per päivä![]()
Mulla on minisun mama monivitamiini käytössä, ei tarvitse ottaa kuin 1tbl/vrk. Lisäksi d-vitamiini ja rautakuureja välillä. Ferritiini mulla tuppaa välillä olemaan matala ja sen huomaan voinnissa sitten.Syökö muut jotain vitamiinivalmisteita? Mulla oli pitkään pelkkä foolihappo käytössä, mutta nyt reilun viikon olen käyttänyt sanasolin mama monivitamiinia. Onko siitä muilla kokemuksia?
Se on niin hillittömän iso tabletti ja siinä on myös halkasuviiva, niin aloin jo epäileen että tarviiko sitä ottaa ees kokonaista kerralla. Kunnes nyt aamulla tarkistin ja niin, sitähän pitääki ottaa KOLME per päivä![]()
Mulla ainakin vaihtelee.Onko naisella aina sama väli ovulaatiosta menkkoihin? Vaikka olisi raskaus, hormonaalinen ehkäisy tai muu välissä?
@Rimpukka cbn tuplilla testasin mut voi kai se olla.
Kun katoin testejä uudestaan testiajan jälkeen (tein kaks ku eka lähti värjäytyyn heikosti) niin nyt mää nään viivassa väriäView attachment 132471
Suosittelen samaa kun tossa ylempänä, minisun mama monivitamiini! Joo tabletti on isohko mutta se on semmonen sileä/liukaspintainen, ja vaan 1tbl päivässäSyökö muut jotain vitamiinivalmisteita? Mulla oli pitkään pelkkä foolihappo käytössä, mutta nyt reilun viikon olen käyttänyt sanasolin mama monivitamiinia. Onko siitä muilla kokemuksia?
Mulla oli kans viime kesänä ferritiini 16, sain sen onneksi rautakuurilla nousemaan. Pitäisi kyllä varmaan edelleen syödä, ei se vielä halutuissa lukemissa viime mittauksessa ollutSuosittelen samaa kun tossa ylempänä, minisun mama monivitamiini! Joo tabletti on isohko mutta se on semmonen sileä/liukaspintainen, ja vaan 1tbl päivässä
Ite otan lisäks d-vitamiinia ja rautaa, ferritiini oli viimeksi kun vuosi sitten mitattiin niin 21, eli sekin voi olla osasyy lapsettomuuteen
Oletko testannut testeillä, että varmasti vaihtelee luteaalivaihe? Se kun on suurimmaksi osaksi naisilla aina sama.Mulla ainakin vaihtelee.
Saako udella että missä vaiheessa sait negan raskaustestiin? Kovasti ite odottelen sitä negaa jos sais kierrosta taas kiinni.No mutta mikäs se siinä?tänään kp22 ja tasan kolme viikkoa keskenmenon vuodon alkamisesta
antaa vähän toivoa mutta toki ovis ei vielä raskautta takaa
View attachment 132494
Mulla oli nega testissä viikko siitä ku vuoto loppuSaako udella että missä vaiheessa sait negan raskaustestiin? Kovasti ite odottelen sitä negaa jos sais kierrosta taas kiinni.Kaks viikkoa km vuodon jälkeen ja iha selkee posi vielä
![]()
Mulla ihan sama tilanne! Välillä tuntuu että menkat alkaa ja välillä taas herää toive raskaudesta.
Ainakin mulla tää on tosi vahva posi! Että sen perusteella sanoisin positiiviseksi.Kp13 /27-28, toi vissiin on positiivinen ovistesti? Tässä vielä luomuna kokeilua ennen kun kuitenkin joutuu ivf-hoitoon. Toivoisin että tää tärppäis :)Vasemmalla ihmeellisiä tuntemuksia, jotain siellä tapahtuu