Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää ketju on tarkoitettu kaikille, jotka yrittää raskautua vuoden 2024 aikana. Ja koska vuosi on vasta alussa niin siksi ei varmasti vielä ens vuodelle oo omaa, vaan se luodaan taas vasta vuodenvaihteessaMistä löytyy ryhmä vuodelle 2025? En jostain syystä millään löydä sitä täältä
Hei niinpä tosiaan! kiitos selvennyksestä pysyn siis tässä ryhmässäTää ketju on tarkoitettu kaikille, jotka yrittää raskautua vuoden 2024 aikana. Ja koska vuosi on vasta alussa niin siksi ei varmasti vielä ens vuodelle oo omaa, vaan se luodaan taas vasta vuodenvaihteessa
Ehkä!
Tässä vielä näitä testejä.
Ylin on torstain. Kaksi seuraavaa perjantai ja ne vahvimmat viivat. Ja kaksi alinta on tänään aamu - ja iltatesti. Lauantain puuttuu välistä mutta se oli samanlainen kuin tämän aamun.
Onko tässä nyt menkat tulossa vai ei? Yleensä ovat omalla kohdallani ekana päivänä/puoli päivää niukahkot (ollen kuitenkin selkeää vuotoa) ja toisena päivänä tuleekin sitten jo syöksymällä. Siksi tämä nyt hieman ihmetyttääkin, kun tulee tälläistä pelkkää pyyhkimisvuotoa jo kolmatta päivää ja lauantaina sain testiin hennon plussan. Pitäisikö vain heittää hanskat tiskiin joulukuisen suhteen vai elääkö vielä joku toivon kipinä? Testatako vielä huomenna vai jäädäkö odottelemaan menkkoja? Ärsyttävän piinaavaa, kun ei tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu. Edellinen kierto venyi pari päivää normaalia pidemmäksi (32 päivää).
Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa. Flo ilmoitti ovulaatiopäiväksi 18.3. (kp 14). Kaapissa oli silloin yksi ovulaatiotesti jöljellä ja sillä huvin vuoksi kokeilin, kun olin vapaalla tuona päivänä. Viivat olivat lähes yhtä vahvat.Onko oviksen ajankohdasta tietoa? Mietin voisko kyseessä olla jonkinlainen kiinnittymisvuoto, mutta toki en tiiä kestääkö se noin kauaa.
Mä suosittelisin tekemään kuitenkin vielä uuden testin, mahdollisesti vaikka jonkun eri merkkisen (vahva suositus pregcheckille!) ja tarkkaileen vuotoa, ja jos se joka tapauksessa jatkuu itselle poikkeuksellisena niin soittelisin gynelle.
Haamulle toivon vahvistumista.
Varovaiset onnittelut! nyt ei varmaan auta ku odotella pari päivää, että miten viiva vahvenee.Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa. Flo ilmoitti ovulaatiopäiväksi 18.3. (kp 14). Kaapissa oli silloin yksi ovulaatiotesti jöljellä ja sillä huvin vuoksi kokeilin, kun olin vapaalla tuona päivänä. Viivat olivat lähes yhtä vahvat.
Tänään (kp 30, Flo:n mukaan dpo 16) pissailin RFSU:n herkkään. Testiajan puitteissa (joskin hitaanlaisesti) siihen piirtyi viiva. Vuotoa ei ole. Paperiin tuli aamulla pieni, vaalea ruskeanpunainen "lima".
View attachment 132444
Tässä kohtaa pitäisi varmaan tulla jo vahvempi testiviiva? Vaikka joka paikassa aina sanotaan, että plussa on plussa viivan voimakkuudesta huolimatta.
Hermostuttaa, kun elokuun kemiallinen näkyi juurikin tällä tavalla testeissä. Testit antoivat pari päivää (kp:t 31-33) haaleita, kunnes kp 34 tuli nopeasti vahva plussa. Kp 37 alkoi runsas vuoto. Tuhruvuotoa (runsaampaa kuin nyt) kp 34-35 alkaen.
Ei kai tässä auta muuta kuin odotella ja toivoa parasta.
Täällä myös iltaisin tulee vahvimmat plussat! Toki myös yöllä herään usein ovulaatiokipuihin. Toivotaan tummentumista, hyvä on kyllä testailla aamua iltaa.Täällä aloiteltiin oviksen tarkkailua ja naurattaa kyllä kun sain vaan ihan pohjalukemat Premomiin, 0,06 että juu ei tarvi paljo pähkäillä että olisko vielä aika toki vasta kp10 että en uskonutkaan vielä olevan ihan huippua mutta oli kyllä kaikkien aikojen pohjat en tiiä, sen yhen ainoan plussan minkä oon noilla liuskatesteillä saanu tein puolenyön aikaan, ehkä kannattais siirtyä iltapainotteiseen testailuun
Syksyllä kun olin raskaana sittemmin kesken menneessä raskaudessa, niin mulla tuli niukkaa rusehtavaa vuotoa parin päivän ajan just silloin kun menkat piti alkaa. Osallahan tulee enemmänkin, ns. valemenkat. Eli ei kannata vielä luopua toivosta! Testailisin parin pv päästä uusiksi, niin sit näkee onko viiva vahvistunut vai haalistunut, kyllä se tällä hetkellä plussalta näyttää. Pidetään peukkuja!Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa. Flo ilmoitti ovulaatiopäiväksi 18.3. (kp 14). Kaapissa oli silloin yksi ovulaatiotesti jöljellä ja sillä huvin vuoksi kokeilin, kun olin vapaalla tuona päivänä. Viivat olivat lähes yhtä vahvat.
Tänään (kp 30, Flo:n mukaan dpo 16) pissailin RFSU:n herkkään. Testiajan puitteissa (joskin hitaanlaisesti) siihen piirtyi viiva. Vuotoa ei ole. Paperiin tuli aamulla pieni, vaalea ruskeanpunainen "lima".
View attachment 132444
Tässä kohtaa pitäisi varmaan tulla jo vahvempi testiviiva? Vaikka joka paikassa aina sanotaan, että plussa on plussa viivan voimakkuudesta huolimatta.
Hermostuttaa, kun elokuun kemiallinen näkyi juurikin tällä tavalla testeissä. Testit antoivat pari päivää (kp:t 31-33) haaleita, kunnes kp 34 tuli nopeasti vahva plussa. Kp 37 alkoi runsas vuoto. Tuhruvuotoa (runsaampaa kuin nyt) kp 34-35 alkaen.
Ei kai tässä auta muuta kuin odotella ja toivoa parasta.
Vastaus aika myöhässä mutta eipä juurikaan oireita ennen plussaa, paitsi onhan se oireettomuuskin oire, pms oireet yms puuttui kokonaan.Tänään dpo 9 eikä minkäänlaisia oireita. Ei edes pms raivoa. Ihan normaali olo. Onko täällä ketään kenellä ollit oireetonta ennen plussaa? Tänään ekaa kertaa mietin tässä kierrossa, että onkohan siellä mitään tapahtunut... muutoin olen yrittänyt olla stressaamatta ja miettimättä sen kummemmin.