Nooraolivia
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kyl tossa jotain näkyy, toivotaan vahvistumistaTestiajalla pc. Näkyy hiton huonosti tänne. Mä veikkaan et nää on joko kiinnittymisdippi tai ei mitään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyl tossa jotain näkyy, toivotaan vahvistumistaTestiajalla pc. Näkyy hiton huonosti tänne. Mä veikkaan et nää on joko kiinnittymisdippi tai ei mitään!
Täällä kans BMI aika "mahtavissa" lukemissa, yli 40.. Mut oon alkanu taas tekemään elämäntapamuutosta, toukokuun lopulta on tippunu 6,8kg että suunta on ainakin oikea.Täällä dpo 9 ja huvin vuoks testattu ApteQ sekä Apteekin omilla puikkotesteillä. Oisko päivän 4. pissasta ja pidätinkin jonkun aikaa.
Negaahan nää näyttää. Mitään erikoisia oireita ei ees oo ollut, ainoastaan limoja ja herkällä tuulella jotenkin. Just nyt on taas sellanen olo etten tuu enää ikinä raskaaks eikä me saada ikinä niitä kahta, ees yhtä lasta miehen kanssa. Miten tää on näin vaikeeta, onks jotain vialla ja blaa.. Vihreä on apteq ja sininen on apteekkarin oma. Herkkyydet molemmissa taitaa olla aika perus, en saanu tietoa irti pakkauksista. Ei kuitenkaan mitään erikoisherkkiä. Oltiin tosi aktiivisia seksin suhteen tän kierron kanssa ja bongasin kovat ovulaatiokivutki eli ovis on kyllä tapahtunut. Mahdollisimman stressitön kierto ollut sen suhteen ettei mikään oo tapahtunu velvollisuudesta tai väkisin väännetty. Tosi kivasti meni tallettelut, joka päivä tai joka toinen päivä ennen ja jälkeen oviksen. Siis niin v#tun turhauttavaa ja kyllä v*tuttaa!
Esikoisestakin tärppiä sai odottaa yli puolitoista vuotta Tosin aivan eri elämäntilanteessa, melkeen 10 v nuorempana ja eri miehen kanssa, jolla elintavat myös retuperällä.
Nyt on elintavat paljon paremmat vaikka ikää enemmän ja painoakin +20kg.
Nyt vaan tuntuu koko aika pahemmalta vaikka yritän sen tunteen sivuuttaa. Huolestuttaa, epäilyttää. Taas mielessä lapsettomuustutkimukset mut jotenkin muille on iso on kynnys mennä painon takia. Vertaistukea kaipaillen kyselen, mikä teiän bmi on? Itellä se on 35.
Onko täällä muita joilla lapsi/lapset entuudestaan huomattavasti vanhempia seuraavaan verrattuna? Itsellä 8-vuotias ja itse oon 30v. Ikäeroahan esikoille ja mahdollisille seuraaville tulis reilusti mut minkäs teet.
Saatko missään verikokeita mittautettua sun ferritiini arvoja? Niillä on iso merkitys raskautumisessa. ( Hyvä arvo on muistaakseni lähempänä 80) Lisäksi kannattaa aloittaa foolihapon syönti. BMI olisi hyvä olla lähempänä 30.. niillä konstein tuossa vieressä tuhisee viimevuoden tammikuinen.Täällä dpo 9 ja huvin vuoks testattu ApteQ sekä Apteekin omilla puikkotesteillä. Oisko päivän 4. pissasta ja pidätinkin jonkun aikaa.
Negaahan nää näyttää. Mitään erikoisia oireita ei ees oo ollut, ainoastaan limoja ja herkällä tuulella jotenkin. Just nyt on taas sellanen olo etten tuu enää ikinä raskaaks eikä me saada ikinä niitä kahta, ees yhtä lasta miehen kanssa. Miten tää on näin vaikeeta, onks jotain vialla ja blaa.. Vihreä on apteq ja sininen on apteekkarin oma. Herkkyydet molemmissa taitaa olla aika perus, en saanu tietoa irti pakkauksista. Ei kuitenkaan mitään erikoisherkkiä. Oltiin tosi aktiivisia seksin suhteen tän kierron kanssa ja bongasin kovat ovulaatiokivutki eli ovis on kyllä tapahtunut. Mahdollisimman stressitön kierto ollut sen suhteen ettei mikään oo tapahtunu velvollisuudesta tai väkisin väännetty. Tosi kivasti meni tallettelut, joka päivä tai joka toinen päivä ennen ja jälkeen oviksen. Siis niin v#tun turhauttavaa ja kyllä v*tuttaa!
Esikoisestakin tärppiä sai odottaa yli puolitoista vuotta Tosin aivan eri elämäntilanteessa, melkeen 10 v nuorempana ja eri miehen kanssa, jolla elintavat myös retuperällä.
Nyt on elintavat paljon paremmat vaikka ikää enemmän ja painoakin +20kg.
Nyt vaan tuntuu koko aika pahemmalta vaikka yritän sen tunteen sivuuttaa. Huolestuttaa, epäilyttää. Taas mielessä lapsettomuustutkimukset mut jotenkin muille on iso on kynnys mennä painon takia. Vertaistukea kaipaillen kyselen, mikä teiän bmi on? Itellä se on 35.
Onko täällä muita joilla lapsi/lapset entuudestaan huomattavasti vanhempia seuraavaan verrattuna? Itsellä 8-vuotias ja itse oon 30v. Ikäeroahan esikoille ja mahdollisille seuraaville tulis reilusti mut minkäs teet.
Viikonloppuna pitäisi alkaa kuukautiset ja sitten saataisiin yritys kunnolla käyntiin. Tässä kierrossa tein ensimmäistä kertaa ovulaatiotestejä, ihan vaan varmistaakseni, että varmasti ovuloin. Ikää on kuitenkin 12 vuotta enemmän verrattuna edelliseen yritykseen. Luultavasti vielä ensikierrossa testailen. Rakkauselämään ei testit tuo meillä muutosta, koska ollaan aktiivisia lähes joka päivä normaalistikin.
Oletteko muut tehneet muutoksia ruokavalioon tms nyt yritysaikana? Itse olen tietenkin aloittanut foolihappo ja yrittänyt syödä joka päivä enemmän hedelmiä, kasviksia ja pähkinöitä. Myös avokadoa pyrin syömään päivittäin. Satunnaiset viinilasit ja tapakset jätimme myös uuteen vuoteen.
Ehkä enemmän tämmöistä kokonaisvaltaista muutosta omankin terveyden vuoksi, enemmän liikuntaa, enemmän kasviksia ja hedelmiä, kuitua, säännöllisempää ruokailurytmiä ja enemmän vettä. Mama vitamiini mennyt vajaan vuoden ja lisäfoolihappo marraskuulta lähtien.Oletteko muut tehneet muutoksia ruokavalioon tms nyt yritysaikana? Itse olen tietenkin aloittanut foolihappo ja yrittänyt syödä joka päivä enemmän hedelmiä, kasviksia ja pähkinöitä. Myös avokadoa pyrin syömään päivittäin. Satunnaiset viinilasit ja tapakset jätimme myös uuteen vuvuoteen.
Jeps, niin valitettavaa kuin se onkin, että naisen hedelmällisyys lähtee laskuun 35 vuoden jälkeen. Itse ensimmäiset lapset saaneena, alle kolmekymppisenä ajattelin naiivisti, etten ikinä lähtisi näin vanhana enää yrittämään vauvaa. Mutta niin vain se elämä heittelee ja tässä sitä ollaan lähempänä neljääkymppiä kuin kolmevitosta ja toivotaan parastaEhkä enemmän tämmöistä kokonaisvaltaista muutosta omankin terveyden vuoksi, enemmän liikuntaa, enemmän kasviksia ja hedelmiä, kuitua, säännöllisempää ruokailurytmiä ja enemmän vettä. Mama vitamiini mennyt vajaan vuoden ja lisäfoolihappo marraskuulta lähtien.
Joo, BMI olisi varmaan 'parempi' olla lähellä 30, mutta ei se vuosikymmeniin ole sitä ollut, eikä estänyt huhtikuulta raskautumista. Ymmärrän painosta puhumisen, mutta se ei ole _ainut_ asia joka raskautumiseen vaikuttaa, niitä kun on monia, ja taitaa se ikä olla isoin tekijä.
Taustalta huutelen et se varmaan on nyt jotenkin hassusti lukenut tuolloin kp 15 (ja myös 16) ton sun testin, kontrolliviivojen pitäis olla tässä näkymässä about samassa linjassa allekkain (ks. kuva) mut noi on tuolla ihan toisessa reunassa.Kp17 ja ovisplussa pärähti tikkuun, samoin kun viime kierrossa. Mutta en tajuu tätä premom, se näyttää että tänään ois dpo1 ja numerot paljon pienemmät tän päivän testissä kun tossa kp15 mikä nyt on tosi haalee mutta premomin mielestä peak?
Testitkin loppu mutta täytyy varmaan hakee lisää et saan tonne kuinka ne lähtee hiipumaan. Vaikka eipä tätä ovista nyt pääse ees hyödyntämään ja the kiertoon on sit digit, mutta mielenkiinnosta
View attachment 129611