Raskaaksi 2024

Pliis älkää sanoko et oon ainoo, joka himoitsee ostella vauvanvaatteita lapselle, josta en ole saanut vielä edes plussaa....?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari vaatetta on alennuksesta jo tullut ostettuakin, mutta olivat vähän turhan isoja vauvalle, menevät varmaan vasta 12-24kk iässä. Nyt oli taas Lidlin mainoksessa söpöjä bodeja sun muita tästä päivästä alkaen tarjouksessa, ja taistelen itseäni vastaan, että en oikeasti vielä tarvii.. Itse vaan tykkään Lidlin vaatteista, miltä se puuvilla tuntuu, eikä oo hinnalla pilattujakaan.. Ja kun ovat söpöjä! Vai onko kaikki vauvajutut nyt mun mielestä söpöjä vaan tän vauvakuumeen takia :tears:
 
Pliis älkää sanoko et oon ainoo, joka himoitsee ostella vauvanvaatteita lapselle, josta en ole saanut vielä edes plussaa....?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari vaatetta on alennuksesta jo tullut ostettuakin, mutta olivat vähän turhan isoja vauvalle, menevät varmaan vasta 12-24kk iässä. Nyt oli taas Lidlin mainoksessa söpöjä bodeja sun muita tästä päivästä alkaen tarjouksessa, ja taistelen itseäni vastaan, että en oikeasti vielä tarvii.. Itse vaan tykkään Lidlin vaatteista, miltä se puuvilla tuntuu, eikä oo hinnalla pilattujakaan.. Ja kun ovat söpöjä! Vai onko kaikki vauvajutut nyt mun mielestä söpöjä vaan tän vauvakuumeen takia :tears:
No siis mua houkuttelee kovasti 🫣🤣 kirpparilla tai tuol kaupois on kaikkee ihanaa ♥️ mutta vielä ei olla ostettu mitään jemmaan mut ehkä sitä voi jotain pientä jo hankkia
 
Pliis älkää sanoko et oon ainoo, joka himoitsee ostella vauvanvaatteita lapselle, josta en ole saanut vielä edes plussaa....?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari vaatetta on alennuksesta jo tullut ostettuakin, mutta olivat vähän turhan isoja vauvalle, menevät varmaan vasta 12-24kk iässä. Nyt oli taas Lidlin mainoksessa söpöjä bodeja sun muita tästä päivästä alkaen tarjouksessa, ja taistelen itseäni vastaan, että en oikeasti vielä tarvii.. Itse vaan tykkään Lidlin vaatteista, miltä se puuvilla tuntuu, eikä oo hinnalla pilattujakaan.. Ja kun ovat söpöjä! Vai onko kaikki vauvajutut nyt mun mielestä söpöjä vaan tän vauvakuumeen takia :tears:
Minäkin ihastelin niitä Lidlin bodeja sydänsilmin, mutta en anna itselleni lupaa ostella, kun tässä vasta yk2 tärppipäiviä odotellaan😆 joku roti pitää itselle asettaa, kun nyt ollaan vasta siinä vaiheessa että ostoskorit täyttyvät ovulaatio- ja raskaustesteistä. Söpöjen vauvajuttujen ostelun aikani koittaa sitten, kun aletaan olla vähän varmemmilla vesillä🤭 ai että odotan sitä kun pääsee ostelemaan söpöjä pieniä vaatteita! 😍
 
Pliis älkää sanoko et oon ainoo, joka himoitsee ostella vauvanvaatteita lapselle, josta en ole saanut vielä edes plussaa....?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari vaatetta on alennuksesta jo tullut ostettuakin, mutta olivat vähän turhan isoja vauvalle, menevät varmaan vasta 12-24kk iässä. Nyt oli taas Lidlin mainoksessa söpöjä bodeja sun muita tästä päivästä alkaen tarjouksessa, ja taistelen itseäni vastaan, että en oikeasti vielä tarvii.. Itse vaan tykkään Lidlin vaatteista, miltä se puuvilla tuntuu, eikä oo hinnalla pilattujakaan.. Ja kun ovat söpöjä! Vai onko kaikki vauvajutut nyt mun mielestä söpöjä vaan tän vauvakuumeen takia :tears:
Et oo ainoa. Toki meillä on vähän erilainen tausta ja ollaan nähty neljän eri tyypin syke ultrassa. Mä oon aina ehtinyt innostua ja ommella ja saanut ystäviltä vaikka ja mitä. Mun mies totesi että meillä on kaikkea paitsi se vauva 😂
 
Mie ostin pienet tossut, kun esitin maailmankaikkeudelle toiveen, että saataisiin lapselle sisarus. Muuten en kyllä ole ostanut yhtään mitään. Katsotaan sitten, jos joskus toinen lapsi saadaan, että kumpi on tulossa. Esikoinen on tyttö ja puettu vauva-aikana tyttömäisiin vaatteisiin, eikä niitä oikein poikalapsella varmaan tulisi hyödynnettyä. 🙈
 
Pliis älkää sanoko et oon ainoo, joka himoitsee ostella vauvanvaatteita lapselle, josta en ole saanut vielä edes plussaa....?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari vaatetta on alennuksesta jo tullut ostettuakin, mutta olivat vähän turhan isoja vauvalle, menevät varmaan vasta 12-24kk iässä. Nyt oli taas Lidlin mainoksessa söpöjä bodeja sun muita tästä päivästä alkaen tarjouksessa, ja taistelen itseäni vastaan, että en oikeasti vielä tarvii.. Itse vaan tykkään Lidlin vaatteista, miltä se puuvilla tuntuu, eikä oo hinnalla pilattujakaan.. Ja kun ovat söpöjä! Vai onko kaikki vauvajutut nyt mun mielestä söpöjä vaan tän vauvakuumeen takia :tears:
Mulla oli 30 litran säilytyslaatikko täynnä pikkuvaatetta ennenkun edes alettiin yrittämään😅 Oli jotenkin helpottavaa tehdä jotain konkreettista vauvahaaveen edistämiseksi, kun yrittäminen ei ollut vielä ajankohtaista. Kaikki ostokset oon tehnyt edullisesti kirpparilta, joten puolisollekin perustelin hänen pyöritellessä päätään, että tässä tehdään nyt taloudellisia säästöjä!😂
 
Hei nyt tarvitsisin kyllä kokeneemmilta taas apua. Tänään on kp 6 ja aloin tikuttamaan ovista. Pc:n ovistestit oli tumma, mut ei posi. Mulla nää näytti viime kierrossa tältä monta päivää, sit oviksen aikoihin oli tooodella selkeän positiivisia. MUTTA. Clearbluen digiin posahti heti pysyvä hymynaama? Eihän toi nyt voi olla mahdollista? Mitä ihmettä 😢

Ovuloin siis aikaisin, kp10 ollut nyt aiemmissa kolmessa kierrossa. Mut ei kai se nyt näin aikaisin voi tulla? Kp 6??Ja toi liuska oli nega. Katsoin digin tikun eikä sekään ollut läheskään niin tumma, kun viime kierrossa oli pysyvän hymynaaman aikaan. Voiko olla joku maanantaikappale?

Kuvat liitteenä.
Halusin vaan tännekin vielä päivitellä, että toi digi oli väärässä. Ovulaatio ei oo lämpöjen perusteella vielä tullut ja tänään kp10 sain uudestaan pysyvän hymynaaman. Katsotaan josko nyt. Eli ei nuokaan aina ihan absoluuttista totuutta näytä...

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin 🤍
 
Viime viikon perjantaina oli neljäs inssi.. soitin aamulla että nyt tuli posi et tänää viel.
Hoitaja oli sitä mieltä että menee ohi kun lauantaille pitäis ottaa aikaa. Onneksi en heti lannistunut vaan selitin tilanteen ja hoitaja konsultoi lääkäriä ja pääsin viel samana päivänä. Hyvä että pääsin kun seuraavana päivänä olisi ollu myöhäistä (jos olisi ollut mahdollista)

Jos tämä ei tuota tulosta nii päästään ivf suunnittelu jonoo 🙄

Saanko kysyä miksi tuore siirrosta pakasteeseen? Eiku se on siis samaan aikaa kerätty mut ollu pakkasessa tallessa? Ymmärsinkö oikein?
Hyvä kun saitte inssin onnistumaan! Tuskallista kyllä kun myös nuo klinikoiden aukiolot vaikuttaa, nyt jo jännittää että mille päivälle lokakuun ovulaatio osuu 🙈

Meille tehtiin siis alkionkeräys elokuussa, niistä yksi siirrettiin 3pv ikäisenä ja pakkaseen saatiin 3 blastoa. Niistä nyt siis ensimmäinen siirretään seuraavaksi, kun yksi välikierto ollut 😊
 
Pliis älkää sanoko et oon ainoo, joka himoitsee ostella vauvanvaatteita lapselle, josta en ole saanut vielä edes plussaa....?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari vaatetta on alennuksesta jo tullut ostettuakin, mutta olivat vähän turhan isoja vauvalle, menevät varmaan vasta 12-24kk iässä. Nyt oli taas Lidlin mainoksessa söpöjä bodeja sun muita tästä päivästä alkaen tarjouksessa, ja taistelen itseäni vastaan, että en oikeasti vielä tarvii.. Itse vaan tykkään Lidlin vaatteista, miltä se puuvilla tuntuu, eikä oo hinnalla pilattujakaan.. Ja kun ovat söpöjä! Vai onko kaikki vauvajutut nyt mun mielestä söpöjä vaan tän vauvakuumeen takia :tears:
Mulla on laatikossa muutamia vauvanvaatteita. Sellaisia, joita oon ostanut esim. kavereiden vauvoille lahjaksi, mutta en sitten oo malttanutkaan antaa vaan ovat jääneet odottamaan mahdollista omaa vauvaa 🤭 Näistä kaikista jo vuosia aikaa, nyt en oo ostanut tosi pitkään aikaan mitään.. jos pääsen omalle vauvalle vielä vaatteita ostamaan, niin varmasti sitten kierrätyspainotteisesti 😊
 
Mä täs yks päivä haaveilin ja etsin kuopukselle isosisko paitaa nettikirppareilta. Tuli vastaankin yks ja mietin ostaisinko, mut sit hillitsin itseni, et vasta sitten jos on vauva tulossa. Jos onkin kasvanu jo siitä koosta yli kun olisi ajankohtainen. 🥲
 
Apua onko tää totta 🥹🥹🥹 Dpo14 eikä menkkoja kuulunut tänäänkään, joten ajattelin puolihuolimattomasti tehdä testin työpäivän jälkeen. Mitä ihmettä 🥹❤️
IMG_20240905_142058.jpg
 
Onnittelut ja tarrasukkia @Auringonkukkanen ! :smiling face with heart-eyes:

Itsekin meinaan koluta enemmän kirpputoreja kuin ostella uutena, ja jotain varmasti saadaan sisaruksilta kun heilläkin pieniä kotona kasvamassa vaatteistaan ulos, mutta haluan kyllä joitain pieniä juttuja ostaa itse uutenakin, kun kyseessä eka oma vauva. Niitä oon nyt sitte kattellu just alennuksesta, jos on sattunu oleen jotain tosi söpöä. Kyl sieltä Lidlistäkin kotimatkalla sattui tänään mukaan ainakin yksi body... ja ehkä yhet housut.. mutta kun oli vaan 3e ja 3,5e :tears:
Ja jospa nämä vaatteet olisi nyt se enne, että tämä on meidän kierto :smiling face with heart-eyes: noh, ens viikon loppupuolella se nähdään, siihen saakka "saa" vielä piinailla.
 
Pliis älkää sanoko et oon ainoo, joka himoitsee ostella vauvanvaatteita lapselle, josta en ole saanut vielä edes plussaa....?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari vaatetta on alennuksesta jo tullut ostettuakin, mutta olivat vähän turhan isoja vauvalle, menevät varmaan vasta 12-24kk iässä. Nyt oli taas Lidlin mainoksessa söpöjä bodeja sun muita tästä päivästä alkaen tarjouksessa, ja taistelen itseäni vastaan, että en oikeasti vielä tarvii.. Itse vaan tykkään Lidlin vaatteista, miltä se puuvilla tuntuu, eikä oo hinnalla pilattujakaan.. Ja kun ovat söpöjä! Vai onko kaikki vauvajutut nyt mun mielestä söpöjä vaan tän vauvakuumeen takia :tears:

Yhden vaatteen ostin yrityksemme alkuvaiheessa, kun oli muka niin vahva intuitio raskautumisesta, mutta se oli yli vuosi sitten ja edelleen odottaa vaate käyttäjää. Enempää en ole antanut itselleni lupaa ostaa. Tykkään kiertää kirppiksiä ja haikeana hypistelen pieniä vaatteita.. Sisaren lapsille voi onneksi ostella ja siten osittain tyydyttää tätä tarvetta, mutta olisihan se upeaa päästä omalle pienelle jo hankkimaan! ☺️
 
Onnittelut ja tarrasukkia @Auringonkukkanen ! :smiling face with heart-eyes:

Itsekin meinaan koluta enemmän kirpputoreja kuin ostella uutena, ja jotain varmasti saadaan sisaruksilta kun heilläkin pieniä kotona kasvamassa vaatteistaan ulos, mutta haluan kyllä joitain pieniä juttuja ostaa itse uutenakin, kun kyseessä eka oma vauva. Niitä oon nyt sitte kattellu just alennuksesta, jos on sattunu oleen jotain tosi söpöä. Kyl sieltä Lidlistäkin kotimatkalla sattui tänään mukaan ainakin yksi body... ja ehkä yhet housut.. mutta kun oli vaan 3e ja 3,5e :tears:
Ja jospa nämä vaatteet olisi nyt se enne, että tämä on meidän kierto :smiling face with heart-eyes: noh, ens viikon loppupuolella se nähdään, siihen saakka "saa" vielä piinailla.
Itse oon katsellut kirpparilta mutta tuntuu että hinta on älytön tai si on ihan nukkaantuneita.
Esikoisen aikaa muistan et löytyi edullisesti kirpparilta kaikkee kivaa
 
Onnea @Auringonkukkanen 🥰

Täällä on dpo8 ja olo pelottavan oireeton. Jäätävä väsymys on kyllä ollut koko viikon ja pissattaa useammin kun normaalisti 🤔 No huomenna aamulla ajattelin testata, mutta voihan se olla että liian aikaista mutta mutta 😅😅
Täällä kans dpo8 ja tuntuu et tuskinpa on tärpänny. Jospa se onki hyvä ennen kuten @Auringonkukkanen :lla. Flunssaa meinaa pukata kyllä ja toivon et ei oo mikään paha tauti. 😨
 
Nyt suunilleen dpo 11, voi olla myös 10. Ovulaatiokipu oli viime viikon ma iltana. Omasta mielestä nyt on selkeitä oireita ollu, mutta testiin ei tule tuplaviivaa🙈
Olen herännyt pahaan oloon ma-ti välisenä yönä. Nenä menee tukkoon ja ti eteenpäin olen hengästynyt liikunnasta helposti. Välillä menkkamaista fiilistä kohdussa, mikä epäilyttää, että alkaako kuitenkin menkat. Nyt viimeisimpänä eilen illalla jäätävä närästys. Ikinä ei ole ennen närästänyt ja se kipu oli karsea. Olin kyllä syönyt raakoja paprikoita ja porkkanaa, ja päälle vähän sipsiä eli se voi selittyä silläkin. Mutta kipu oli niin paha että itkin sitä pari tuntia ja renniet ei auttanut. Aamulla vähäisten yöunien jälkeen pientä närästyksen tunnetta ja oksettavaa oloa sekä päänsärky (nukuin alle 5h). Aamupala ja kahvi helpotti näitä oireita. Edelleen kurkunpäässä etova olo.

On kyllä tuskaista odottaa ensi viikkoon että alkaako menkat vai ei. Mutta testiin tämä ei halua jäädä, tai sitten kaikki on psykosomaattista 😄
 
Takaisin
Top