Raskaaksi 2024

En oo ihan hirveesti näitä testejä käyttänyt, onko tää vielä nega 🤔

20240113_071629.jpg

En ehkä nyt kestä 😁. Heräsin yöllä kahdelta taas ihan pirteänä ja hirveään pissahätään. No, sanoin että seuraava testi vasta sunnuntaina, mutta minkäs teet, meni jo 🙈🤭. Mutta siis vahvistumista tapahtunut aamuiseen rfsu testiin ja pc:ssäkin näkyy selkeä viiva 😍. Voi pysy nyt pieni lujasti kiinni❤️!
Kovasti tsemppiä ja tarrasukkia pienelle! 🥰

Mulla oli about tuon värinen päivä ovisplussan jälkeen. Milloin testasit viimeksi? Voi olla myös tulossa, että esimerkiksi huomenna tulisi 😊. Onko oireita?
Eilen testasin, oli eilen hieman vaaleampi tuo testiviiva vielä. Flo ennustaa ovista vasta 5 päivän päähän 🙈 eilen oli jo sellasia oireita mitä yleensä mulla oviksen aikaan 😀

En oo aiemmissa kierroissa onnistunut bongaamaan ovista näillä liuskoilla, tosin en oo kyllä testannutkaan sitä kovin järjestelmällisesti silloin 🤔

Vau, täällä on tullut upean vahvoja plussia, onnea 🤩

Itsellä on nyt vasta kp 11 ja tuntuu että aika matelee. Sovittiin miehen kanssa, että tässä kierrossa ei tikuteta ja ollaan vaan aktiivisia väh. joka toinen päivä, mutta saa nähdä pysytäänkö sovitussa. Oletettavasti ovis on n. kp 17-19.

Lisäksi on sovittu että vielä 3 kiertoa kokeillaan ja sit jos ei tärppää niin käyn vähintään yksityisellä gynellä. Täällä ilmeisesti voi myös jo hakeutua tutkimuksiin yli puolen vuoden yrityksen jälkeen, jos on taustalla jotain lapsettomuuteen liittyvää.

Isosti onnea plussanneille! 💖

Flo ennustaa mulle ovulaatiota huomiselle, mut eilen oli sellasia repäisykipuja oikean munasarjan kohdalla 🤔 Ollaan kyl tällä viikolla neljä kertaa harrastettu seksiä, että jos ovis oli jo, niin hyvin on talleteltu 🤭😍

Täällä dpo10 ja nega testattu 😓 no eipä ole kyllä mitään oloja/tuntemuksia että olisi edes jotain tapahtunut 🙈 nyt otamme yhteyttä parin viikon päästä kunnalliseen hoitoon ja tutkitaan nyt edes löytyykö joku vika miksi ei tärppää. Vaikkei sit mihinkään ivf hoitoihin lähdettäisikään 🙏

@Daiya mulla kans tuo kyseinen vehnänalkioöljykapseli käytössä 😊 yritin etsiä valmistetta pullossa, mitä käytin viime yritysaikana, mutta ei enää löytynyt 😔

Mulla siis menee nyt mama-vitsku, maca osan kiertoa, tuo vehnänalkioöljykapseli, sinkki ja d-vitsku. Sit lisäksi menee ubikinoni +b6 vitamiini, joka on osittain myös migreenin estoon.

@Beibikuume jess hyvät viivat siellä! 🤩 Onnea ja tarrasukkia ❤️

Täällä dpo9 ja toiveet tähän kiertoon mennyt jo täysin, ihan jäätävä pettymys 😔 eilen siis tuli ekan kerran haalen rusehtavaa pyyhkiessä, tänään sama homma ja verellä höystettynä kertaalleen. Mulla toi tiputtelu aina on tarkoittanut sitä, että ne menkat sieltä alkaa... Tosin ihan eka alkanut raskaus alkoi tiputtelusta huolimatta, mutta meni sit kesken rv 5+.
Tein aamupissasta rfsu herkän ja negaahan se. Tiedän, et on aikaista, mutta käsittelen tän pettymyksen jo nyt, kun tiedän tosta vuotelusta, että ei tää plussaks tuu muuttuu.

Liitteet

• 20240113_102643.jpg
    20240113_102643.jpg
    767.6 KB · Katsottu: 157
Täällä dpo9 ja toiveet tähän kiertoon mennyt jo täysin, ihan jäätävä pettymys 😔 eilen siis tuli ekan kerran haalen rusehtavaa pyyhkiessä, tänään sama homma ja verellä höystettynä kertaalleen. Mulla toi tiputtelu aina on tarkoittanut sitä, että ne menkat sieltä alkaa... Tosin ihan eka alkanut raskaus alkoi tiputtelusta huolimatta, mutta meni sit kesken rv 5+.
Tein aamupissasta rfsu herkän ja negaahan se. Tiedän, et on aikaista, mutta käsittelen tän pettymyksen jo nyt, kun tiedän tosta vuotelusta, että ei tää plussaks tuu muuttuu.
Täällä on kans aivan usko menny tähän kiertoon. 😔 Mulla tosiaan DPO7 menossa, mutta eilen alkoi tosi pahat PMS-oireet ja mieli on ollu aivan maassa. Lisäksi valtava uupumus, voisin vaan nukkua sohvalla pöivän. Aattelin, että en edes testaa tässä kierrossa.

Tuo sun vuotoaika saattaisi sopia myös hyvin kiinnittymisvuodoksi. Älä luovu vielä toivosta, vaikka nyt tuntuukin tosi pahalta. Voimia. ♥️

Takaisin