Raskaaksi 2024

Dpo8, päiväpissi nega testattu..
Tänään ollut nivusissa kipua ja vähän repäisykipuja.
Kuva kolmen minuutin kohdalla
Kuulostaa lupaavalta. Nuohan voi olla vaikka vielä kiinnittymiseen liittyviä kipuiluja ja ylihuomisen tai huomisen testissä voi vaikka jo ollakin jotain. Tsemppiä ❤️.

Kuulostaa lupaavalta. Nuohan voi olla vaikka vielä kiinnittymiseen liittyviä kipuiluja ja ylihuomisen tai huomisen testissä voi vaikka jo ollakin jotain. Tsemppiä ❤️.
Aamulla olisi tarkoitus taas testata, voisin sanoa että omalla kohdalla siinä dpo 12-14 jos ei näy niin peli on pelattu ja sit voi odotella menkkoja.

No toivotaan ettei ala 😊. Joo se on kyllä jännä, että pc sanoo olevansa 25, mutta todella monet saa sillä aiemmin haamuja kuin monella testillä, jotka itseään väittää herkemmiksi. Ja vaikka testi on huono, niin kyllä mäkin niitä taas ostan 😁. PC:llä sit seuraa haamujen vahvistumista, jos sellaisia tässä kierrossa sattuisi näkymään. Tuskastuttaa kyllä nämä Luget, kun tuntuu etten yhtään nyt pysty kuuntelemaan kehoa, kun niin monet oireet menee noiden Lugejen piikkiin. Ja aloitin ne samoihin aikoihin, kuin muutenkin mitään alkaisi ilman niitäkin tuntumaan. Että tässä ei auta itse kuin odotella testipäivän koittavan 😅. Tänään dpo6 huomasin kyllä, että hieman on sellainen olo kuin olisi tulossa kipeäksi. Hiukan tukkoinen olo ja paleltaa. Mittasin lämmön (kainalosta kylläkin) joka oli 36,7. Normaalisti mulla lämmöt alkaa 35. Mutta juuri luin, että Luget voi nostaa lämpöäkin 🙄😤.
Joo se on kyllä ärsyttävä kun ei niitä oireita voi luotettavasti kuulostella jos hormoneja käytössä. Josko palellus ja tukkoisuus enteilis plussaa. 👌🏼👍🏼😍

Dpo3 ja aika matelee.... 🫠 Onneksi viikossa on vaikka mitä ohjelmaa muuten mutta silti sitä vaan tarkistaa vähän väliä kalenterista että miten kauan siihen on vielä että voisi testissä jotain näkyä 😂 On tämäkin hommaa...
Mulla näillä näkymin dpo2, mennään siis suunnilleen samoissa piinapäivissä. 🙈 Onneksi työt haittaa niin paljon tätä harrastusta ettei päivisin kerkeä liiemmin miettiä, mutta illat matelee... Tikutan varalta kyllä edelleen ovulaatiota, kun oli oikeastaan vaan tasavahvat kp13 ja viime kiertokin venähti pitkäksi. Eniten ootan dpo6-7 päiviä kun jotain kiinnittymiseen tai alkuraskauteen viittaavia oireita saa alkaa spekuloimaan ja kuvittelemaan. 🤰🏽

Piti tulla täällä kyseleen, että onko kellään kokemusta miniasasta/diperinistä/aspiriinista?
Olen koittanut etsiä kokemuksia, koska minulla trombosyytit luonnostaan aika paljon koholla ja olen miettinyt että senkö takia niistä parista kemiallisestakaan ei mitään tullut kun tukehtuvat mahdollisten minitukosten vuoksi heti alussa.
Onko teille miksi määrätty tai ylipäätään muuten vaan syönyt? Oliko apuja ja millasta annosta sekä milloin aloitit?

Laitoin tämän myös toiseen ryhmään🥹

Piti tulla täällä kyseleen, että onko kellään kokemusta miniasasta/diperinistä/aspiriinista?
Olen koittanut etsiä kokemuksia, koska minulla trombosyytit luonnostaan aika paljon koholla ja olen miettinyt että senkö takia niistä parista kemiallisestakaan ei mitään tullut kun tukehtuvat mahdollisten minitukosten vuoksi heti alussa.
Onko teille miksi määrätty tai ylipäätään muuten vaan syönyt? Oliko apuja ja millasta annosta sekä milloin aloitit?

Mulla on kans trombosyytit vähän koholla. (390-450 paikkeilla useimmiten) Kaksi varhaista keskenmenoa takana ja onnistunut raskaus, jossa söin heti oviksesta alkaen Primaspania 100mg/pvä. Miniasa oli lapsettomuuslääkärin ehdotus yksityisellä, silloin ei kyllä ollut trombosyyteistä puhe, mutta jälkeenpäin mietin että voisi liittyä toisiinsa. Söin Primaspania vain rv5+1 asti, kun tuli hematooma, joka vähän sitten vuoteli. Raskaus meni ongelmitta loppuun asti.

Muokattu viimeksi:
Mulla on kans trombosyytit vähän koholla. (390-450 paikkeilla useimmiten) Kaksi varhaista keskenmenoa takana ja onnistunut raskaus, jossa söin heti oviksesta alkaen Primaspania 100mg/pvä. Miniasa oli lapsettomuuslääkärin ehdotus yksityisellä, silloin ei kyllä ollut trombosyyteistä puhe, mutta jälkeenpäin mietin että voisi liittyä toisiinsa. Söin Primaspania vain rv5+1 asti, kun tuli hematooma, joka vähän sitten vuoteli. Raskaus meni ongelmitta loppuun asti.
Mielenkiintoista kuulla!
Mulla sairastettu syvälaskimotukos nuoruudessa, myös hemoglobiini aina ollut korkea. Perintötekijöitä tai sen kummemmin labroja ei tarkistettu syyn taustoille, vaan liitettiin puhtaasti e-pillereihin. Silti onnistunut raskaus mietityttää - jos tärppää ettei päätyisi keskenmenoon. Miniasa siis tulisi mulle kyseeseen kuitenkin neuvolan yleisen ohjeen mukaisesti viimestään rv 12-16. Toisaalta ei itsekseen uskaltaisi Miniasaa aiemmin aloitella ilman labroja, kun sekin voi lisätä keskenmenon riskiä. Tämänkin takia odottavan aika on pitkä ja välillä on hyvinkin ristiriitaiset fiilikset. 🤷🏼‍♀️

Tämä on mielenkiintoinen aihe ja olen tästä yrittänyt muiltakin palstoilta lukea. Tässä kun itsekin on tullut mietittyä syitä lukuisille kemiallisille, on herännyt myös ajatus tuon tukostaipumuksen mahdollisuudesta. Raskaaksi tukemisessa kun ei ole ongelmaa, mutta kiinnittymisessä/kiinni pysymisessä tuntuu olevan. Viimekuussa yksityisen gyne määräsi mulle Luget tähän kiertoon, koska joulukuussa meni taas kesken viikolla 5. Nyt mulla on tulossa julkiselle puolelle aika 23.1 ja ajattelinkin, että voisin pyytää labroja tuon tukostaipumuksen selvittämiseen.
Onko täällä ihmisiä, joille olisi aloitettu miniasa kokeiluun vaikka tukostaipumusta ei olisi todettukaan? Ja jos on niin millaisella ohjeistuksella?
Mites teillä ferritiini? Mulla oli viimeksi 41 joka on kuitenkin viitearvojen sisällä. Hemoglobiini ja trombosyytit normaalit. Ootteko millaisilla lukemilla syöneet rautalisää?

Spämmään vielä kuvilla, testihullu pääsi vauhtiin... Pakko johonkin jakaa näitä, kun olen näkevinäni jotain viivaa noissakin 😅 myös kuivuttua erityisesti pahamainesessa rfsu testissä näkyy viivaa. Ei auta kun toivoa että vahvistuu.

Spämmään vielä kuvilla, testihullu pääsi vauhtiin... Pakko johonkin jakaa näitä, kun olen näkevinäni jotain viivaa noissakin 😅 myös kuivuttua erityisesti pahamainesessa rfsu testissä näkyy viivaa. Ei auta kun toivoa että vahvistuu.
Tokassa kuvassa, rfsun testissä näkyy, hyvin haaleasti kylläkin...

Oli pakko lainata kuvaasi ja säätää kontrastia, kyllä siellä viiva on, se että onko viivanpaikka vai haamu, selviää varmaan, jos voit myöhemmin tehdä saman merkin testin 😊😊

Liitteet

• IMG_20240108_192942.jpg
    IMG_20240108_192942.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 178
Täällä tuli kuukautiset, viime kierto jäi 21 päivään 😳 ilmankos oli sitä tiputtelua, mutta ei sitten kertonut kiinnittymisestä vaan kuukautisista.

Lyhyehkö kierto on mulla, mut viime ajat keskimäärin 25 päivää. No, päästäänpä starttaamaan eka virallinen yrityskierto luultua pikemmin.

Ensimmäisenä tammikuussa kirjoittelen! Ei oo kokemusta näistä foorumeista paljoakaan. Toinen olisi toiveissa pienellä ikäerolla, lapsi kohta 1,5 v mutta oma kroppa ollut sekaisin. Ekaa yritettiin 7 kk. Jospa kohta tärppäisi täällä ja myös teillä muilla🤩

Viikon tauon jälkeen täältäkin kuulumisia, kun kierron jännittävin vaihe menossa 😅 Eilen dpo7 alavatsan juilimista ja vähän huonovointisuutta. Voi yhdistää edellispäivänä otettuun rautavalmisteeseen tai perus kierron oireisiin viikkoa ennen menkkojen alkua.. Testaa aion tässäkin kierrossa, mutta aikaisintaan viikon loppupuolella 🙂 Ai niin, Ourassa lämpö oli eilen +0,6 astetta, mutta vasta valvotut yövuorot tietty voi lämpöjä vääristää.

Dpo9 aamupissi nega tehty, viivanpaikka näkyy vahvasti, normaalisti pregcheck ei niitä kyllä näytä, liekkö laatu muuttunu viime kerran jälkeen?
Eka kuva salamalla toinen ilman. Pms oireita ei ole tullut, ehkä...
Nännit vähän aristaa, tissit tuntuu raskailta, turvotus on kovaa..

Liitteet

• IMG_20240109_042625.jpg
    IMG_20240109_042625.jpg
    588.9 KB · Katsottu: 152
  • IMG_20240109_042559.jpg
    IMG_20240109_042559.jpg
    617.1 KB · Katsottu: 152
Tein mielenkiinnosta testin aamulla, vaikka on vain hyvin pieni mahdollisuus tästä kierrosta raskautua. Nyt siis on 24/28 ja erittäin herkällä testillä tuli erittäin tyylipuhdas nega 😁. Nyt vaan odottelen uutta kiertoa, mutta ajanjuoksu on jotenkin hidastunut kierukan poiston jälkeen 🤭🤭 Tsemppiä kaikille piinailijoille ja paljon plussatuulia jokaiselle ! ❤️

Muokattu viimeksi:
Kp12, digi ei anna vielä hymynaamaa. Yleensä kp14 on tullu viivaa, jos tulee. Katsotaan. Odottavan aika on pitkä. Töitäkin pitäs tehdä. Lueskelin täällä vaa juttuja hetken. 😇😀😅

Liitteet

• IMG_6739.jpeg
    IMG_6739.jpeg
    567.5 KB · Katsottu: 122
Takaisin