Raskaaksi 2024

Tervetuloa mukaan uudet yrittäjät! :red-heart:

Kyllä nyt selkeästi jotain testissä tapahtuu. Selkeämmin erottuu tänään näin ”luonnossa”, kuvaan haastavampi saada. Nyt kyllä jännittää! Tähän loppui herkät testit, nyt on kaapissa vaan Pregcheckin testejä tavallisella herkkyydellä. Kp 21, dpo 10-11. Kierto keskimäärin 25 päivää, vaihtelua 21-28.

Mitäs sanotte, kanssayrittäjät?

Kyllä siellä omaan silmään jotain näkyy! :smiling face with heart-eyes:

Kyllä nyt selkeästi jotain testissä tapahtuu. Selkeämmin erottuu tänään näin ”luonnossa”, kuvaan haastavampi saada. Nyt kyllä jännittää! Tähän loppui herkät testit, nyt on kaapissa vaan Pregcheckin testejä tavallisella herkkyydellä. Kp 21, dpo 10-11. Kierto keskimäärin 25 päivää, vaihtelua 21-28.

Yhdessä kuvassa ainakin näkyy.
Onko Pregcheckit muuttuneet, nää ei näytä yhtään niiltä?
Eiks nää oo jotain herkkä testejä?

Jos ei tärpännyt tuossa kierrossa, niin toivottavasti jo seuraavassa. Toivottavasti olet aloittanut jo foolihapon syönnin ja päässyt jossain tarkistuttamaan ettei sun ferritiinivarastot ole liian alhaalla. Etenkin tuo jälkimmäinen pienentää myös luomuraskautumisen todennäköisyyttä. Lapsettomuus hoidoissa tarkistetaan myös kilpirauhashormooni, pienikin vajaatoiminta häiritsee myös raskautumista. Plussatuulia...

Jos ei tärpännyt tuossa kierrossa, niin toivottavasti jo seuraavassa. Toivottavasti olet aloittanut jo foolihapon syönnin ja päässyt jossain tarkistuttamaan ettei sun ferritiinivarastot ole liian alhaalla. Etenkin tuo jälkimmäinen pienentää myös luomuraskautumisen todennäköisyyttä. Lapsettomuus hoidoissa tarkistetaan myös kilpirauhashormooni, pienikin vajaatoiminta häiritsee myös raskautumista. Plussatuulia....
Ei tullut tärppiä ei. Ja joo foolihappo on käytössä ollut jo pidemmän aikaa, ubikinonia aloitettiin myös miehen kanssa molemmat syömään, kilpirauhanen on muutamaankin kertaan testattu ja arvot on ok, ferritiini oli alarajoilla mutta nyt on ollut pitkään Rauta käytössä, tarttis pääsyä ottaa uus arvo onko ollut apua. Mulla siis aina ollut matala hemoglobiini ja todennäköisesti siis ferritiini myös aina alhaalla, nyt vuosi sitten se tosiaan testattiin.

Hei täällä kp 7 ja hedelmälliset päivät ennustaa flow jo nyt ja ovista kp 11.. mutta noista ovulaatiotesteistä on täälläkin paljon keskustelua ja montaa mieltä. Mutta tosiaan, itsellä on ollut käytössä raskauskeijun olikos one Step.. mutta itse en niiden kanssa oo koskaan saanut oikein vahvoja viivoja aikaiseksi. Mutta nyt aiemmin oli apteekin testejä (en muista merkkiä) niin niiden kanssa taas tuli selkeästi vahvat viivat testiin.. Tässä siis ääneen pohdin että mitä testejä teillä käytössä, ja onko yleinen vika noissa halvoissa testeissä tulosten luku vai itsessä..? Olipas sekava teksti, mutta on se pääkin tässä välillä sekaisin kun raskaus on toiveena vahva ja aika tuntuu tässä asiassa juoksevan aivan liian kovaa..😱
Mullakaan ei oikein tuu niihin Onestepin testeihin vahvoja viivoja, ne ei taida olla kovin herkkiä. Nyt testissä ekaa kertaa toiset liuskatestit ja näillä minusta näkyy paremmin. Eli tosiaan toi olla ettei noi testit toimi sulla niin hyvin ja kannattaa testata toista merkkiä 😊

Uiui miten jännää!! Mutta selkeä haamu minun mielestä!😍 enkä oo kovin hyvä näissä, kun en yleensä näe mitään😁 Toivotaan vahvistumista❤️

Mullakaan ei oikein tuu niihin Onestepin testeihin vahvoja viivoja, ne ei taida olla kovin herkkiä. Nyt testissä ekaa kertaa toiset liuskatestit ja näillä minusta näkyy paremmin. Eli tosiaan toi olla ettei noi testit toimi sulla niin hyvin ja kannattaa testata toista merkkiä 😊
No tätä miettinyt että varmaan omalla kohdalla turha ostaa halvempia ja testata enemmän, jos eivät kerran itsellä näytä kummalla. Että ehkä pitänee tutkia mitä seuraavaksi käyttöön. Tilaamaan ei ehdi enää, kun ovis tulee jo niin nopsaan, oiretuntemuksien mukaan mennään tää kierto. Ja jos saisi miestä vähän aktivoitua useammalle päivälle🥰

IMG_0140.jpeg
Täällä yöllä liuskaan niin vahva viiva että tulkitsin plussaksi ja aamulla digi vahvisti myös 👌🏻 testasin yöllä vaikka suositusaika nyt on aika eri, mutta olin koko päivän reissussa niin aatelin kotiin tullessa kattoa miltä näyttää 😁

Musta näkyy jotakin 🥰 toivottavasti lähtee vahvistumaan 🩷

Hei täällä kp 7 ja hedelmälliset päivät ennustaa flow jo nyt ja ovista kp 11.. mutta noista ovulaatiotesteistä on täälläkin paljon keskustelua ja montaa mieltä. Mutta tosiaan, itsellä on ollut käytössä raskauskeijun olikos one Step.. mutta itse en niiden kanssa oo koskaan saanut oikein vahvoja viivoja aikaiseksi. Mutta nyt aiemmin oli apteekin testejä (en muista merkkiä) niin niiden kanssa taas tuli selkeästi vahvat viivat testiin.. Tässä siis ääneen pohdin että mitä testejä teillä käytössä, ja onko yleinen vika noissa halvoissa testeissä tulosten luku vai itsessä..? Olipas sekava teksti, mutta on se pääkin tässä välillä sekaisin kun raskaus on toiveena vahva ja aika tuntuu tässä asiassa juoksevan aivan liian kovaa..😱
Mulla on käytössä cb advanced digitesti + pregcheck liuskatestit. Mulla oli tän yrityksen alussa noita raskauskeijun onesteppejä, mutta mulla oli kans vaikeuksia saada niihin kunnon plussaa. Tein yhdessä kierrossa rinnakkain onestep ja pc liuskoja ja siinä vaiheessa kun pc oli selkeä plussa niin onestep näytti suht vahvaa viivaa, mutta ei plussaa kuitenkaan. Mulla oli myös viallisia onesteppejä, sillä osassa ei tullut ollenkaan testiviivaa vaan koko alue meni oudon liilaksi.
Eli lyhyesti: oman kokemuksen perusteella suosittelen pregcheck liuskoja 😁 niitä saa ihan esim. Prismasta 10kpl paketeissa, joku 6,99e luokkaa hinta. Ja toki suosittelen tota cb advanced digiä, oon siitä ja sen selkeydestä kovasti tykännyt, mutta se on kallis ja mietin itse, ostanko lisää noiden loppuessa.

Mä nään näissä hyvin haaleasti kyllä jotain olevan! Toivottavasti lähtisi vahvistumaan! ❣️

Ihanaa, kiitos! Eilen epäilytti vahvasti, nyt oli jo niin selkeä fiilis testin perusteella, että jotain tapahtuu. Onhan tässä nyt monta epävarmaa kohtaa, mutta antaa toivoa. :red-heart:

Seuraava haaste onkin odotella testauksen kanssa ainakin tuonne jonnekin keskiviikolle, että nuo ei-niin-herkät testit ehtii mukaan. :Eyes:

Ei tullut tärppiä ei. Ja joo foolihappo on käytössä ollut jo pidemmän aikaa, ubikinonia aloitettiin myös miehen kanssa molemmat syömään, kilpirauhanen on muutamaankin kertaan testattu ja arvot on ok, ferritiini oli alarajoilla mutta nyt on ollut pitkään Rauta käytössä, tarttis pääsyä ottaa uus arvo onko ollut apua. Mulla siis aina ollut matala hemoglobiini ja todennäköisesti siis ferritiini myös aina alhaalla, nyt vuosi sitten se tosiaan testattiin.
Teillähän on hyvin homma hallussa. Yksityisissä labroissa, joihin pääsee ilman lääkärin lähetettä saa ferritiinin mittautettua mielestäni järki hintaan. Oletkos lukenut esim ovunian sivuilta asiaan liittyviä tutkimustuloksia raskautumiseen liittyen? Täällä vau.fi on myös joku artikkeli asiaan liittyen. Jos et, niin suosittelen niin tekemään. Niagara-menkat, jotka itselleni perusjuttu, vaativat lähes aina lisärautaa etenkin jos raskautumista ajattelisin.

Täällä dpo11 ja tänään en kyllä aio testata. Oon testannut jo dpo9 ja dpo10 negat rsfun herkällä. Huomenna jatkan testailua dpo12

Takaisin