Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normaali pregcheck näyttää jo dpo10:kin, toki jokaisella nousee hormonitaso eri tahtiin, mutta yleensä näkyy jo, eli anna mennä vaan. Oon testannu keskellä päivää ja illallakin, en koskaan muista aamuisin Herkät sen sijaan antaa viivanpaikkoja turhankin usein, valitettavasti. Peukut pystyssä!Iik @Beanen ja vierailija H Mun piti odotella keskiviikkoon, mutta pitäiskö sitä sitten kokeilla jo huomenna aamulla.
Jännää!
Mä kokeilin tota herkkää myös joskus ja se ei näyttänyt mitään, toisin kuin tavallinen rfsu jo dpo9 hailuralla ja dpo10 ei tarvinnut tihrustaa enääTäällä dpo11 ja tänään en kyllä aio testata. Oon testannut jo dpo9 ja dpo10 negat rsfun herkällä. Huomenna jatkan testailua dpo12
@Majalis oi onnea ja tarrasukkia sinne!
@mymlan pahoittelut kemiallisesta!
Mä en kyllä ymmärrä mun kroppaa yhtään taas kp8-10 tuli todella runsaasti ovislimoja, rinnat oli arat ja oli alavatsa tuntemuksiakin. Kp9 cb alkoi vilkuttaa hymynaamaa ekaa kertaa ja aattelin et pakko sen lh-piikin on tulla pian, kun oireitakin oli niin hyvin. Mutta ei oo tullut ovisplussaa ja oireet alkanu vähenemään tänään tänään siis kp11. Musta tuntuu että oireet ei mee yksiin taas testien tulosten kanssa. Mut jatkan testailua edelleen aamulla digillä ja illalla liuskalla ja katotaan tuleeko se ovisplussa myöhemmin. Onneks kp9 on talleteltu, jos se ovis olikin jo niinku oireista päättelisin.
Onks muilla näin epäselvää ja vaikea tulkintaista
Tässä nään kyllä haamuaTervetuloa mukaan uudet yrittäjät!
Kyllä nyt selkeästi jotain testissä tapahtuu. Selkeämmin erottuu tänään näin ”luonnossa”, kuvaan haastavampi saada. Nyt kyllä jännittää! Tähän loppui herkät testit, nyt on kaapissa vaan Pregcheckin testejä tavallisella herkkyydellä. Kp 21, dpo 10-11. Kierto keskimäärin 25 päivää, vaihtelua 21-28.
Mitäs sanotte, kanssayrittäjät?
Katsotaan siis piinaillaanko taas samaan aikaan tänään kp 7 eikä hajuakaan milloin ovis. Täytyy varmaan 6.2. alkaa testaillaTäällä alkoi menkat dpo 14 eli nyt kp 4. Flow ennustaa ovulaatiota kp 13, vaikka edellinen oli kp 20. Noh, aika näyttää
Kemialliset on kyllä tosi ikäviä, toivotaan vielä pian täysiaikasta raskauttaTällä kp 27 ja dpo 13. Testit tummeni ihan kivasti viime viikon aikana, mutta nyt lähteneet haalenemaan. Itsellänikin heräsi tunne ettei tää nyt maaliin asti mee. Rfsu vielä näyttää haaleaa plussaa ja pc negaa, mutta oletettavasti tällä viikolla ne menkat saapuu - toivottavasti. Elämäni kolmas kemiallinen. Pettynyt olo, kun kerkesi jo niin innostua
Täällä on yksi piinaililija eli tänään DPO 2, ja vielä pitäisi ainakin viikon verran odotella Viihdykkeeksi aloin listaamaan tonne piinailijoiden ketjuun oireita. On jännä nähdä miten käy lopultaOlikos muita piinapäiviä viettäviä? Täällä siis nyt dpo0, tai epäilen kyllä tuntemusten perusteella että ovis olis voinu olla jo sunnuntaina mutta lasketaan nyt näin kun digin plussa tuli vasta su aamuna. Tänään kp14, huomenna alotan ton Proveran ja sitten ei muuta kuin aamukampa käyttöön