Raskaaksi 2024

No nyt oli ainakin oviksen suhteen tähdet oikeessa asennossa :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ei harmita yhtään enää että jouduin herää ennen kuutta et kerkeen 8.20 klinikalle taaperon kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

IMG_5446.jpeg

Tää ketju on tarkoitettu kaikille, jotka yrittää raskautua vuoden 2024 aikana. Ja koska vuosi on vasta alussa niin siksi ei varmasti vielä ens vuodelle oo omaa, vaan se luodaan taas vasta vuodenvaihteessa ☺️
Hei niinpä tosiaan! 😅🙈 kiitos selvennyksestä 😄 pysyn siis tässä ryhmässä

Terve! Pitkän hiljaiselon jälkeen päätin aktivoitua ja tulla onnittelemaan plussanneita. Teitä olikin ilahduttavan monta eli kaikille yhteisesti isosti onnea!! ✨ :Two-hearts:😍

Voi vitsit mä oon niin huojentunut! Kävin tänään gynellä ja sain niin hyviä uutisia 🥲🤩🥳😍😌
Kaikki oli oikein loistavasti! Ovulaatio näkyi selkeästi ja arviolta 2 päivän kuluttua. Kohtu ja munasarjat ultrattiin ja kaikki oli ihan priimassa kunnossa. Mulla ei oo mitään hätää 🥹 Rinnat oli myös kunnossa, niitä kun ei oltu aiemmin tutkittu. Papa otettiin siinä samalla. Mä pelkäsin että lapsettomuus johtuu musta ja mussa on jotain vialla mut päinvastoin MUSSA ON KAIKKI OIKEIN HYVIN!
Sain lähetteen ens viikon lopulle verikokeelle jossa mitataan keltarauhashormonia, sillä varmistetaan et ovulaatio tapahtu kun olin siitä huolissani. Gyne sanoi että on kyllä vahva ovulaatio näkyvissä, hyvä limakalvon paksuus ja hyvänkokonen munarakkula kypsymässä viittä vaille irtoamassa! Äää 🥲🥲 Mies sai lähetteen siemennesteanalyysiin 👍 Gyne oli aivan ihana, en voi kuin suositella jos Turun seudulla asut :Sparkling Heart: Hän sanoi ihanan kannustavasti, että nyt kun kävin ultrassa ovulaation aikaan niin tää voi olla SE KIERTO 🥹 Mä niin haluaisin että ois!

Täällä tänään yk 1 kp 16/23. Aika vahva veikkaus tosiaan on, että ovista ei saatu hyödynnettyä (en testannut). Luulen että ovis oli kp 9 tai 10 ja hyödyntelyt vasta 12... Pieni toive kuitenkin on olemassa, joten kummasti se vaan alkaa jännittämään tässä loppukierrosta 😁 Yritän malttaa tonne kp 23 tienoille, mutta tuskin maltan ja viikonloppuna eka testi heilahtaa.

Nyt kahtena päivänä ovista testattu, alkaa tummumaan ainakin apteekkarin testi. Cb:n 1-hormonin digitestissä tyhjä naama vielä. Eilen laitettiin eka vauva-arpa vetämään ja loppuviikosta toivottavasti ehditään (=jaksetaan) edes kerran vielä. Eilinen oli joka tapauksessa liian aikaisin, mutta onneksi tämä harjoitusarpojenkin jättäminen on kivaa 🤭

Moikka!

Tässä on nyt viime kesästä asti toivottu plussaa (hormonikierukka poistettu 6/23). Elokuussa tärppäsi, mutta se osoittautui kemialliseksi. Pari päivää ehdittiin iloita plussaa silloin.

Nyt olen hämmentävässä tilanteessa. Tein uteliaisuuttani sunnuntaina (kp 27/24-30) aamupissasta Clearbluen varhaisen testin. Siihen piirtyi jonkin sortin hento plussa. En ehtinyt sitä kovin tarkkaan tutkia, kun tuli kiirus töihin. Työpäivän aikana alkoi tulla pyyhkiessä tumman ruskeanpunaista vuotoa (lähinnä sellaisia venyviä "räkävanoja" ja hieman rusehtavaa märempää tuotosta).

Kotiin palatessa vilkaisin vielä testiä, testiviiva oli selkeästi vahvistunut aamullisesta (sillä ei nyt sinänsä ole mitään merkitystä). Eilen (maanantai) aamulla aamupissasta Cb:n herkällä tehty testi tuotti haalean haamun, jos sitäkään. Vuoto ei sen sijaan muuttunut sunnuntain aikana eikä sen jälkeenkään mihinkään. Samanlaisella, pyyhkiessä tulevalla "räkävuodolla" mennään yhä. Joskin määrä tuntuu vähentyneen sunnuntaista.

Onko tässä nyt menkat tulossa vai ei? Yleensä ovat omalla kohdallani ekana päivänä/puoli päivää niukahkot (ollen kuitenkin selkeää vuotoa) ja toisena päivänä tuleekin sitten jo syöksymällä. Siksi tämä nyt hieman ihmetyttääkin, kun tulee tälläistä pelkkää pyyhkimisvuotoa jo kolmatta päivää ja lauantaina sain testiin hennon plussan. Pitäisikö vain heittää hanskat tiskiin joulukuisen suhteen vai elääkö vielä joku toivon kipinä? Testatako vielä huomenna vai jäädäkö odottelemaan menkkoja? Ärsyttävän piinaavaa, kun ei tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu. Edellinen kierto venyi pari päivää normaalia pidemmäksi (32 päivää).

Onko tässä nyt menkat tulossa vai ei? Yleensä ovat omalla kohdallani ekana päivänä/puoli päivää niukahkot (ollen kuitenkin selkeää vuotoa) ja toisena päivänä tuleekin sitten jo syöksymällä. Siksi tämä nyt hieman ihmetyttääkin, kun tulee tälläistä pelkkää pyyhkimisvuotoa jo kolmatta päivää ja lauantaina sain testiin hennon plussan. Pitäisikö vain heittää hanskat tiskiin joulukuisen suhteen vai elääkö vielä joku toivon kipinä? Testatako vielä huomenna vai jäädäkö odottelemaan menkkoja? Ärsyttävän piinaavaa, kun ei tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu. Edellinen kierto venyi pari päivää normaalia pidemmäksi (32 päivää).

Onko oviksen ajankohdasta tietoa? Mietin voisko kyseessä olla jonkinlainen kiinnittymisvuoto, mutta toki en tiiä kestääkö se noin kauaa.

Mä suosittelisin tekemään kuitenkin vielä uuden testin, mahdollisesti vaikka jonkun eri merkkisen (vahva suositus pregcheckille!) ja tarkkaileen vuotoa, ja jos se joka tapauksessa jatkuu itselle poikkeuksellisena niin soittelisin gynelle. 🤔

Haamulle toivon vahvistumista. 😍

Onko oviksen ajankohdasta tietoa? Mietin voisko kyseessä olla jonkinlainen kiinnittymisvuoto, mutta toki en tiiä kestääkö se noin kauaa.

Mä suosittelisin tekemään kuitenkin vielä uuden testin, mahdollisesti vaikka jonkun eri merkkisen (vahva suositus pregcheckille!) ja tarkkaileen vuotoa, ja jos se joka tapauksessa jatkuu itselle poikkeuksellisena niin soittelisin gynelle. 🤔

Haamulle toivon vahvistumista. 😍
Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa. Flo ilmoitti ovulaatiopäiväksi 18.3. (kp 14). Kaapissa oli silloin yksi ovulaatiotesti jöljellä ja sillä huvin vuoksi kokeilin, kun olin vapaalla tuona päivänä. Viivat olivat lähes yhtä vahvat.

Tänään (kp 30, Flo:n mukaan dpo 16) pissailin RFSU:n herkkään. Testiajan puitteissa (joskin hitaanlaisesti) siihen piirtyi viiva. Vuotoa ei ole. Paperiin tuli aamulla pieni, vaalea ruskeanpunainen "lima".

testi.png

Tässä kohtaa pitäisi varmaan tulla jo vahvempi testiviiva? Vaikka joka paikassa aina sanotaan, että plussa on plussa viivan voimakkuudesta huolimatta.

Hermostuttaa, kun elokuun kemiallinen näkyi juurikin tällä tavalla testeissä. Testit antoivat pari päivää (kp:t 31-33) haaleita, kunnes kp 34 tuli nopeasti vahva plussa. Kp 37 alkoi runsas vuoto. Tuhruvuotoa (runsaampaa kuin nyt) kp 34-35 alkaen.

Ei kai tässä auta muuta kuin odotella ja toivoa parasta.

Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa. Flo ilmoitti ovulaatiopäiväksi 18.3. (kp 14). Kaapissa oli silloin yksi ovulaatiotesti jöljellä ja sillä huvin vuoksi kokeilin, kun olin vapaalla tuona päivänä. Viivat olivat lähes yhtä vahvat.

Tänään (kp 30, Flo:n mukaan dpo 16) pissailin RFSU:n herkkään. Testiajan puitteissa (joskin hitaanlaisesti) siihen piirtyi viiva. Vuotoa ei ole. Paperiin tuli aamulla pieni, vaalea ruskeanpunainen "lima".

View attachment 132444

Tässä kohtaa pitäisi varmaan tulla jo vahvempi testiviiva? Vaikka joka paikassa aina sanotaan, että plussa on plussa viivan voimakkuudesta huolimatta.

Hermostuttaa, kun elokuun kemiallinen näkyi juurikin tällä tavalla testeissä. Testit antoivat pari päivää (kp:t 31-33) haaleita, kunnes kp 34 tuli nopeasti vahva plussa. Kp 37 alkoi runsas vuoto. Tuhruvuotoa (runsaampaa kuin nyt) kp 34-35 alkaen.

Varovaiset onnittelut! 😍 nyt ei varmaan auta ku odotella pari päivää, että miten viiva vahvenee. 🙏

Täällä kp20 ja edelleen ovistestit negaa 😫kierto venyy pakostakin ainakin 36 päiväiseksi 🙈 no mutta toisaalta niin se venyi noiden kemiallistenkin jälkeen. Odottavan aika pitkä.. 🙄 limat ja halut ollu läsnä tössä nelisen päivää että saapa nähdä.

https://aijaa.com/9SAgSr

Täällä aloiteltiin oviksen tarkkailua ja naurattaa kyllä kun sain vaan ihan pohjalukemat Premomiin, 0,06 🤣 että juu ei tarvi paljo pähkäillä että olisko vielä aika 🤓 toki vasta kp10 että en uskonutkaan vielä olevan ihan huippua mutta oli kyllä kaikkien aikojen pohjat :hilarious: en tiiä, sen yhen ainoan plussan minkä oon noilla liuskatesteillä saanu tein puolenyön aikaan, ehkä kannattais siirtyä iltapainotteiseen testailuun 😂

Täällä aloiteltiin oviksen tarkkailua ja naurattaa kyllä kun sain vaan ihan pohjalukemat Premomiin, 0,06 🤣 että juu ei tarvi paljo pähkäillä että olisko vielä aika 🤓 toki vasta kp10 että en uskonutkaan vielä olevan ihan huippua mutta oli kyllä kaikkien aikojen pohjat :hilarious: en tiiä, sen yhen ainoan plussan minkä oon noilla liuskatesteillä saanu tein puolenyön aikaan, ehkä kannattais siirtyä iltapainotteiseen testailuun 😂
Täällä myös iltaisin tulee vahvimmat plussat! Toki myös yöllä herään usein ovulaatiokipuihin. Toivotaan tummentumista, hyvä on kyllä testailla aamua iltaa. 😁

View attachment 132444

Syksyllä kun olin raskaana sittemmin kesken menneessä raskaudessa, niin mulla tuli niukkaa rusehtavaa vuotoa parin päivän ajan just silloin kun menkat piti alkaa. Osallahan tulee enemmänkin, ns. valemenkat. Eli ei kannata vielä luopua toivosta! Testailisin parin pv päästä uusiksi, niin sit näkee onko viiva vahvistunut vai haalistunut, kyllä se tällä hetkellä plussalta näyttää. Pidetään peukkuja! 🤩

Tänään dpo 9 eikä minkäänlaisia oireita. Ei edes pms raivoa. Ihan normaali olo. Onko täällä ketään kenellä ollit oireetonta ennen plussaa? Tänään ekaa kertaa mietin tässä kierrossa, että onkohan siellä mitään tapahtunut... muutoin olen yrittänyt olla stressaamatta ja miettimättä sen kummemmin.
Vastaus aika myöhässä mutta eipä juurikaan oireita ennen plussaa, paitsi onhan se oireettomuuskin oire, pms oireet yms puuttui kokonaan.

Muokattu viimeksi:
Takaisin