Moikka vaan kaikille..
Hurjasti onnea ketkä plussanneet
Pitkään oon lukenut keskustelua, mutta näinpä nyt rupesin kirjoittamaan itsekin.. Pieni taustastoori; edellisestä suhteesta mulla on 8 vuotias lapsi.
Nykyisen miehen kanssa 5v yhdessä, hänellä ei lapsia. Ehkäisy on ollut melkein 2v poissa, mutta niin oli seksikin kun masennuin pahasti. Kesällä rupesin olemaan siinä kunnossa että käytiin kunnon keskustelu tästä lapsi asiasta. Jos niitä toivotaan tulevan niin pitäisi kunnolla ruveta yrittämään ja niin sovittiin. No heikoilla kantimilla ollut tämä peiton heilutus, tehdään vuorotöitä ja mies ei sitten jaksa innostua kun pääsen tosi myöhään töistä. Nyt tilanne sen suhteen parempi kun sain päivätyötä.
Ovista olen tiputtanut ja flow on myös käytössä, sinne merkkailen paljonkin kaikkea ylös. Mulla on vaan välillä tosi kovat oviskivut ja muutama kierto mennyt välistä kun tekee vaan niin pahaa ja kipeetä että toinen tulisi lähelle.. jotenkin sekin ironista että silloin juuri kun pitöis niin kroppa laittaa vastaan
No nyt jännitän täällä ja en tosiaan tiedä kelle kertoa kun on yhtä aikaa tunne että nyt olen raskaana ja etten sitten kuitenkaan ole..
Uutena vuotena (su) heilutettiin peittoa ja flow näytti keskiviikolle ovista. Merkkejä oli kuitenkin jo tuolloin sunnuntaina, oma kierron kesto nyt vaihdellut 27-30 pv ja ovulaatio on myös ollut aikaisemmin kun mitä tuo sovellus on ehdottanut. Nyt kuitenkaan ei ole missään kohtaa ollut tätä kovaa oviskipua, viikon on rinnat olleet tosi arat, nälkä, siis herkkuja ei tee ollenkaan mieli vaan ruokaa voisin syödä vähän väliä. nukahdan illalla heti ja pakko päästä nukkumaan aikaisemmin. Nenä on tukossa (tosin ilmat on mitä on, mutta kun ei ollenkaan helpota) ja nyt pari päivää alavatsa tuntunut turpealta ja mahassa muljahtelee oudosti, ja pissalla saa tosiaan ravata..
On niitä raskausoireita ollut ennenkin ja myös kun ollut varma ettei voi olla raskaana mutta nyt on niin erilaiset oireet että toivo hiipii kavalasti, olisko nyt kuitenkin.. No kävin nyt äsken tekemässä testin ja negaa näytti
kierto kuitenkin jo 21/27-30 ja dpo 10 (flow)tai 13.. Eli kai jotain jo näkyisi, täälläkin monella jo jotain viivaa nähtävissä ollut..