Raskaaksi 2024

@Auringonkukkanen me ollaan alettu samaa aikaan yrittään ja samassa kierrossa kemiallinen. Ihan samoja tunteita käyn läpi, kun sie.
Mulla nyt kp19. Tässä koitan koko ajan järkeillä, että ei kannata testata. ( eilen jo sorruin) oon vähän kärsimätön luonne, tää odottelu ei oo kivaa😅 nyt taas tämmönen outo oire alko tänään, jonka olen kokenut vain viime kierrossa, joka oli kemiallinen, eli emätinpierut 🙈😂 joten testaamisen lykkääminen on haastavaa. Millä te muut saatte itsenne maltettua?
Keksimällä päiviin muuta kivaa tekemistä ja järkeilemällä ettei oo mitään hyötyä testata liian aikaisin 😁 pari viikkoa piinaa on pitkä aika mutta elämänmittaisella matkalla taas tosi lyhyt. Heh, eipä se oikeesti helppoa ole täälläkään. 🙈

Tulinpa tänne kans jutustelemaan, yritys alkanut tässä kuussa ja eilen olikin digitestin mukaan selvä ovis. Lemmekkäitä hetkiä siis ollut viime päivinä. 😁 Nyt sitten odotellaan seuraavat viikot toiveikkaana mutta realistisena. Esikoista saatiin odottaa melko pitkään (taustalla myös endo joka tuo haastetta), joten liian korkealla ei ole odotukset nytkään. 🤗

Taidan itsekin nyt liittyä aktiivisemmin keskusteluun, kun kierukka sai viimein kyytiä. Tästä kierrosta taitaa olla melko olemattomat mahdollisuudet plussata, kun vasta ehkäisy saatu pois. Uudella innolla siis ensi kuuhun.:No Evil Monkey: Monia ihania vauvauutisia lähipiirissä, joten haaveilen tietysti vauvavuoden elämisestä samoihin aikoihin. Mutta realisti kun olen, niin katsotaan kuinka käy.😅

Dpo10 pitäisi olla ja testit negaa. En usko, että muuksi muuttuu vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta perjantaina. Aina saanut dpo 10 jo haamuset. Toki kierto nykyään vähän pidempi. Jäädään nyt vuotoa (tai ihmettä) odottelemaan 🥹 ehkä pitää ensi kieroon aloitella taas vippaskonsteja. Esikoisen plussa kierrossaki oli mm. Maca ja vehnäalkioöljy 🤭

Mä kävin nyt ostamassa ovistestejä, kun ovis on nyt ihan hakoteillä, et menikö jo vai olisko vasta tulossa. Haluisin mahd pian testaa, mut kuinkahan pitkään tässä pitäis pidättää, ennen kuin testin tekis. Joku 2h sit kävin kyl vessas, ettei sitä vielä sais ehkä hirveesti mitään tiristettyä. 😅

Mä kävin nyt ostamassa ovistestejä, kun ovis on nyt ihan hakoteillä, et menikö jo vai olisko vasta tulossa. Haluisin mahd pian testaa, mut kuinkahan pitkään tässä pitäis pidättää, ennen kuin testin tekis. Joku 2h sit kävin kyl vessas, ettei sitä vielä sais ehkä hirveesti mitään tiristettyä. 😅
Mun käsittääkseni ovistesteissä on aika lailla sama suositus kun raskaustesteissäkin eli noin neljän tunnin pidätys ja mielellään juuri juomatta 🤔 ite kyllä päivällä saatan tehdä reilun kolmen tunnin jälkeenkin

@Mustikkatäplä

Oletan että suositus olisi muutaman tunnin tyyliin 4h, mutta omat ovistestit (joista kuvatkin täällä muistona 😅 ) otettu seuraavasti: aamulla heti herätessä n.kl 5 kävin vessassa ja testin otin sit seuraavasta vessakäynnistä noin reilu 2 h jälkeen ennen kuin lähdin töihin. Tässä reilun kahden tunnin aikaan olin juonut reilusti kahvia ym aamupalojen kanssa.

Iltapäivän testi töistä tullessa karkeasti noin kl 17 maissa. Normaalisti olin kahvitauoilla ym käynyt, edellisestä vessakäynnistä ehkä 2-3h.

Mulla ei toimi työpäivän aikaan testailu ja kellon katsominen. Olen ison ajan työajasta palavereissa ja/tai alati muuttuvassa puhelujen ym kierteessä. Eli vessassa käyn silloin kun on sopiva väli eikä silloin ole oikein intoa tikkuja kaivella.. tälleen olen itse mennyt. Ainakin digi ilmoitti ovista, samoin aika tummat viivat liuskatestiin tuli + itse havaitsemat oireet samoihin aikoihin.

Täällä noin 5dpo. 😬 ensi viikon loppupuolelle pitäisi malttaa odotella.

Tarrasukkia plussanneelle ja tsemppiä kanssa muille kuumeilijoille :red-heart:

Dpo19 eli 4+5. Pidin useamman päivän väliä etten testannu, nyt tarkistin onko kyydissä vielä. On, leffaviivoilla. Heinäkuisten ryhmä on kovin hiljainen vielä joten varmaan pyörin täällä vielä tovin.

Täytyy purkaa sydäntä nyt.
Meille sattu räkäyskäkuumetauti kylään. Suututtaa koska sukulaisen hautajaiset jäi väliin sen takia ja syy miksi ollaan kipeänä, on se, että osa lapsista (kouluikäiset) oli etällään ja siellä oli lapsi kipeänä kun menivät. Sain tiedon vasta kun lapset tuli kotiin ja toinen oli kuumeessa :Angry Face:Sukulainen oli mulle yks tärkeimmistä henkilöistä mun elämässä ja viimeinen tilaisuus sanoa heippa meni siinä. Olen niin vihainen ja surullinen.

Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun etä tekee tuon. Meillä yksi lapsi sairastaa kaikki taudit vakavemman kautta ja parin päivän sijaan voi joutua olemaan koulusta pois jopa kaksi vkoa ja ei ole mitenkään kevyttä, että 6 henkinen perhe sairastaa samaan aikaan. Kyllä, aina voi saada muualtakin lenssut, oksutaudin ym, mutta tämä oli ihan tahallista ja välinpitämättömyyttä. Tiesi, että lapset ei olisi tulleet jos olisin tiennyt tai vähintäänkin olisivat lähteneet kotiin heti takaisin. En ymmärrä myöskään sitä, että lähtevät roudaamaan kuumeessa olevaa 5 vuotiasta (etän ja uuden puolison lapsi) mummolaan mukaan, eikä anna tämän sairastaa ja levätä kotona vaikka äitinsä kanssa.

Oli pakko avautua. Raskaushormonit, läheisen kuoleman aiheuttama suru ja vitutus ei ole kiva kombo. Me ei olla vieläkään saatu tietoon, mihin sukulainen kuoli. Syy on poliisilla selvillä, mutta paperityöt on niin pitkässä kuusessa, ettei syytä kerrota ennenkuin raportti on valmis. Uskomatonta miten kauan läheiset joutuu odottamaan!

Liitteet

• IMG_20241027_190117_edit_772562877104299.jpg
    IMG_20241027_190117_edit_772562877104299.jpg
    642.3 KB · Katsottu: 45
Täällä meneillään kp12 ja ovis pitäis olla ihan oven takana. Jännää 😍 Viimeiset kolme kiertoa on olleet kyllä epätavallisen pitkiä, mutta jotenkin en jaksais alkaa tikuttamaan ovista jo nyt ensimäisessä yrityskierrossa. Saatan tulla toisiin mietteisiin nopeastikin jos ei sitten tärppää lähitulevaisuudessa. Tuntuu että nyt vasta oikein alkaa konkretisoitumaan tämä toisen yrittäminen kun avaan flown pakonomaisesti varmaan 10 kertaa päivässä ja tunnustelen joka pientä oloa ja tunnetta kropassa. 🥰

Tarrasukkia plussanneelle ja tsemppiä kanssa muille kuumeilijoille :red-heart:

Dpo19 eli 4+5. Pidin useamman päivän väliä etten testannu, nyt tarkistin onko kyydissä vielä. On, leffaviivoilla. Heinäkuisten ryhmä on kovin hiljainen vielä joten varmaan pyörin täällä vielä tovin.

Täytyy purkaa sydäntä nyt.
Meille sattu räkäyskäkuumetauti kylään. Suututtaa koska sukulaisen hautajaiset jäi väliin sen takia ja syy miksi ollaan kipeänä, on se, että osa lapsista (kouluikäiset) oli etällään ja siellä oli lapsi kipeänä kun menivät. Sain tiedon vasta kun lapset tuli kotiin ja toinen oli kuumeessa :Angry Face:Sukulainen oli mulle yks tärkeimmistä henkilöistä mun elämässä ja viimeinen tilaisuus sanoa heippa meni siinä. Olen niin vihainen ja surullinen.

Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun etä tekee tuon. Meillä yksi lapsi sairastaa kaikki taudit vakavemman kautta ja parin päivän sijaan voi joutua olemaan koulusta pois jopa kaksi vkoa ja ei ole mitenkään kevyttä, että 6 henkinen perhe sairastaa samaan aikaan. Kyllä, aina voi saada muualtakin lenssut, oksutaudin ym, mutta tämä oli ihan tahallista ja välinpitämättömyyttä. Tiesi, että lapset ei olisi tulleet jos olisin tiennyt tai vähintäänkin olisivat lähteneet kotiin heti takaisin. En ymmärrä myöskään sitä, että lähtevät roudaamaan kuumeessa olevaa 5 vuotiasta (etän ja uuden puolison lapsi) mummolaan mukaan, eikä anna tämän sairastaa ja levätä kotona vaikka äitinsä kanssa.

Oli pakko avautua. Raskaushormonit, läheisen kuoleman aiheuttama suru ja vitutus ei ole kiva kombo. Me ei olla vieläkään saatu tietoon, mihin sukulainen kuoli. Syy on poliisilla selvillä, mutta paperityöt on niin pitkässä kuusessa, ettei syytä kerrota ennenkuin raportti on valmis. Uskomatonta miten kauan läheiset joutuu odottamaan!
Voi ei! Ymmärrän kyllä todella että tuommoinen ärsyttää!!! Ei lapsia kutsuta silloin jos ollaan kipeänä. 😡 ja sen takia jäi vielä tärkeän ihmisen hautajaiset väliin. Toivottavasti olo helpottaa, vaikka kuullostaa kyllä tosi ikävältä, että joudut tommosta käydä läpi ja joudutte vielä odottaa kuolinsyyraporttia. 😞❤️

Hienosti viivat vahvistuu ja on pieni papunen matkassa. ❤️

Täällä edelleen vähän flunssan poikasta päällä. Alkaa onneksi olemaan helpottamaan päin. Viikonlopun yövuorot ja siihen päälle yhdistettynä kellojen siirto aiheuttivat sen että rytmi on hiukkasen sekaisin. Nukahdin yöllä ehkä puolen kahden aikaan ja kello soi sitten tuossa ennen kasia että ehdin opintoihin kuuluvalle ruotsin etätunnille :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Hieman on tahmea olo eikä oikeen kyllä ruotsi nappaisi :No Evil Monkey:

Ovis on aika varmasti tällä viikolla. Jos edellisiin kiertoihin on uskominen ajoittuu tuonne ke-la akselille. Pitää varmaan alkaa noita ovistestejä tässä nyt tänään tekemään taas. Huomaan että tässä kierrossa olen nyt ollut huomattavasti "rauhallisempi" mitä aiemmissa.

Tein tänään päivällä ovistestin ja siihen tuli kohtalaisen vahva viiva :No Evil Monkey: Ei kuitenkaan itselleni positiivinen tulos. Aloin vaan miettiä että eilen vähän nippaili vatsasta että eihän vaan oo jo mennyt ovis?! Toki eilen talleteltiin, mutta mutta :No Evil Monkey: Nyt kp 16/32. Viime kierrossa ovis plussa tuli kp 19. No pitää vissiin tänään vielä tehdä testi ja sitten ehkä huomenna niin näkee tummuuko viiva.

Täällä edelleen vähän flunssan poikasta päällä. Alkaa onneksi olemaan helpottamaan päin. Viikonlopun yövuorot ja siihen päälle yhdistettynä kellojen siirto aiheuttivat sen että rytmi on hiukkasen sekaisin. Nukahdin yöllä ehkä puolen kahden aikaan ja kello soi sitten tuossa ennen kasia että ehdin opintoihin kuuluvalle ruotsin etätunnille :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Hieman on tahmea olo eikä oikeen kyllä ruotsi nappaisi :No Evil Monkey:

Ovis on aika varmasti tällä viikolla. Jos edellisiin kiertoihin on uskominen ajoittuu tuonne ke-la akselille. Pitää varmaan alkaa noita ovistestejä tässä nyt tänään tekemään taas. Huomaan että tässä kierrossa olen nyt ollut huomattavasti "rauhallisempi" mitä aiemmissa.
Täällä vähän sama meininki. Olen flunssassa nyt toista viikkoa ja ovis pitäisi olla tällä viikolla. En tiedä vaikuttaako flunssa sitten siihen. Tänään on ollut menkkamaista jomotusta. Mitä sitten ikinä merkitseekään. 🤔

Täällä vähän sama meininki. Olen flunssassa nyt toista viikkoa ja ovis pitäisi olla tällä viikolla. En tiedä vaikuttaako flunssa sitten siihen. Tänään on ollut menkkamaista jomotusta. Mitä sitten ikinä merkitseekään. 🤔
Täällä kans tismalleen sama, pieni flunssa päällä ja odottelen ovista 😄 jomotteluja ollu ja ovislimat alkanu, toivottavasti huomenna tulis jo ovis+

Takaisin