Piinapäivät on toisaalta niin syvältä.. dpo12... Tiistaina ois kp28, keskiviikkona sitten kp1.. jos mennään normaalilla kierron pituudella..toki se on vaihdellut syksyn mittaan 24-28 välillä... Ovis testi näytti plussaa kp13...
Meinasin jo tänään aamulla tehdä testin... Nyt sitte mietin, että tekisikö huomenna vai maanantaina vai vasta tiistaina tai peräti keskiviikkona jos ei menkat ala... Vai vasta torstaina...
Oireet voi nyt olla PMSää tai sitä toivottua.. enpä tiedä.. kun ei ole yhtään onnistunutta raskautta takana...
En ole lämpöjäkään aiemmin ennen menkkoja tai koko kierrossa mitannut... Sen tiedän, että normaalilämpö minulla on jotain 35,6-36 välillä.. ja yleensä flunssassa jos nousee 36,7-37 olen jo sairas... Saati 37,1 silloin jo sairastan päivän sängyssä..
Äsken mittasin huvikseen lämmön ja eilen illalla kans ja näytti 36,7
eli mulle ei ollenkaan normaalia.. eikä ole flunssaisena olo.. rintoja aristaa näin päivällä aika paljon, iltaisin ja aamuisin vähemmän...
Ei kait se auta kuin piinailla... Kaksi testiä on kaapissa..
Vaikka kait dpo12-13 pitäisi jo näkyä edes jotain testissä... Kaapissa olevat testit näyttää HCG 10 herkkyydellä... Eli yhtä herkkä ainakin pakkausselosteen mukaan mitä clear blue varhainen