Raskaaksi 2024

Kp20- 27/28. Dpo5 Max 6. Tää kierto tosin taitaa olla nyt 30 päivää kun ovis oli kp15. Jäätävä turvotus mahassa! Keltaista valkovuotoa. Nännit arat ja ajoittaista ikäänkuin etovaa oloa. En usko että liittyy raskauteen! Sunnuntaina ekat testaukset pc liuskalla dpo7 tai 8. Joo pääsee näistäkin oireista varmuuteen että ei liity raskauteen😂
Mulla samat oireet mutta dpo3. En myöskään usko näiden liittyvän raskauteen, kun ei tilastojen mukaan munasolu ole edes kohtuun vielä kulkeutunut mulla 😁. Valkovuotoa kyllä tulee reilusti, tunnen välillä että ihan holahtaa housuun. Tsemppiä sulle testailuun 😊.

Celestia ite oon yli 30 jo reilusti ja meillä nuorin on 11v, miehellä vanhin jo 15. Täällä samaa turhautumista havaittavissa, kun ei vaan onnistu. "Uus" mies, eka yhteinen ois jos joskus vois onnistua. 6 vuotta oltu yhdessä, ei varsinaista ehkäisyä oo meillä tuona aikana ollu käytössä ja nyt keväällä tulee jo vuos yrittämistä.

Minkki88 toivottavasti vahvistuu!

Täällä tein vielä eilen samanlaisen testin kuin Minkillä, mutta tänään sit muuttu puskista kp1.😭 taas kerran...😫 kaupan päälle se vakio hartia ja niskakipu laukesi nyt iltaa kohden, joka yleensä tulee ennen vuotoa.. nyt sit vuoto ehti ensin...

Ei auttanut täälläkään vaikka kuinka ois oviksen aikaan aktiivista heiluttelua, ennen, aikaan ja jälkeen, ja mitä halvattua nuo hailurat taas oli?!? Ei ollu apua joululomastakaan, isännällekkin oon hommannut jo useamman kuukauden ajan vitamiinit ym ja se on kiltisti kaiken napsinut mitä oon sille hommannut... nyt on kyllä taas niin olo ku matto ois vedetty jalkojen alta..

Mulla samat oireet mutta dpo3. En myöskään usko näiden liittyvän raskauteen, kun ei tilastojen mukaan munasolu ole edes kohtuun vielä kulkeutunut mulla 😁. Valkovuotoa kyllä tulee reilusti, tunnen välillä että ihan holahtaa housuun. Tsemppiä sulle testailuun 😊.

Mullakin dpo3 ja tänään tuntenut vaan oletettavasti keltarauhasen jomottelua 😊

Muokattu viimeksi:
Täällä kp8 ja ilmeisesti aikainen ovis tulossa ja kipua vasemman puolen munasarjassa ja tänää peitto heilunut ja pari päivää sitten kans

No nyt tuli hieman veristä vuotoa. Tää kierto pitää mut kyllä jännityksessä. 🫨

Apua äsken tuli todella voimakas menkkamainen kouristus kohdun seudulle ja kohdunsuuta vihloo, pahin kramppailu meni ohi mutta tylppä jomotus jäi ja kohtu tuntuu olevan jotenkin krampissa! Nyt premomin mukaan dpo 8 ja sitä epäilen itsekin oireiden ja kipujen perusteella nyt, kp 31. Saas nähdä alkaako megamenkat vai mitä tää meinaa 🥺

Apua äsken tuli todella voimakas menkkamainen kouristus kohdun seudulle ja kohdunsuuta vihloo, pahin kramppailu meni ohi mutta tylppä jomotus jäi ja kohtu tuntuu olevan jotenkin krampissa! Nyt premomin mukaan dpo 8 ja sitä epäilen itsekin oireiden ja kipujen perusteella nyt, kp 31. Saas nähdä alkaako megamenkat vai mitä tää meinaa 🥺

Kuulostaa kiinnittymiskivulta 🌈

Millonkohan sitä uskaltais aikaisintaan testiä uittaa jos ei menkkoja kuulu? Jos oliskin hypoteettisesti ollut kiinnittymisestö johtuvaa.. Usko mennyt kyllä plussaan mutta silti tää oli niin erikoinen tuntemus että väkisin nostaa toiveita.

Millonkohan sitä uskaltais aikaisintaan testiä uittaa jos ei menkkoja kuulu? Jos oliskin hypoteettisesti ollut kiinnittymisestö johtuvaa.. Usko mennyt kyllä plussaan mutta silti tää oli niin erikoinen tuntemus että väkisin nostaa toiveita.

Kyllä voisi ylihuomenna jo jotain näkyä hyvällä testillä esim pregcheck 🌈🙏

Täällä dpo2, miksi tuntuu et aika matelee taas kun piinapäivät kyseessä 😆 vaikka päivät nopsaa meneekin, niin tuntuu ettei dpo:t nouse millään 😁 aloitin terolutin (uudelleen, kun se ovis tulikin vähän myöhässä 🙈) eilen. Nännit on arat ja alavatsassa joitain tuikkailuja/kiristelyjä. Et kai siellä joku keltarauhanen toivottavasti on hengissään. Mut en kyllä nyt yhtään tiedä kummalta puolelta ovuloin! Oli oikean vuoro mutta vasemmalla ollut enemmän tuntemuksia🤨

Täällä dpo2, miksi tuntuu et aika matelee taas kun piinapäivät kyseessä 😆 vaikka päivät nopsaa meneekin, niin tuntuu ettei dpo:t nouse millään 😁 aloitin terolutin (uudelleen, kun se ovis tulikin vähän myöhässä 🙈) eilen. Nännit on arat ja alavatsassa joitain tuikkailuja/kiristelyjä. Et kai siellä joku keltarauhanen toivottavasti on hengissään. Mut en kyllä nyt yhtään tiedä kummalta puolelta ovuloin! Oli oikean vuoro mutta vasemmalla ollut enemmän tuntemuksia🤨

Voi tulla monta kertaa ovulaatio samalta puolelta muistaakseni

Onko täällä muita raskaustestaushulluja, jotka ei oo ekojen lapsien kohdalla sellasia ollu? 😄 Mulla lapset 14, 12 ja 9, ja oon heidän kohdallaan tehnyt testit vasta ku menkat myöhässä useamman päivän 😅

Miten ihmeessä voi käydä näin, että iltatähteä tehdessä testaileekin jo dpo 7 alkaen 🤣🤣🤣

Onko täällä muita raskaustestaushulluja, jotka ei oo ekojen lapsien kohdalla sellasia ollu? 😄 Mulla lapset 14, 12 ja 9, ja oon heidän kohdallaan tehnyt testit vasta ku menkat myöhässä useamman päivän 😅

Miten ihmeessä voi käydä näin, että iltatähteä tehdessä testaileekin jo dpo 7 alkaen 🤣🤣🤣
Täällä 🙋‍♀️😂🙈 mulla oli kierto esikoista yrittäessä miten sun sattuu ja sainki sit terolutit avuksi mutta kun niistä ei pelkästään apua niin silloin sain vielä clomifenit lisäksi. Sitten raskauduin heti. En toki tätä tajunnu heti niin tein testin vasta ku digi näytti ”2-3” 😅 se oli yks ja ainoa testi silloin. Kuopuksesta tein ehkä paria päivää ennen ku menkat ois pitäny alkaa ja hailukka viiva tuli (tärppi tuli heti pillereiden jälkeen). Tein sitä vielä viikon päästä yhden ja siitä tyyliin kahden viikon päästä yhden. Siinä ne 😅 sitten oliki jo varhaisultra. Nyt yk8 menossa ja testejä menny miljoona 🙈

Takaisin