Tarrasukkia plussanneelle ja tsemppiä kanssa muille kuumeilijoille
Dpo19 eli 4+5. Pidin useamman päivän väliä etten testannu, nyt tarkistin onko kyydissä vielä. On, leffaviivoilla. Heinäkuisten ryhmä on kovin hiljainen vielä joten varmaan pyörin täällä vielä tovin.
Täytyy purkaa sydäntä nyt.
Meille sattu räkäyskäkuumetauti kylään. Suututtaa koska sukulaisen hautajaiset jäi väliin sen takia ja syy miksi ollaan kipeänä, on se, että osa lapsista (kouluikäiset) oli etällään ja siellä oli lapsi kipeänä kun menivät. Sain tiedon vasta kun lapset tuli kotiin ja toinen oli kuumeessa
Sukulainen oli mulle yks tärkeimmistä henkilöistä mun elämässä ja viimeinen tilaisuus sanoa heippa meni siinä. Olen niin vihainen ja surullinen.
Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun etä tekee tuon. Meillä yksi lapsi sairastaa kaikki taudit vakavemman kautta ja parin päivän sijaan voi joutua olemaan koulusta pois jopa kaksi vkoa ja ei ole mitenkään kevyttä, että 6 henkinen perhe sairastaa samaan aikaan. Kyllä, aina voi saada muualtakin lenssut, oksutaudin ym, mutta tämä oli ihan tahallista ja välinpitämättömyyttä. Tiesi, että lapset ei olisi tulleet jos olisin tiennyt tai vähintäänkin olisivat lähteneet kotiin heti takaisin. En ymmärrä myöskään sitä, että lähtevät roudaamaan kuumeessa olevaa 5 vuotiasta (etän ja uuden puolison lapsi) mummolaan mukaan, eikä anna tämän sairastaa ja levätä kotona vaikka äitinsä kanssa.
Oli pakko avautua. Raskaushormonit, läheisen kuoleman aiheuttama suru ja vitutus ei ole kiva kombo. Me ei olla vieläkään saatu tietoon, mihin sukulainen kuoli. Syy on poliisilla selvillä, mutta paperityöt on niin pitkässä kuusessa, ettei syytä kerrota ennenkuin raportti on valmis. Uskomatonta miten kauan läheiset joutuu odottamaan!