Raskaaksi 2024

Taustalta huutelen et se varmaan on nyt jotenkin hassusti lukenut tuolloin kp 15 (ja myös 16) ton sun testin, kontrolliviivojen pitäis olla tässä näkymässä about samassa linjassa allekkain (ks. kuva) mut noi on tuolla ihan toisessa reunassa. 🤔

Eli varmaan nappaa vertailuun jotkut ihan muut viivat (esim. testiin muuten vaan kuuluvat rajat) kuin testin ja kontrollin ja siks näyttää mitä sattuu. Mulla teki joskus samaa. 😁

View attachment 129612

Ahaa! Tää selittää varmaan tän sekoilun :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Viime kierrossa mul oli puikot ja jouduin ne ite asettelemaan siihen mut näistä liuskoista nappas automaattisesti, mut vähän vinkuralleen ilmeisesti:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Muoks. Ne saikin ite vielä venkslattua onko high vai low vai peak, joten sainkin sen näpättyä nyt näyttämään oikein :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Muokattu viimeksi:
Tein pidättämättä laimeasta pissasta pc, ei mitään järkeä. Nivusta ja alavatsaa jomottelee. Ei niissä taida olla kun viivanpaikka, laitan silti kuvia niin voi tihrustaa jos haluaa 🤣

Edit. Nämä nyt siis jo kuivana, testiajalla tuli niin huono kuva ettei siitä ota tolkkua. Menee kyllä laatu niin huonoksi kun tänne lataa, että ei näy edes sitä vähää.
Kun avasin kuvat, niin ekassa kuvassa mun silmä erotti heti jotain. Mikä dpo sulla olikaan? Kiva kun lisäät tihrusteltavia kuvia 😊. Tsemppiä tulevien päivien testailuun ❤️. Mulla vasta dpo6 🙄. Päivät matelee😤. Lupailin taas itselleni, että testaan aikaisintaan dpo12 ja että yrittäisin odottaa jopa siihen kun menkkojen kuuluis alkaa. Nyt kuitenkin odottelen taas, että olis dpo8-9 niin vois huvikseen testiä jo uittaa 😅😆.

Dpo6 ja menkkatyylistä juilintaa alavatsalla ja selän puolella. Valkovuotoa tulee. Eilen illalla ja tänään satunnaisia pistäviä vihlaisuja kohdun seudulla. Rinnoissa välillä jotain pieniä tuntemuksia, mutta ei läheskään samanlaisia tai yhtä voimakkaita kuin ennen viimeplussaa. Odottavan aika on pitkä 😤.
Edit: myös vatsan turvotus, ilmavaivat ja ummetus.

Muokattu viimeksi:
Eikös tuo mun tän päiväinen testi alkais jo plussa olee? Nyt toista päivää juilii toisella puolella. Ja kaksi alinta kuvassa siis samasta testistä, ihan alin on otettu testiajan jälkeen.

Liitteet

• IMG_20240108_091147.jpg
    IMG_20240108_091147.jpg
    372.4 KB · Katsottu: 121
Täällä dpo5 eikä yhtään mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Jotenki semmonen fiilis, ettei kyllä ole tärpänny mutta mistä sitäki tietää. yritän olla testaamatta dpo10 saakka, kun ei jaksais millään tihrustaa niitä haamujen haamuja vaan haluaisi heti selvän plussan/negan 🙈🙏

Dpo6(ehkä) eikä ole mitään oloja. Ihan satunnaisia hetkittäisiä juilintoja munasarjoissa/nivusissa 🤔 tänään aamulämpö tooosi alhainen. Joko sattui vaan joku random dippi tulemaan tai kiinnittymisestä johtuvaa (en usko) tai joku muu sekoitti mittausta.. ainakin nyt päikkäreiden jälkeen oli korkeampi lukema 🤔 mut turha vetää mitään johtopäätöksiä random mittauksista. Toivon vaan ettei veny hirveen pitkäksi kierto että pääsis PASiin pian.

Kun avasin kuvat, niin ekassa kuvassa mun silmä erotti heti jotain. Mikä dpo sulla olikaan? Kiva kun lisäät tihrusteltavia kuvia 😊. Tsemppiä tulevien päivien testailuun ❤️. Mulla vasta dpo6 🙄. Päivät matelee😤. Lupailin taas itselleni, että testaan aikaisintaan dpo12 ja että yrittäisin odottaa jopa siihen kun menkkojen kuuluis alkaa. Nyt kuitenkin odottelen taas, että olis dpo8-9 niin vois huvikseen testiä jo uittaa 😅😆.
Dpo oletettavasti ehkä 11. Se on vähän epävarma. Jotain tuossa ehkä mustakin näkyi mutta ei voi sanoa vielä haamuksi.
Kiitos tsempeistä, koita suunnata ajatuksia muihin juttuihin vaikka tiedän, että tosi hankala olla ajattelematta testausta 💖

Millaista vuoto teillä ovulaation jälkeen? Mulla siis välillä näkyy vessapaperissa jotain, vähän niinkuin ovislimaa, mut välillä sit taas paksumpaa/eri väristä.. linkin kuvista vähän niinkuin ykkösen ja kolmosen välillä. No kunhan ei ole hiivaa tai jotain..

Millaista vuoto teillä ovulaation jälkeen? Mulla siis välillä näkyy vessapaperissa jotain, vähän niinkuin ovislimaa, mut välillä sit taas paksumpaa/eri väristä.. linkin kuvista vähän niinkuin ykkösen ja kolmosen välillä. No kunhan ei ole hiivaa tai jotain..

Mä oon plussakierroissa pistänyt merkille, että limailu jatkuu oviksen jälkeen ja valkovuotoa tulee kunnolla ihan housuihin asti, välillä oikein tunnen että valumalla holahtaa. Hiukan on kuitenkin paksumpaa ja väriltään valkoisempaa ja sitkeämpää. Nyt mulla sama juttu, mutta välillä myös paperiin hiukan kellertävän vähistäkin, ei kuitenkaan muita hiivan tai tulehduksen oireita. Itse epäilen, että tämä mulla vois nyt kyllä enemmän johtua niistä Lugesteroneista.

Dpo oletettavasti ehkä 11. Se on vähän epävarma. Jotain tuossa ehkä mustakin näkyi mutta ei voi sanoa vielä haamuksi.
Kiitos tsempeistä, koita suunnata ajatuksia muihin juttuihin vaikka tiedän, että tosi hankala olla ajattelematta testausta 💖
Jos teit tuon aiemman laimeasta tunnin pissasta, niin koita tehdä uusi pidemmällä pidätyksellä ilman juomista, tai sit huomenna aamulla ekasta pissasta 😊.

Punertavaa viivaa, veikkaan tätäkin värikertymäksi. Odottelen että vähän kuivahtaa ja katson miltä sitten näyttää. Sen verran kolottaa nyt lonkkaa ja alavatsaa, että hanat varmaan aukeaa millä hetkellä tahansa.

Punertavaa viivaa, veikkaan tätäkin värikertymäksi. Odottelen että vähän kuivahtaa ja katson miltä sitten näyttää. Sen verran kolottaa nyt lonkkaa ja alavatsaa, että hanat varmaan aukeaa millä hetkellä tahansa.
Tossa viimeisessä näen parhaiten kun klikkaa kuvan isoksi. Onko tuo rfsu herkkä? Jos on niin tosi epävarma testi kyllä. Tee huomenna aamulla uudestaan 😊. Ois hyvä tehdä samoilla testeillä, niin on sitten helpompi seurata vahvistumista. Tein kyllä itsekin viimeksi tuolla ja pc:llä molemmilla. Rfsu varhainen antoi vaaleanpunaista melko aikaisin jo, mutta selkeämpää viivaa aloin erottaa vasta muutaman päivän kuluttua ja silloin näkyi jo pc:ssäkin haamua. Mulla digi ilmoitti raskaana dpo13.

Tossa viimeisessä näen parhaiten kun klikkaa kuvan isoksi. Onko tuo rfsu herkkä? Jos on niin tosi epävarma testi kyllä. Tee huomenna aamulla uudestaan 😊. Ois hyvä tehdä samoilla testeillä, niin on sitten helpompi seurata vahvistumista. Tein kyllä itsekin viimeksi tuolla ja pc:llä molemmilla. Rfsu varhainen antoi vaaleanpunaista melko aikaisin jo, mutta selkeämpää viivaa aloin erottaa vasta muutaman päivän kuluttua ja silloin näkyi jo pc:ssäkin haamua. Mulla digi ilmoitti raskaana dpo13.
Se on epävarma, halusin vaan vähdä miltä näyttää. Maaliskuisen kanssa näkyi selvemmin tuo rfsu, kuin haalea pc:n haamu, se väittää olevansa 10iu kun pc on 25iu. Mutta katsotaan, varmaan tosiaan kohta piina loppuu kipujen perusteella kun alkaa menkat, tai sitten oon raskaana. Kumpi vaan vaihtoehto sopii nyt että tietää suunnitella seuraavaa kiertoa 🙂

Dpo8, päiväpissi nega testattu..
Tänään ollut nivusissa kipua ja vähän repäisykipuja.
Kuva kolmen minuutin kohdalla

Liitteet

• IMG_20240108_163620.jpg
    IMG_20240108_163620.jpg
    1,009.5 KB · Katsottu: 138
Se on epävarma, halusin vaan vähdä miltä näyttää. Maaliskuisen kanssa näkyi selvemmin tuo rfsu, kuin haalea pc:n haamu, se väittää olevansa 10iu kun pc on 25iu. Mutta katsotaan, varmaan tosiaan kohta piina loppuu kipujen perusteella kun alkaa menkat, tai sitten oon raskaana. Kumpi vaan vaihtoehto sopii nyt että tietää suunnitella seuraavaa kiertoa 🙂
No toivotaan ettei ala 😊. Joo se on kyllä jännä, että pc sanoo olevansa 25, mutta todella monet saa sillä aiemmin haamuja kuin monella testillä, jotka itseään väittää herkemmiksi. Ja vaikka testi on huono, niin kyllä mäkin niitä taas ostan 😁. PC:llä sit seuraa haamujen vahvistumista, jos sellaisia tässä kierrossa sattuisi näkymään. Tuskastuttaa kyllä nämä Luget, kun tuntuu etten yhtään nyt pysty kuuntelemaan kehoa, kun niin monet oireet menee noiden Lugejen piikkiin. Ja aloitin ne samoihin aikoihin, kuin muutenkin mitään alkaisi ilman niitäkin tuntumaan. Että tässä ei auta itse kuin odotella testipäivän koittavan 😅. Tänään dpo6 huomasin kyllä, että hieman on sellainen olo kuin olisi tulossa kipeäksi. Hiukan tukkoinen olo ja paleltaa. Mittasin lämmön (kainalosta kylläkin) joka oli 36,7. Normaalisti mulla lämmöt alkaa 35. Mutta juuri luin, että Luget voi nostaa lämpöäkin 🙄😤.

Takaisin