Raskaaksi 2024

Täällä alkoi menkat dpo 14 eli nyt kp 4. Flow ennustaa ovulaatiota kp 13, vaikka edellinen oli kp 20. 😅 Noh, aika näyttää

Iik @Beanen ja vierailija H :Grinning Face With Smiling Eyes: Mun piti odotella keskiviikkoon, mutta pitäiskö sitä sitten kokeilla jo huomenna aamulla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jännää!
Normaali pregcheck näyttää jo dpo10:kin, toki jokaisella nousee hormonitaso eri tahtiin, mutta yleensä näkyy jo, eli anna mennä vaan. Oon testannu keskellä päivää ja illallakin, en koskaan muista aamuisin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Herkät sen sijaan antaa viivanpaikkoja turhankin usein, valitettavasti. Peukut pystyssä!

Täällä dpo11 ja tänään en kyllä aio testata. Oon testannut jo dpo9 ja dpo10 negat rsfun herkällä. Huomenna jatkan testailua dpo12
Mä kokeilin tota herkkää myös joskus ja se ei näyttänyt mitään, toisin kuin tavallinen rfsu jo dpo9 hailuralla ja dpo10 ei tarvinnut tihrustaa enää :Grinning Face With Smiling Eyes:

Taidan liittyä tännekin mukaan, menetyksen kokeneiden suljetussa ryhmässä tullutkin jo jonkun verran kirjoteltua! Täällä menossa nyt yk3 lokakuisen rv9 keskenmenon jäljiltä. Viime kierrossa tikutin ekan kerran oviksen ja onnistuinkin Pregcheckin testeillä saamaan sen kiinni (kuva liitteenä)! Nää testit vaikuttaisi siis mulla toimivan hyvin ja ajattelin niillä nyt jatkaakin testailua. Lämpöjen mittailua vähän harkinnut myös, mutta ehkä odotellaan vielä pari kiertoa, ennen kuin siihen sit ryhtyy.

Keskenmeno sekoitti oman kierron kokonaan ja kierrot on olleet nyt lyhyempiä ja eniten harmittaa lyhyt luteaalivaihe. Sain nyt työterveyden kautta lähetteen gynelle ja varasin sen kierron puolivälin tienoille.

Nyt menossa kp10 tätä kiertoa ja tänään aloitin tikuttamisen. Jännä nähdä saako nyt oviksen kiinni ja mihin asettuu. Ainakin viime kierrossa Flo ennusti oviksen kolme päivää ennen kuin sain posin testiin.
IMG_9627.jpeg

Tällä kp 27 ja dpo 13. Testit tummeni ihan kivasti viime viikon aikana, mutta nyt lähteneet haalenemaan. Itsellänikin heräsi tunne ettei tää nyt maaliin asti mee. Rfsu vielä näyttää haaleaa plussaa ja pc negaa, mutta oletettavasti tällä viikolla ne menkat saapuu - toivottavasti. Elämäni kolmas kemiallinen. Pettynyt olo, kun kerkesi jo niin innostua :sad-face:💔

@Majalis oi onnea ja tarrasukkia sinne! 😍❣️

@mymlan pahoittelut kemiallisesta! 😔❤️

Mä en kyllä ymmärrä mun kroppaa yhtään taas 😑 kp8-10 tuli todella runsaasti ovislimoja, rinnat oli arat ja oli alavatsa tuntemuksiakin. Kp9 cb alkoi vilkuttaa hymynaamaa ekaa kertaa ja aattelin et pakko sen lh-piikin on tulla pian, kun oireitakin oli niin hyvin. Mutta ei oo tullut ovisplussaa ja oireet alkanu vähenemään tänään 🤯 tänään siis kp11. Musta tuntuu että oireet ei mee yksiin taas testien tulosten kanssa. Mut jatkan testailua edelleen aamulla digillä ja illalla liuskalla ja katotaan tuleeko se ovisplussa myöhemmin. Onneks kp9 on talleteltu, jos se ovis olikin jo niinku oireista päättelisin.

Onks muilla näin epäselvää ja vaikea tulkintaista 😅

@Majalis oi onnea ja tarrasukkia sinne! 😍❣️

@mymlan pahoittelut kemiallisesta! 😔❤️

Mä en kyllä ymmärrä mun kroppaa yhtään taas 😑 kp8-10 tuli todella runsaasti ovislimoja, rinnat oli arat ja oli alavatsa tuntemuksiakin. Kp9 cb alkoi vilkuttaa hymynaamaa ekaa kertaa ja aattelin et pakko sen lh-piikin on tulla pian, kun oireitakin oli niin hyvin. Mutta ei oo tullut ovisplussaa ja oireet alkanu vähenemään tänään 🤯 tänään siis kp11. Musta tuntuu että oireet ei mee yksiin taas testien tulosten kanssa. Mut jatkan testailua edelleen aamulla digillä ja illalla liuskalla ja katotaan tuleeko se ovisplussa myöhemmin. Onneks kp9 on talleteltu, jos se ovis olikin jo niinku oireista päättelisin.

Onks muilla näin epäselvää ja vaikea tulkintaista 😅

Mulla oli koko tän kierron vaikeeta ja epäselvää ja nyt kp42 🤣 en tiedä ovuloinko edes

Jippii, onpas mukavaa kun puntari näyttää vuosien ja vuosien lihomisen jälkeen jälleen kerran entistä tulosta pienempiä lukuja 🤩🥂💃🏻 Puhutaan sadasta grammasta mutta kuitenkin 😂 Parin viime kuukauden aikana on tippunut nyt 700g, eli tunnun tekevän jotain oikein 😊 Mulla on vähän lisääntynyt arkiliikunta, niin sen johdosta pelkästään lähtenyt laskuun. Suklaata syön edelleen samaan tahtiin kuin ennenkin (ainaki niin kauan kun joulusuklaita löytyy vielä kaapista 😅), ajatelkaa jos malttaisin jättää herkuttelunkin pois, niin mitkä sitten olis tulokset 🤩 Mainittakoon vielä, että tämän kertanen sata grammaa on siis viikon aikana lähtenyt 💪🏻 Normaalisti en käy niin usein puntarilla, mutta pitänyt kissan painoa seurailla, niin väkisinkin sitte oman joutunu tsekkaan 🙈

Näinköhän tämä kierto oli tässä... kotiin töistä ajellessa alko tuttu menkkoja enteilevä hartia/niskakipu, mutta voi johtua myös pitkän matkan ajamisesta, koska hellitti melko hyvin kotiin tultua. Meinaa vaan juilia tuonne alamahaan ja järkyttävä väsymys päällä. Oonko voinu olla niin väärässä, ettei ovis ollutkaan kp15 niinkuin kivut oli, vaan perinteisellä paikallaan kp13 ilman kipuja (en tosin oikeen usko)🤔 sen mukaan vuodon pitäs alkaa vasta aikaisintaan torstaina, sillonki luteaali on vaan sen 12 päivää. Että tää on raivostuttavaa välillä!

Tervetuloa mukaan uudet yrittäjät! :red-heart:

Kyllä nyt selkeästi jotain testissä tapahtuu. Selkeämmin erottuu tänään näin ”luonnossa”, kuvaan haastavampi saada. Nyt kyllä jännittää! Tähän loppui herkät testit, nyt on kaapissa vaan Pregcheckin testejä tavallisella herkkyydellä. Kp 21, dpo 10-11. Kierto keskimäärin 25 päivää, vaihtelua 21-28.

Mitäs sanotte, kanssayrittäjät?
Tässä nään kyllä haamua🥰

Täällä alkoi menkat dpo 14 eli nyt kp 4. Flow ennustaa ovulaatiota kp 13, vaikka edellinen oli kp 20. 😅 Noh, aika näyttää
Katsotaan siis piinaillaanko taas samaan aikaan 😅🥳😮‍💨 tänään kp 7 eikä hajuakaan milloin ovis. Täytyy varmaan 6.2. alkaa testailla💪

Tällä kp 27 ja dpo 13. Testit tummeni ihan kivasti viime viikon aikana, mutta nyt lähteneet haalenemaan. Itsellänikin heräsi tunne ettei tää nyt maaliin asti mee. Rfsu vielä näyttää haaleaa plussaa ja pc negaa, mutta oletettavasti tällä viikolla ne menkat saapuu - toivottavasti. Elämäni kolmas kemiallinen. Pettynyt olo, kun kerkesi jo niin innostua :sad-face:💔
Kemialliset on kyllä tosi ikäviä, toivotaan vielä pian täysiaikasta raskautta❤️

Olikos muita piinapäiviä viettäviä? Täällä siis nyt dpo0, tai epäilen kyllä tuntemusten perusteella että ovis olis voinu olla jo sunnuntaina 🤔 mutta lasketaan nyt näin kun digin plussa tuli vasta su aamuna. Tänään kp14, huomenna alotan ton Proveran 😌 ja sitten ei muuta kuin aamukampa käyttöön 😅

Olikos muita piinapäiviä viettäviä? Täällä siis nyt dpo0, tai epäilen kyllä tuntemusten perusteella että ovis olis voinu olla jo sunnuntaina 🤔 mutta lasketaan nyt näin kun digin plussa tuli vasta su aamuna. Tänään kp14, huomenna alotan ton Proveran 😌 ja sitten ei muuta kuin aamukampa käyttöön 😅
Täällä on yksi piinaililija 🙋‍♀️ eli tänään DPO 2, ja vielä pitäisi ainakin viikon verran odotella 😩 Viihdykkeeksi aloin listaamaan tonne piinailijoiden ketjuun oireita. On jännä nähdä miten käy lopulta 🤭

Takaisin