Raskaaksi 2024

Täällä taas arvotaan oviksen kanssa. Alla aamun testit: pc liuska viittä vaille positiivinen ja tein huvikseen vikan cb advanced tikun pois, jos ois suoraa antanu hymynaamaa. Tyhjä ympyrä tuli, mutta viiva aika vahva kuitenkin jo. Ovislimoja tullut jo useemman päivän ja muitakin oireita ollut (finnejä, ruokahaluttomuus, päänsärkyä, rinnat vähän arat) ja nyt alavatsaa ja alakertaa vihloo. Oisko se ovis nyt tulossa? 🙈
Muoks: tänään on kp10 siis.

Liitteet

• 20240222_065912.jpg
    20240222_065912.jpg
    909.8 KB · Katsottu: 63
Täällä taas arvotaan oviksen kanssa. Alla aamun testit: pc liuska viittä vaille positiivinen ja tein huvikseen vikan cb advanced tikun pois, jos ois suoraa antanu hymynaamaa. Tyhjä ympyrä tuli, mutta viiva aika vahva kuitenkin jo. Ovislimoja tullut jo useemman päivän ja muitakin oireita ollut (finnejä, ruokahaluttomuus, päänsärkyä, rinnat vähän arat) ja nyt alavatsaa ja alakertaa vihloo. Oisko se ovis nyt tulossa? 🙈

Eiköhän se sieltä oo tulossa 🤩 Nyt vaan testailuja kunnes plussa pärähtää! Onko sulla kuinka pitkä kierto yleensä?

Uskoisin et on tulossa vasta🤔 mulla kyllä näytti tolta kp 23 päivällä ja illalla oli kontrolliviivaa vahvempi viiva. Mut varmasti noikin hormonit nousee eri tahtia kaikilla.

Täällä ovisplussa antaa odottaa itseään edelleen 😮‍💨 CB vilkutteli tänään aamulla toista aamua ja tikut loppui nyt 🙈 eli liuskoilla koitan saada kiinni nyt sitten. Ei nyt ole toki kuin kp13 vasta, Premom ennustaa huomiselle, Flo vasta kp16 mutta noihin on kyllä luota kun ei tää kroppa toimi mitenkään kellontarkasti enää 🫠 Tosi haaleita on olleet liuskat tähän asti, vaikka vahvasti olojen perusteella epäilen että lähipäivinä ovis olis. Odotellaan… mulla on keltarauhashormoni joka lääkärin ohjeen mukaan olis kp15 lähtien mutta ei kai sitä ennen ovista voi alottaa joten pitää vaan yrittää saada se plussa tai oloista varmuus millon se on ollu 😬

Kp29/27 ja nega testatty tänä aamuna pc testillä. Eilen jo olin heittämässä lusikan nurkkaan, kun työpäivän lopulla jäi kirkkaan punainen tahra paperiin. Se ei kuitenkaan ole nyt toistunut eikä kunnon vuotoakaan ole tullut. Ei oikein menkkaoloja, mutta ei nyt mitään muutakaan oloja paitsi kauhee aivosumu. Se taas johtunee siitä että ollaan taaperon kanssa valvottu kaksi yötä putkeen kun hän itkeskelee ja karkailee sängystä. Kahtellaan.

Eihän tää täysin totta oo ku on testiajan ulkopuolella otettu tää kuva, mut kyllä tosta näkee viivan tummenemisen hyvin ☺️👍🏻

Harmi ku oli pc liuskat loppunu kaupasta 🥴 Täytyy ostaa viikonlopuks. Tänään, huomenna tai lauantaina pitäis alkaa menkat, mut toivon koko sydämestäni, että ei ala ❤️

Liitteet

• 5D5A8308-FC7E-4102-89CF-16AAD7D96BB7.jpeg
    5D5A8308-FC7E-4102-89CF-16AAD7D96BB7.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 161
Näyttäisi siltä että alkaisi pian vuoto kunnolla. Pientä tiputtelua jo ollut.

Mitä ovulaatiotestejä suosittelette?

Mikä sellainen sovellus on, mihin saa nuo ovulaatiotestikuvat ladattua ja arvioi jotenkin viivan vahvuuden?

Jos puolison siittiöt ei ole ihan kunnossa, miten kannattaisi ajoittaa yhdynnät? Joka toinen päivä vai joka kolmas?

Lämpöjä ajattelin mitata mutta jos vasta ensi kiertoon. Ei löytynyt kaupasta sellaista kahden desimaalin mittaria, pitää tilata jostain.

Anteeksi kyselytulva.

Missä vaiheessa kiertoa lämpöjen pitäisi laskea, jos ei olisi raskaana? :Eyes:
Riippuu vähän ihmisestä, mutta siinä menkkojen alun tienoilla. Mulla laskee yleensä päivää ennen tai viimeistään samana aamuna, raskaana sit tietty jää ylös.

Näyttäisi siltä että alkaisi pian vuoto kunnolla. Pientä tiputtelua jo ollut.

Mitä ovulaatiotestejä suosittelette?

Mikä sellainen sovellus on, mihin saa nuo ovulaatiotestikuvat ladattua ja arvioi jotenkin viivan vahvuuden?

Jos puolison siittiöt ei ole ihan kunnossa, miten kannattaisi ajoittaa yhdynnät? Joka toinen päivä vai joka kolmas?

Lämpöjä ajattelin mitata mutta jos vasta ensi kiertoon. Ei löytynyt kaupasta sellaista kahden desimaalin mittaria, pitää tilata jostain.

Anteeksi kyselytulva.
Premom on sovelluksista ainakin
sellainen mihin saa testikuvat laitettua 😊 testeissä vähän eri merkit toimii eri tyypeillä mutta vissiin ainakin pregcheckin testit on hyviä, Sofin liuskat kans ok? Onestepin liuskoja en voi kyllä suositella vaikka halpoja ovatkin 🙈 mutta toimii osalla nekin eli varmaan lähinnä kokeilemalla löytyy sopivat itselle. Digit varmoja 👌🏻

Tein tänä aamuna Pregcheckin testin (25 mIU/ml) ja tulos oli lievä järkytys. Luulin menkkojen alkaneen/olevan alkamassa, mutta eilen vuotoa ei ollut tullutkaan kuukuppiin yhtään. Päätin vähän läpällä testata, kun yksi testi kaapista löytyi. Kolmena päivänä oli tuhrua/tiputtelua/pientä rusehtavaa vuotoa. Viimeisenä päivänä jo ihan kirkkaan punaista. Tämä on ihan tyypillistä mulle. Join eilen saunasiiderinkin ja viikonloppuna lasin viiniä, kun luulin, että kuukautiset oli alkaneet. 😣

Koko kierron oli jotenkin lievästi alakuloinen olo ja viime viikon lopulla oli PMS:ään viittaavaa ärtymystä. Tällä hetkellä ei mitään fyysisiä tai psyykkisiä tuntemuksia. Olen lievästi sanottuna hämmentynyt. 🤔

Liitteet

• 20240222_090221.jpg
    20240222_090221.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 136
Tein tänä aamuna Pregcheckin testin (25 mIU/ml) ja tulos oli lievä järkytys. Luulin menkkojen alkaneen/olevan alkamassa, mutta eilen vuotoa ei ollut tullutkaan kuukuppiin yhtään. Päätin vähän läpällä testata, kun yksi testi kaapista löytyi. Kolmena päivänä oli tuhrua/tiputtelua/pientä rusehtavaa vuotoa. Viimeisenä päivänä jo ihan kirkkaan punaista. Tämä on ihan tyypillistä mulle. Join eilen saunasiiderinkin ja viikonloppuna lasin viiniä, kun luulin, että kuukautiset oli alkaneet. 😣

Koko kierron oli jotenkin lievästi alakuloinen olo ja viime viikon lopulla oli PMS:ään viittaavaa ärtymystä. Tällä hetkellä ei mitään fyysisiä tai psyykkisiä tuntemuksia. Olen lievästi sanottuna hämmentynyt. 🤔
Vau, onnea! 🤩 yksittäiset alkoholit ei tässä vaiheessa tee vahinkoa, varsinkaan noin pienet määrät, että sen suhteen ei kannata huolehtia.

kp28/27.... Ei ole yhtään menkkafiilis, rinnat kipeät ja jotenkin turvoksissa ja nälän iskiessä hieman etova olo.. Ostin töihin mennessä testin odottamaan ja nyt se polttelee tuolla repussa. Kai se pitää kuitenkin kotiin asti malttaa :tears:
Samaa etovuutta täällä, mutta väsymystä lukuunottamatta ei kyllä muita oireita. (Oletettu ovulaatio viime torstain tienoilla, ja ma-iltana vihloi/jomotteli kunnolla. Kiinnittymiskipujen mahdollisuus kävi mielessä mutta yritetään nyt himmailla ja keksiä muuta ajateltavaa ainakin viikoksi ennen kuin alan testailemaan/toivomaan.)

Vähän hirvittää pitkään hormonaalista ehkäisyä käyttäneenä, tuleeko joka kierron loppupuoli olemaan tällaista pahoinvointia aina vaihdevuosiin asti. En ole missään vaiheessa ollut siihen taipuvainen, joten uusi kokemus tämäkin:Face Without Mouth: Mutta ainakin oireet osoittaa että hormonit toimii, jos ei sit muuta!

Onnea ja tarraliimoja plussanneille, ja osanottoni menetyksen kokeneille :red-heart:

Muokattu viimeksi:

Onnea!!🤩😍 hyvät viivat leffaviivat
Ihania tällaiset ylläriplussat 💕 Tuli ihan mieleen se ”järkytys” kun tein samaan tapaan plussatestin 2 vuotta sitten kun olin raskaana 🫢 Se ihmetys kun näki sen viivan siinä..

Onnea Mem❤️

Mistä sen Kierron katsotaan alkaneeksi? Jos nyt siis vuotaa siteeseen ehkä tippa mutta pyyhkiessä enemmän, vielä ei taida olla olla kp 1?

• Tykkään
Reaktiot: Mem
Onnea Mem❤️

Mistä sen Kierron katsotaan alkaneeksi? Jos nyt siis vuotaa siteeseen ehkä tippa mutta pyyhkiessä enemmän, vielä ei taida olla olla kp 1?

Mä oon merkannut niin, että jos iltapäivällä tiputtaa ja saman illan aikana vuoto yltyy niin on kp 1.

Sitten esimerkiks jos illalla tullut jotain pientä tuhrua paperiin ja seuraavana päivänä (heti aamulla yleensä itellä) alkanut kunnolla niin sitten vasta se on kp1.

Takaisin