Uutena liityn mukaan!
Piina täälläkin päällä eikä mieleen mahu mitään muuta. En oo ihan perillä näistä kaikista termistä vielä, mutta menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä ja nyt jo vähän surettaa ku tuntuu sellasta tuttua enteilevää kipua
jostain syystä ollut nyt sellanen varma olo et nyt onnistu, oviksesta olin tosi varma (17.-18.1.) vaikka en sitä testillä varmistanut, ja meilläkin sama hassu tilanne, että tutkimusaika on ens viikon maanantaina. Jospa se olis sellanen toimiva uhkaus
mihin keho reagoi "minä mitään hoitoja tarvi! Annas ku mää näytän!
" Tämä on eka yrityskierto sitten noin puoleen vuoteen. Viime kesänä aattelin etten haluu lomallani itkeä epäonnistumista ja sit se tauko veny ku oli töissä raskasta sun muuta. Sitä ennen yritys on ollu hyvin on/off kausia. Ehkäsyn jätin pois jo alkuvuodesta 2021 mikä huolestuttaa aika tavalla et näin pitkään menny vaikka taukojakin ollut. Ikinä en oo mitään haamuukaan saanu tai ollut edes juuri myöhässäkään
Tässä tulee usein kummasteltua miten kukaan onnistuu tässä vahingossa
Tulipa pitkä avaus
Ekaa tässä toivotaan ja ikä kans huolettaa (mies on nuorempi) mut kummasti oon optimisti etten stressaa tutkimuksia, jotenki en vaa usko et meissä on jotain vikaa et huonoa tuuria vaan.